« Föregående · 1932363 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
mikenomad: Både Örebro och Mora har ju båda 26 poäng innan dagens match. Timrå har 27 nu så borde väl bli 2 pinnar upp till både Mora och Örebro om de vinner.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
EXPLORERSMÅLAND: Som det ser ut drar de ifrån med 1 pinne ikv ja, desto viktigare att vi iaf tog 2 då och minimerar skadorna.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
Så enormt välförtjänt att få vinna efter 3 bra matcher, hade varit ytterst tungt att kamma noll igen. Ren o skär magi idag!
(Dock så får sekretariatet skärpa till sig, det var mer än 3,7 sekunder kvar i ordinarie då klockan fick ticka extra, plus även då i förlängningen men det justerades tillslut).
(Dock så får sekretariatet skärpa till sig, det var mer än 3,7 sekunder kvar i ordinarie då klockan fick ticka extra, plus även då i förlängningen men det justerades tillslut).
+ 1
Sv: Positiva tråden!
Inatt sitter vi som klistrade framför burken..
Låt oss se Olofsson och Hållander ösa in poäng mot Finland..
Heja Sverige och Timrå IK 🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪
Låt oss se Olofsson och Hållander ösa in poäng mot Finland..
Heja Sverige och Timrå IK 🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪
+ 3
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
JonteD:
Jag får ta och testa den inatt när Sverige möter Finland i JVM 😊
Jag får ta och testa den inatt när Sverige möter Finland i JVM 😊
+ 1
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
mikenomad:
EB var tebax efter 6 matchers avstängning..
Vi vann direkt..spelade fram Wedda till 1-0..
Det säger precis ALLT en sådan här kväll..!
EB var tebax efter 6 matchers avstängning..
Vi vann direkt..spelade fram Wedda till 1-0..
Det säger precis ALLT en sådan här kväll..!
+ 5
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
mikenomad: Fruktansvärt viktig moralseger då Brynäs gör 2 ytterst tveksamma mål
+ 3
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
EXPLORERSMÅLAND: Viktig moralseger för laget och en fantastiskt viktig PR-seger med en sån här match inför storpublik. Hoppas några extra fick blodad tand nu 😊
+ 16
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
Ja Halleluja..
Det är sådana här halmstrån vi måste knipa om vi ska spela slutspel i vår..
Nu börjar pucken studsa vår väg igen..
Nu åk vi upp till Lule och krozza dom i Delfinen på freda!!!
Älska Timrå IK i med och i MOTGÅNG och i vått och torrt ALLTID!! ❤
Lall On Lall On..
Det är sådana här halmstrån vi måste knipa om vi ska spela slutspel i vår..
Nu börjar pucken studsa vår väg igen..
Nu åk vi upp till Lule och krozza dom i Delfinen på freda!!!
Älska Timrå IK i med och i MOTGÅNG och i vått och torrt ALLTID!! ❤
Lall On Lall On..
+ 3
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
Laken: Underbar seger.....Grattis alla! Gillar verkligen Boyce i dag, högg o hackade på allt o alla, speciellt på grin pitten Danielsson. Hoppas att han fortsätter med det.
+ 9
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
TimraStockholm: Första gången i ladan på 6år, underhållningen gick inte att klaga på! Fan det känns som jag käkat rivjärn och knådat singel men fir-ölen smakar då bra fint. Grattis och god fortsättning!
+ 4
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
Om man hela tiden fortsätter kämpa kommer flytet till slut. 😊
+ 4
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
Den här matchen kommer förgylla kvällen som jag vet inte vad. Episkt avslut och en massa eufori. Hockey är underbart.
+ 1
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
EXPLORERSMÅLAND: ja denna saga hade minst sagt ett lyckligt slut. Kvittering med 10 delar kvar och avgör 4:59 in i OT. Episkt!
+ 5
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
EXPLORERSMÅLAND: Ta o prova min nya rackare hade slut virke till groggen då tog jag en åtta sprit fyra cl hemgjord svartvinbärs saft resten med julmust!!! Den vart supergod!
+ 2
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
Smokey: ähh, det hör till att brinna till på laget ibland, du har nog lagt en och annan Capricciosa du också.:-)
+ 1
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
BlackBay: Jag vet inte, men ingen skam ska falla på VS. Riktigt bra i dag, men Brynäs var inte dåliga heller, dock sämre ;)
+ 1
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
Som sagt vi VINN ikväll ❤
GökOtta och Fifty Fifty rackabajsare tidigt imorse gjorde susen 😋❤
GökOtta och Fifty Fifty rackabajsare tidigt imorse gjorde susen 😋❤
+ 4
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
Kulltorp: Du hade fel. Vi tog i alla fall två poäng mot typ NHL-Brynäs. Du kan väl ändå erkänna att vi vann? Eller? Jag är så jävla less på alla som spyr på laget i mitt hjärta. Vi kan fortfarande ta poäng mot alla SHL-lag. Men vi behöver stöd! Tro! Och hopp! Alla jävla spyor kan vi vara utan!
ÄLSKA TIMRÅ IK! Det gör skillnad.
ÄLSKA TIMRÅ IK! Det gör skillnad.
+ 20
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
mikenomad: Enormt viktigt för moralen och självförtroendet framöver.
+ 2
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
Nu är vi ovanför kvalstrecket några timmar, passa på att njuta pojkar och flickor!
+ 1
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
roger_sundsvall: Huvudet på spiken. Själva vinsten i sig är nog mer värd än dom två poäng vi fick med oss idag.
Men hur som; vilken skön jävla vinst!
Men hur som; vilken skön jävla vinst!
+ 5
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
roger_sundsvall: Puh! Det är aldrig för sent att ge upp! Men så är vi Timrå också! :)
+ 3
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
palleparling: ska man inte vara glad när man kvitterar? :P jag gillar iallafall att ha Timrå i SHL tycker inte ni är äckliga iaf som Färjestad bla ;)
+ 5
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
KARMA! äckel Brynäs som gjorde 2-1 målet på ett fult sätt, Blomberg låg på isen väldigt länge o inget hände, då ska det blåsas av enligt reglerna!
+ 1
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
Grattis till 2 poäng ;) Regering kommer bildas innan vi vinner overtime xD
+ 3
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
Tikkare: Hahahaha gjorde samma sak, fast jag hann inte skicka inlägget.
+ 1
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
Smokey: Men vi är inte ett SHL lag eftersom vi förlorar varje match numer.
Ja..vi är nära motståndarna vissa matcher, men vi räcker inte till.
Nr 9 missade bla öppet mål och nr 27 slarvar vid 1-1.
2 avgörande moment i denna match.
Ja..vi är nära motståndarna vissa matcher, men vi räcker inte till.
Nr 9 missade bla öppet mål och nr 27 slarvar vid 1-1.
2 avgörande moment i denna match.
« Föregående · 1932363 · Nästa »