« Föregående · 1964426 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Fredrik Andersson är en svag coach. Men detta debacle beror ju på usla insatser av ett stort antal spelare. Just då gör en de värsta syndarna, Wedin, mål...
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Bragd-Birger: Ähh vadå Nubben har ju inte behövt värva under säsongen. Han har ju byggt ett lag som skulle klara ett kval. Har vi inte HA:s bästa budget nästa säsong så funderar jag på vad Nubben har i lön...
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Duncan: Om ni åker ut loosar ni 45 mille då eller får ni behålla hälften första säsongen i allsvenskan? Ni tappar många mille oavsett va? Rätt eller fel?
Matcherna mot Oskarshamn tyder på att botten av shl inte är nå bättre än toppen av allsvenskan. Eller har jag fel?
Jag trodde Timrå skulle vinna i 4 raka, men jag hade fel. Jag vill inte ha upp Oskarshamn...vore katastrof om dom kom upp till shl :( Ni måste slå ut dom för allas skull!!!!!!!!
Matcherna mot Oskarshamn tyder på att botten av shl inte är nå bättre än toppen av allsvenskan. Eller har jag fel?
Jag trodde Timrå skulle vinna i 4 raka, men jag hade fel. Jag vill inte ha upp Oskarshamn...vore katastrof om dom kom upp till shl :( Ni måste slå ut dom för allas skull!!!!!!!!
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Det var i alla fall kul att spela i SHL en säsong. Vi ska tillbaka!
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Det jävliga är att Oskarshamn vart bättre i nästan alla perioder borde ståt 3-1 i matcher till de. Nubben agera och sparka dåren eller dig skälv jävla damlag du och flinten byggt
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8671}: Bra skott falk i ett bra läge, har du 300 flex i pinnen?
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Synct: Helt bedrövligt, vet inte om man dricker lugnande på planet ner?
Vi förtjänar inte ett skit idag, ser ut som ett korplag utan varken spel idé eller ork. Dom åker ifrån oss, vinner alla sargdueller. O framförallt är hungrig på att vinna.
Vi förtjänar inte ett skit idag, ser ut som ett korplag utan varken spel idé eller ork. Dom åker ifrån oss, vinner alla sargdueller. O framförallt är hungrig på att vinna.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Nej, nu blir det en kopp te och något annat för ikväll.
Bryt ihop och kom igen på torsdag - det här var riktigt, riktigt dåligt.
Bryt ihop och kom igen på torsdag - det här var riktigt, riktigt dåligt.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Matsg: Det mentala spelet efter det här?
Ska vi gissa på att Timrå blir mindre än pytteliten när dom kliver ut på isen på torsdag?
Ska vi gissa på att Timrå blir mindre än pytteliten när dom kliver ut på isen på torsdag?
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
bar mofftak: Vi håller alltså på att spela upp ett brunkargäng i SHL som inte ens vill dit.
Pajaser. Svikare.
Pajaser. Svikare.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Haha...Oskars kör åttor runt oss.
God natt - det blir allsvenskan nästa år.
Tack Freddan & Nubbs!
God natt - det blir allsvenskan nästa år.
Tack Freddan & Nubbs!
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Matsg: Nu kommer dom till NHK med självförtroende och momentum över öronen på Torsdag, kul!
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Jag vet inte om det här går att skylla på Freddan.
Man ska väl för fan kunna kräva av en spelare på elitnivå att denne klarar av att slå och ta emot enkla pass oavsett vem som står i båset. Alldeles för många spelare som totalt viker ner sig i en viktig match.
Man ska väl för fan kunna kräva av en spelare på elitnivå att denne klarar av att slå och ta emot enkla pass oavsett vem som står i båset. Alldeles för många spelare som totalt viker ner sig i en viktig match.
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Synct: Fy vad man mår illa just nu, skippar nog resterande matcher då man redan lider av stressmage sen innan. När är första matchen i HA?
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8181}: När inte Wedin vinner en åkduel mot en tröttkörd Engström.. jadu.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Eugen Sandberg: Det värsta är att det känns så efter varje match i kvalet. Man tänker "nu kan det inte bli sämre"
Sedan kliver Timrå ut och motbevisar en.
Det här är närmare 4-1, 5-1 och 6-1 än 3-2...
Sedan kliver Timrå ut och motbevisar en.
Det här är närmare 4-1, 5-1 och 6-1 än 3-2...
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8437}: Nej, Nubben och Freddan är bästa vänner och Nubben tittar ej på matchen, kommer icke att ske.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Vi har ju en hel drös spelare som inte bidrar med nått, snarare tvärtom. Collberg, Rehnsfelt, Boyce, Ohlson m fl.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
EXPLORERSMÅLAND: Freddan coachar laget ut ur SHL. Detta är fan sämre än allt .spelar fan sämre än ett div 2 gäng.kan inte slå ett enkelt pass, kan inte ta mot enkla pass, trög skridskoåkning Ja sammanfattningsvis Helt värdelöst...
+ 2
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Laken: Och Oskarshamn spelar ju inte ens bra!
Timrå spelar uselt mot ett lag som inte ens kämpar...
Timrå spelar uselt mot ett lag som inte ens kämpar...
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
AVGÅ FREDDAN!!!!!!!
Finns ingenting positivt med dagens match. Ett lag helt utan spelidé... Oskarshamn bättre på allt!
In med en ny tränare sista matcherna!
Finns ingenting positivt med dagens match. Ett lag helt utan spelidé... Oskarshamn bättre på allt!
In med en ny tränare sista matcherna!
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Känns verkligen som ytterst tveksamt att vi inte åker ur om det blir 2-2 i matcher ikväll. Vi börjar verkligen inte spela bättre..
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Duncan: Slänger man in Drugge och Collberg i samma PP vill man inte göra något mål i den spelformen
+ 2
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Vi är så dåliga att vi skulle spela i div 1 nästa år!! Sen kan man ju inte missa att nämna Oskarshamn som idag gör 3 riktiga skitmål.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
The great one: ja han visar inte ens glädje när Timrå kviterade
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Bee: Det här är topp-3 det mest bedrövliga jag sett Timrå presterat. Får vi med oss något annat än skam från Oskarshamn idag så skäms jag. Nu får alla ta sig i kragen och f*n visa lite vilja och kunskap hemma på torsdag. Det här är inte ok.
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
EXPLORERSMÅLAND: Har Timrå tränat på powerplay någon gång under säsongen? I vilket fall som helst så är de sämst på detta. Kanske det beror på att de har så svårt att vinna tekningar. Speciellt viktiga sådana.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8181}: Fy faan. Vilken pissigt insats. Vad fan händer?!
Dom klarar ju inte av att slå en passning rätt.
Dom klarar ju inte av att slå en passning rätt.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Wedin släpper ett enkelt droppass i en halv kilometer i timmen.
Rensfeldt sträcker ut klubban, missar pucken helt och ramlar omkull.
En minut senare så får IKO en halvchans och gör direkt 3-1.
Den här matchen blir riktigt jävla tung.
Rensfeldt sträcker ut klubban, missar pucken helt och ramlar omkull.
En minut senare så får IKO en halvchans och gör direkt 3-1.
Den här matchen blir riktigt jävla tung.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Detta är under ALL jval kritik. Freddan ska väck tills nästa match. Han har misslyckats totalt. Sjödin får ta över ansvaret helt.
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
roger_sundsvall: det här laget förtjänar inte sin publik. Vilka svikare, rakt igenom.
+ 2
« Föregående · 1964426 · Nästa »