1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

577864 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26

1933139 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
JonteD: Tack.. då har jag 10 år bonus då;.)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
Hassan: www.timraik.se/play/video/38476375
kan inte sluta le då man ser detta klipp. Man riktigt ser hur Freddan måste bita sig i läppen för att hålla sig för skratt. Skadegläjden då den är som bäst;-)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
Fel rubrik men vem fan bryr sig! Bagarn gör comeback! I Troja förvisso men ändå! Legenden blir legendar!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
Tikkare: Vafan jag e ju 60 o har barnasinnet kvar!! Man är aldrig äldre än man gör sig!!😂😂
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
Tikkare: Gammal - jepp.
Löjlig - jajamen.
Men jag är hellre löjlig än en gnällig och sur gubbe.

Jag kan säga dig att jag skiter högaktningsfullt i om jag får några likes eller inte. Inte minst de från dig, det är bättre du ger dom till nån du gillar istället.
Likes får självbekräftelsejagande instagram-tomtar syssla med. Jag är som sagt, för gammal för sånt.

Jag försöker bara få folk att fundera lite. Hur kan jag som supporter stötta mitt lag på bästa sätt? Sen både förstår jag och accepterar att vi tycker olika där.

That's all!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
RunarUp: Först och främst, lallare är verkligen inte "mitt" uttryck. Jag återknöt bara till ett gammalt vedertaget HS-begrepp.
Vidare: Nyanser, ja tack! Det är ju exakt det jag alltid efterlyst här.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
RunarUp: bara för att det är Jul får du ett plus. I övrigt är allt sagt.Att vinna billiga plus poäng här på forumet är barnsligt, särskilt om man är i din ålder? Vette fan.min är 50 alla fall och likt jävla barnslig. Ska nog sluta skriva här.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
mikenomad: Vilken underbar diskussion det här har blivit.

Realister vs lallare, sanningssägare vs jasägare, kravställare vs nickedockor etc.

Vi kan kalla varandra vad fan vi vill, men i slutändan kan vi nog ändå enas om att vi har samma mål: Att det ska gå bra för Timrå IK.

Då är frågan, vilka ger klubben bäst förutsättningar att nå dit?

Är det lallarna som fortsätter att gå på matcherna även efter några riktiga bottennapp, som fortsätter köpa merch (av det lilla som nu finns) och som köper aktier trots att dom vet att allt inte kommer att gå till a-laget?

Är det realisterna som minsann ska ge laget en läxa och skiter i att gå på x antal matcher för att dom ska skämmas och minsann förtjäna min kärlek och mina surt förvärvade pengar?

Det är upp till var och en att bestämma var man står i den frågan.

Men som den lallare (hatar det ordet) jag är måste jag förtydliga det här en gång till. Självklart ska laget kunna ta skit när dom presterar undermåligt. Men det vore jävligt najs att se fler nyanser i diskussionen än svartaste svart och vitaste vitt. Sanningen ligger (nästan) alltid nånstans mittemellan.

Sortera under: En lallares försvarstal.
Kommentera


Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
Smokey: jag är en gammal man också, sprungen ur rosen sommaren 1968;-)
vore väl fan om man inte visste ett och annat då.. Men även solen har fläckar:-)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
Tikkare: Du har rätt. Kloka ord.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
Smokey: Om du tänker efter så tror jag nog du förstår vad Nomaden menar med det han säger. Det är många som spytt galla här på Timrå då det gått dåligt. Även jag..man skäms lite efteråt för man vet ju att killarna gör sitt bästa på isen. Man blir frustrerad för man vill så gärna och mycket att det ska gå bra för laget och är livrädd för att åka ur. (alla fall jag) Dom som spytt galla har (även jag) har vart lika snabba på att hylla Timrå och deras spel då det vart en kämpaseger som igår.
Det hör till att brinna till på sitt lag då det går dåligt. Människans natur. Och spelarna och ledarna ska ha press på sig. Dom är proffs och tjänar fan så bra med pengar och vi supporters betalar dyrt för att dessa hjältar ska få hålla på med det dom älskar mest. Att spela hockey!! Visst fan har vi supporter rätt att få skälla lite då och då?
Jag kräver allt av spelarna oavsett om dom spelar i HA el i SHL. Om laget är byggt för HA eller ej. Nu är vi i SHL och jag tror att spelarna och ledarna mår bra av att känna att vi supporters är passionerade. Man svär och blir förbannad på laget, man svär och blir förbannad på nån här på HS. Alla vi som är här är ju bröder egentligen som har samma passion för en sak. Det är lätt det blir hett då. Vi är olika och tycker och tänker inte alltid samma sak. Sånt är livet, sån är människan. !
Nu gruppkram och jag tror gårdagensmatch vart en jävla turboboost för laget att nu jävlar, VI kan vi också. Vi är Timrå IK.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
mikenomad: Vad är en "lallare"?

Kan du beskriva det? Du skriver att du inte tillhör "lallarna". Vad menar du? En realist? Vad betyder det? Att Inge Hammarström inte kan påverka precis det här anfallet som laget i rödvita dräkter med ett stort TIMRÅ på bröstet just genomför?

Förklara det för mig. Jag förstår inte. Men skulle gärna förstå varför jag kallas "lallare"?

Och att nostalgi och romantik ofta står högre i kurs än verklighetsuppfattning? Vad betyder det?

Att Timrå IK:s historia inte har med resultatet att göra?

Jag har åkt på timråmatcher i över 30 år. Jag har lidid. Jag har älskat. Jag har svurit. Jag har slagit vad. Ställt mig i vinterdis iklädd timråtröja vid en avkroksväg 60 mil bort med tummen ute för att hinna till nedsläpp 8 timmar senare i Timrå. Hann fram. Vann 50 spänn från en björklövensupporter som inte trodde jag skulle klara att lifta till Timrå. Gjorde det inte för pengarna. Jag har haft perioder när jag tagit bilen och åkt 45 mil enkel resa för att se årets första hemmamatch uppe i Timrå. Kollat klart och åkt hem igen då jag skulle jobba dagen efter. Jag har varit hardcore enligt en del.

Mitt lag har aldrig vunnit SM-guld. Är brynäsare lyckligare för att dom aldrig åkt ur högsta serien? Är dom "lallare" eller realister? Men historien och nostalgin... Funderar om det inte är den som är kittet och magin i supporterskapet?

Jag har åkt på semester mitt i sommaren under 90-talet i en röd t-shirt med ett fett TIMRÅ IK på bröstet. Okända människor har kommit fram och börjat prata hockey i Småland, Skåne och på andra platser. Timrå väckte och väcker fortfarande uppmärksamhet. Är jag en "lallare" då?

Nu börjar jag bli en gubbe.Det trodde jag aldrig. Men så är det. Jag minns med vemod när tjejer i Karlskoga, Nyköping, Gävle, Huddinge och Göteborg bjöd oss TIK:are på efterfester bara för att vi var så "jävla mycket rätta virket" och snyggast i hockeysverige. Men jag hade fan hellre vunnit ett SM-guld, även om en del gävlebrudar var sjukt snygga. Där är jag avundsjuk på en del andra klubbar det kan jag erkänna;)

Jag tycker med ålderns framfart att ståplats börjar bli stökigt. Rätta virket högljudda och spelet så jävla mycket snabbare. Men jag kommer att dö som stolt timråsupporter. Och spelar man, eller har man spelat, tränat eller varit ledare i Timrå IK, då har de flesta en plats i mitt hjärta. Felpassningar eller NHL-hjältar. Alla behövs för att magin ska uppstå.

Och jag förstår nog till och med "realisternas" frustration. Och jag respekterar faktiskt er fanatism. Men ibland brinner det till. För oss alla. "lallare" eller inte.

Här har ni näven! En och en kan vi spy ner en back eller tränares misstag, storlekar, PP och domarinsatser...

Men tillsammans kan vi uträtta stordåd! Det är den enda sanningen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
kulltorp: Den eviga envigen mellan lallare och realister. Du och jag tillhör inte de förstnämnda och det kan vara lite kämpigt ibland i den här boken där nostalgi och romantik oftast står högre i kurs än verklighetsuppfattning
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
Smokey: Skillnaden mellan succé och fiasko är sannerligen hårfin.
10 sek innan slutsignalen så råkar jag konstatera en ny förlust och 2 händelser som jag tycker ligger bakom det.
Då slår fru Fortuna in till allas våran glädje och TIK lyckas genom ett mirakel kvittera och avgörs i förlängningen med 1 sek kvar. 1 SEKUND, PÅ BÅDA! Halleluja, verkligen.
Jag och även andra måste ju konstatera att detta händer typ 1 gång på tiotusen, vilket jag är glad för.
Då passar forumets Bagdad Bob på att skaffa billiga poänger och kalla mig negativ.
Jag förstår att vi alla törstar på framgång och jag kan gärna ta den smällen så ni får må bra inombords.
Jag hade fel.
Bra, passa på att ta billiga poänger mot mig nu allihopa.
Jag förväntar mig from nu att alla tar rygg på herr B.Bob och bara skriver i forumet om positiva saker runt vårt kära Timrå.
För varför skriva negativt?
Varför ha förväntningar?
Jag har varit jävligt tydlig att jag är nöjd så länge laget kämpar och sliter trots att vi förlorar. Jag är mindre nöjd när vi bevisligen inte kämpar.
Loggar ut, tack och hej.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
Sputnik: Jag vet ...men som sagt lite ironi måste vi ha ibland också. 😉
Nä Arenan tillhör klubbmärket och ska ALLTID stå i Timrå..
Så det så! 😊
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
SMÅLAND: Dessutom har det sett allt bättre ut de senaste matcherna. Jag vet att vi kan rubba alla moståndare. En uddamålsförlust kan lika gärna bli en uddamålsvinst (se kvällens match). Med tanke på förutsättningarna har vi gjort det bra så här långt. Vi har bara två poäng upp till kvalstrecket och det är liv i serien och det är mer än jag hade väntat mig i september.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
kulltorp: Samma nr 9 som avgjorde och samma nr 27 som kvitterade...

Pratade förresten med NHL-Wedda idag: "Du den där knullstugan på HS verkar vara både speldum och blicklös"
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
SMÅLAND: Fint skrivet! Men det där tjatet om att flytta in arenan får du nog ta på dig. Om än det garanterat varit med glimten i ögat. Bordell och allt vad det var man skulle ha i samband med att arenan flyttar till Sundsvall. 😉
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
Smokey:
Det var tamefan det finaste jag hört som de sa i " Karl-Bertil Jonsson "
Herregud vi har stått vid ruinens brant och dinglat när 80 miljoner ramla ur garderoben efter uttåget ur Elitserien!!!
Vi lirade då propaganda hockey med ett lag som var ytterst nära att gå hela vägen till SM-GULD!!!
HV71 vände 1-3 till 4-3 i semifinalen...
Vi lirade ut HV71 fullständigt när vi ledde med 3-1 i matcher i hemmarinken...men det stod bara 2-0 efter första!!!
Glömmer aldrig Mika Pyrlöääs 2-1 mål i Hockeytemplet i Jönköping!!
Aldrig fått så mycket skit som supporter efter en match som då....det haglade saker ner över mig och mina 3/4 pojkar på bortastå och även allt skit en fick utstå på väg till bilen efter matchen...
Liksom Timrås avgörande match i Karlskrona när vi gick upp i våras...
Glädjen med spelarna och ledarna och supportrarna på isen efter matchen...
Jacob Olofssons hjälm hänger här hemma på väggen och Emil Berglunds klubba med..
Jag minns även när vi gick upp år 2000...
Vilken enorm glädje...hela resan dit var fantastisk..
Som Mr Smokey säger...
Så mycket skit som föreningen fått utstå de senaste åren...
Nära konkurs och problem med hallen och allt tjat om att flytta in allt till Sundsvall...
Ett kommunalråd som stått bakom oss..
Människor i kommunen som har kommit i kläm pga Timrå IKs hjälp..
Vi har med små medel lyckats ta oss upp till finrummet igen...
Vi har med små medel byggt en trupp med ungt och gammalt och rutinerat och orutinerad!!
Den som tror på underverk...
Ja...jag är glad för varje framgång som detta lag gör denna säsong!!
Jag kan väl på ett " Ironiskt " ibland skoja till det..
Man vill ju bara lagets bästa!!!
Börjar man jag bli till åren som jag och följt laget genom 70-80-90-00-10-talet så vet man ju Timrå IKs resa genom åren...
Med Div 1 Norra...HockeyAllsvenskan..SuperAllsvenskan..Kvalserien..Elitserien...SHL...
Det kommer att bli så sjukt tufft denna säsong..
Folk skriker efter nyförvärv och spetsvärningar..
Vad hände sist vi gjorde det???
Just det...det höll på att stjälpa hela föreningen..
Och vi ramlade ur Elitserien med skyhöga skulder..
Nä....
Som sagt 25 omgångar kvar...75 poäng att spela om..
Det kommer att bli en jävligt tuff resa...
Och på freda i Luleå fortsätter den!!
Jag står bakom Timrå IK oavsett...ALLTID!!!
Och jag vet att det är fler här liksom jag som gör det!
Ge grabbarna stödet istället för att stjälpa dom..
För vi är TIMRÅ IK och VI ger fan aldrig ALDRIG upp!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
Smokey: Word!

Bara för att man inte reflexkräks vid varje misstag som laget gör innebär inte att man är en lallande fåne.
Som hyfsat vuxen har man ett ansvar att hantera sin ilska/besvikelse på ett någorlunda vettigt sätt. Är också förbannat ledsen och trött på dom obligatoriska häxjakter som bedrivs efter varje insläppt mål och torsk.
Tror också att det gagnar laget bättre om vi stöttar dom så gott vi kan. Vill man ha ett behagligt supporterliv är nog Timrå IK fel lag att stötta. Men det är charmigare att åka berg- och dalbana än att glida på autobahn hela tiden.

Alltid rött, alltid rätt!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
Smokey: Jag är helt på din sida Smokey. Jag är extremt trött på gästboksinlägg där folk legitemerar sitt spyende av galla på grund av att de har ”så starka känslor för föreningen”. Vi har kravlat upp från kvicksanden och lyckats ta oss upp till SHL. Alla vet att vi inte har ett fullfjädrat lag, så varför klaga över det uppenbara? Vi kanske blir sist och får kvala, vi kanske gör skitmatcher som får mig att tugga fradga. Men jag tänker ändå inte sitta och köra någon slags amatörpöbelsbeteende här inne.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
Fyfan så gott! En sån här match får man inte uppleva många gånger. Eller match och match, men ett sånt här sagoslut.

Hand upp alla som var där när ”Sigge” Svensson i Leksand fick matchstraff för en crosschecking på halsen när vi låg under med 2-5. När han gick in i omklädningsrummet vinkade han glatt till timråklacken, kanske skickade han en hånfull slängkyss också, jag vill gärna tro att det var så. Matchen var ju vunnen, det var klart. När seda Timo Peltomaa hänger 5-5 efter 19:57 och Timrå vinner i sudden. En sån match var det här.

Eller för er ungdomar. Den episka pausintervjun ifjol när Karlskronas sportchef tog ut SHL-platsen i förskott och superjinxade sitt eget lag. En sån seger.

En sån seger smakar alltid bäst. En omöjlig seger. En Mats-Sundin-ögon-seger mot lejonen i Helsingfors. En sån seger var det. En fantastisk kväll.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
kulltorp: Men herre gud. Vi lyckades snubbla oss upp i SHL något år för tidigt. Ta oss ur en osannolik brygga med ett skapligt HA-gäng mot ett SHL-lag.
En ekonomi i kaos. Vi var hatade av politiker och nerskrivna i media. Ändå tog vi oss upp i SHL. Det är skitsvårt att bygga ett lag. Men vi började med att skaka om. Visst har vi brister. Visst är vi typ ” sista” laget in. Vi fick skänka miljoner i fallskärm. Yrvaket försöka få ihop ett lag från beräknad HA till oväntad SHL. Vad tror du? Bagdad Bob? Bevisligen handlar hockey jävligt mycket om psykologi. Vad ger dig rätten att håna oss som kämpar och tror? Vi som hatar stolpe ut och enstaka misstag. Tror du en hockeyspelare växer av hån och häcklande från egna supportrar???
Det tror inte jag.
Du kan lika mycket som du mellan raderna hånar mig dra åt helvete. Varför ska jag respektera dig?
En uppblåst besserwisser kan vinna NHL. Men jag är stolt över att stå bakom mitt lag i alla lägen. Det är mitt kall. Det är vad jag kan göra. Att på 0,7 sekunder rädda två poäng. Det är själ! Att aldrig sluta tro. Det är det jag respekterar. Vad respekterar du?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
Sputnik: Kör ett klassiskt Twitter-rykte. Drugge har gillat en Leksandstweet, så han är nog klar för dom. 😋
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
kulltorp: Det jobbiga här är att många är så svart/vita. Inga nyanser, heaven or hell. Ja vi vann idag, det var en underbar seger som inte alls var oförtjänt. Lik förbannat är läget ännu lite sämre än innan matchen.

Vi kommer vinna fler matcher men sanningen är fortfarande att vi är ett kvalserielag efter halva säsongen och att det i stort sett inte finns något som talar för att det kommer se annorlunda ut efter 52 omg.

Är det ett fiasko? Nä inte med det här laget. Snarare är jag försiktigt positiv till att vi inte är helt avsågade ännu i botten, något som inte alls vore ett orimligt tips före säsongen av tabellen kring jul
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
larsn: skål för den !
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
kulltorp: Jag brukar kunna va neggo själv. Mitt inlägg va bara för att retas lite. 😋
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
Axle San: Sandviken reser sig säkert snabbt efter torsken;)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
larsn: Bara ett skämt, grattis Timrå, bra kämpat. Kul match.
Kommentera


Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
Smokey: :-) Har ju redan erkänt att jag var snabb. Jag ber f.ö. hemskt mycket om ursäkt att jag solkar ner detta forum med negativitet. Laget har ju gjort en formidabel insats hela säsongen och förtjänar bara ros!!
Jag är så jävla less på alla Bagdad Bob människor i detta forum som bara ska se bra saker när det uppenbart är skit.
Eller klankar på de som faktiskt mår dåligt när vi spelar dåligt och förlorar, och har behov av att skriva av oss i forumet.
Ja, vi vann! Jag är lycklig.
Vi hade en ruskigt flyt idag men det har vi förtjänar.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
Grattis Sundsvall !!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
TD: Måste bara säga att Johan Persson visat att han är SHL mässig bra match idag och blir att räkna med. Ser på fotboll Vm krönikannu tror säkert pappa Leif och Emil Forsberg också hann hem från matchen efter den stekheta logen..
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
SMÅLAND: Vi kom åtminstone närmare Rögle och Skellefteå.....
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
Hyfsad match mot Brynäs som dock kunnat gå hur som helst Bratte var stabil lite fumlig vid et mål men mer än godkänd Emil visade tåga och slet bra och ska ha godkänt Backarna börjar få lite ordning mycket beroende på Bratte idag. Liten pik till speakerbåset såg ut som dom missa 2 gånger
I slutet gäller att ha koll på sekunder, hoppas nu är med i matchenarna framöver spela smart och målmedvetet dock är vissa av backarna lite loja Brynäs visade upp ett bättre försvarsspel mer
Resplut nu kör vi kämpa kämpa vi ger aldrig upp!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
Sputnik: Japp, tråkeå borta.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
mikenomad:
Ja nu blev vi jumbo..
2 poäng upp till Mora och Örebro och 11 poäng upp till Rögle och 13 upp till Skellefteå..
Men halva säsongen kvar och allt kan fortfarande hända!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
mikenomad: Aja bara hoppas grabbarna får en energiboost av denna vinst nu och bryter den hemska förlustsviten på bortaplan nu!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
Sputnik: Ja precis. 2 p före oss ist f 1 som före omgången.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
mikenomad: Både Örebro och Mora har ju båda 26 poäng innan dagens match. Timrå har 27 nu så borde väl bli 2 pinnar upp till både Mora och Örebro om de vinner.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
SMÅLAND: Som det ser ut drar de ifrån med 1 pinne ikv ja, desto viktigare att vi iaf tog 2 då och minimerar skadorna.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
Både Mora och Örebro leder ikväll....
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
Så enormt välförtjänt att få vinna efter 3 bra matcher, hade varit ytterst tungt att kamma noll igen. Ren o skär magi idag!

(Dock så får sekretariatet skärpa till sig, det var mer än 3,7 sekunder kvar i ordinarie då klockan fick ticka extra, plus även då i förlängningen men det justerades tillslut).
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
JonteD:
Jag får ta och testa den inatt när Sverige möter Finland i JVM 😊
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
mikenomad:
EB var tebax efter 6 matchers avstängning..
Vi vann direkt..spelade fram Wedda till 1-0..
Det säger precis ALLT en sådan här kväll..!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
mikenomad: Fruktansvärt viktig moralseger då Brynäs gör 2 ytterst tveksamma mål
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
SMÅLAND: Viktig moralseger för laget och en fantastiskt viktig PR-seger med en sån här match inför storpublik. Hoppas några extra fick blodad tand nu 😊
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
Ja Halleluja..
Det är sådana här halmstrån vi måste knipa om vi ska spela slutspel i vår..
Nu börjar pucken studsa vår väg igen..
Nu åk vi upp till Lule och krozza dom i Delfinen på freda!!!
Älska Timrå IK i med och i MOTGÅNG och i vått och torrt ALLTID!! ❤
Lall On Lall On..
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2018-12-26
Laken: Underbar seger.....Grattis alla! Gillar verkligen Boyce i dag, högg o hackade på allt o alla, speciellt på grin pitten Danielsson. Hoppas att han fortsätter med det.
Kommentera

1933139 · »