« Föregående · 1989882 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
josha840: Fånig jävla regel. Det är ju det att högerskridsko är inne i målgården en mikrodels sekund som tar bort det. Han stör ju inte målvakten alls och genar inte i målgården för att skymma. På det här sättet kommer det att behöva ringas så fort att en spelare är i närheten av målgården.
+ 1
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
hahahahahah
skiiiit på dig jävla domare
döm bort detta duuuuujjjjj
skiiiit på dig jävla domare
döm bort detta duuuuujjjjj
+ 2
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
Detta vill jag ha en förklaring av från domarkåren, stolpskott till domare!
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
bar mofftak: Det är några som haft otur när de tänkt, känns som den här nolltoleransen i målgården kommer bara vara nån säsong
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
Kulltorp: Håller med! Sanslös jävla konståkarnivå på domarna.
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
Han var ju inte ens inne i målgården och störde, vila i frid hockeyn.
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
roger_sundsvall: Han är ju dessutom ute ur målgården när pucken går in..
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
Veteranolle: Trubbiga backar.nu
Slänger ju iväg pass på vinst och förlust var o varannan gång mitt i famn på Karlskogaspelare.
Slänger ju iväg pass på vinst och förlust var o varannan gång mitt i famn på Karlskogaspelare.
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
Kulltorp: med det här spelet i egen zon kommer vi att bli förnedrade av Modo på onsdag.....
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
Kulltorp: Åsså den där jävla domadagstrumman i bakgrunden...boom boom boom.
Man får ta två tradolan för att överleva matchen..
Man får ta två tradolan för att överleva matchen..
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
Laken: .Det här var bland de tråkigaste matcher jag sett..
Inte ett rätt..
Inte ett rätt..
+ 1
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
Pausljudet, eller vad man nu ska kalla det, på sr:s websändning är ju outhärdligt
+ 1
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
Vi har tur som inte ligger under med några mål! Slarvigt i egen zon, obefintliga markeringar framför eget mål och en mycket blek Dahlén-kedja.
+ 1
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
josha840: Ja, det var en klassisk Njurundaklubba på en av dom tror jag. Släng ut stöten och hoppas du får pucken på knoppen!
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
roger_sundsvall: Bra Ohre, men oj vad det slarvas i egen zoon.
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
Tikarn97: Så är det väl, men man börjar ju bli lite girig och bortskämd nu.
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
BIK borta är ingen lätt match, sen har de ju spelat varannan dag och åkt mycket buss, jag skulle bli nöjd om vi bara fick med oss poäng hem iallafall, hoppas vi vinner!
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
EXPLORERSMÅLAND: Det är Söndagen den sista dagen i veckan och då skola vi vara nyktra till arbetsdagen Måndag ..då dricker vi mjölk !!
+ 1
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
roger_sundsvall: han hade två öppna mål han tog nu på kort tid. Även om det var svårt att erkänna för idioten som kommenterar. Ville ha det till att Kokonen missade.
+ 3
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
Det är rent av löjlig nivå på vårt PP-spel för övrigt. Kan inte minnas att vi haft något som ens varit i närheten av lika omöjligt försvara sig emot under de senaste 20 åren. Halvgrått och finesslöst 5v5-spel men dödligt PP.
+ 4
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
Jockz: Ja missta mig icke! Jag vill att Brattström skall stå alla matcher han bara kan och tycker att Ohre är en liten för svag lösning av Nubben som "andremålis" på förhand. Men just det målet hade ställt till det för Bratten med. Sen såg jag inte hela perren utan bara de 3 sista minuterna så kan inte säga hur Ohre sett ut idag i övrigt.
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
Sputnik: Nä målet säger jag inget om men han är 25 år och ingen junior längre, ger han ett osäkert intryck så kommer det spegla av sig på laget.
Hoppas han tar chansen nu men gissar på att det kommer flyga in ett höstlöv snart.
Hoppas han tar chansen nu men gissar på att det kommer flyga in ett höstlöv snart.
+ 1
« Föregående · 1989882 · Nästa »