TimraStockholm: Första gången i ladan på 6år, underhållningen gick inte att klaga på! Fan det känns som jag käkat rivjärn och knådat singel men fir-ölen smakar då bra fint. Grattis och god fortsättning!
EXPLORERSMÅLAND: Ta o prova min nya rackare hade slut virke till groggen då tog jag en åtta sprit fyra cl hemgjord svartvinbärs saft resten med julmust!!! Den vart supergod!
KulltorpsOlli: Du hade fel. Vi tog i alla fall två poäng mot typ NHL-Brynäs. Du kan väl ändå erkänna att vi vann? Eller? Jag är så jävla less på alla som spyr på laget i mitt hjärta. Vi kan fortfarande ta poäng mot alla SHL-lag. Men vi behöver stöd! Tro! Och hopp! Alla jävla spyor kan vi vara utan! ÄLSKA TIMRÅ IK! Det gör skillnad.
Smokey: Men vi är inte ett SHL lag eftersom vi förlorar varje match numer. Ja..vi är nära motståndarna vissa matcher, men vi räcker inte till. Nr 9 missade bla öppet mål och nr 27 slarvar vid 1-1. 2 avgörande moment i denna match.
uhahl: Men håll käften. Timråspelaren ligger halvdöd och kan inte resa sig. Det är solklart att vi är en spelare kort på grund av skada. Brynäs får spela 5 mot 4. Den som säger att Timrå är en nivå under Brynäs har hävligt fel. I dag torskar vi på grund av ETT slarv och ett helt gäng märkliga domarinsatser. Vi är inte mycket sämre än Fucking Jävla Brynäs. Punkt.
{8437}: En ny hedersam förlust att lägga till handlingarna tyvärr. Vi missar öppna mål och bjuder på motståndarnas. Då blir det svårt. Hoppas man orkar ladda om efter alla dessa torskar.