« Föregående · 1989938 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
Reign in red: Jadu förutom PP så måste man ju nästan erkänna att Timrås spel i 5 mot 5 har varit ganska fritt från underhållning i nästan alla matcher. Men hej vi vinner ju så är väl dumt att klaga..
+ 4
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
danne80: Utom för Frölunda igår då såklart
Grattis till segern, när det lossnar för er i spelet 5-5 blir ni ostoppbara
Grattis till segern, när det lossnar för er i spelet 5-5 blir ni ostoppbara
+ 9
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
Reign in red: Dom är extra hårda med målgårds-bedömningar nytt för i år, bara du har en skridskoskena i målgården så ska spelet blåsas av eller i det här fallet målet dömas bort.
+ 1
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
Hur länge ska det gå att spela såhär dåligt och vinna?? Sen är jag genuint nyfiken på varför Westerlunds mål blev bortdömt?.
+ 2
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
bar mofftak: En bra målis använder sig alla tillgängliga medel - inklusive stolpar, baksida huvudet och klubbknoppen!
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
Jåkkinen: Ojdå.
Det där var ju ett fint hot från advokaten. 'Anmäler ni till EBM så sätter vi dit er i styrelsen också.'
Det där var ju ett fint hot från advokaten. 'Anmäler ni till EBM så sätter vi dit er i styrelsen också.'
+ 1
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
bar mofftak: Ja han var stabil idag trots allt! Men kan ju konstatera att man inte saknat matcherna mot Bofors i HA. Alltid gris och brunkhockey utan underhållning mot dom.
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
SCHEDIN !!!!!
NU SVEP VI TREAN!!!
GIFFS VANN OCH TIMRÅ TREDJE RAGA...8 av 9 joints!!!
Fy fan va dä rinm lätt ikväll!!!
NU SVEP VI TREAN!!!
GIFFS VANN OCH TIMRÅ TREDJE RAGA...8 av 9 joints!!!
Fy fan va dä rinm lätt ikväll!!!
+ 2
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
Tikarn97: Jag görne...
Hur dålig kan man vara på allt och ändå få två poäng???
All heder åt Ohre dock.
Hur dålig kan man vara på allt och ändå få två poäng???
All heder åt Ohre dock.
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
roger_sundsvall: MÅL IDAG IGEN!!!!! 5 på rad!!! Lundin alltså.
+ 1
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
EXPLORERSMÅLAND: Här ser vi ut att ha vunnit iaf.
Länkar:
Nya vändningen i Timrå IK-kaoset ? klubbchefen säger upp sig: "Praktiskt omöjligt att fortsätta"
Nya vändningen i Timrå IK-kaoset ? klubbchefen säger upp sig: "Praktiskt omöjligt att fortsätta"
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
Ja nu kan det gå hur som helst! Ohre brukar vara bra på straffar, han är helt klart godkänd idag!
+ 2
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
Kerstin_k: Jag undrar om det inte kan vara eventuellt lite kontakt men målvakten innan han vänder sig om mot pucken. Men jag kollar på iPad, ser inte så bra. Men det kändes som ett jävla rån att det inte fick bli mål.
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
Kerstin_k: Får vi 2 poäng så anmäler jag Timrå för stöld..
+ 10
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
73Sjöbba: Man har ju gått ut med att man ska vara hårdare med målgården.
Men det blir ju in absurdum så här. Finns ju ingen som helst påverkan med den där tåspetsen som är på fel sida
Men det blir ju in absurdum så här. Finns ju ingen som helst påverkan med den där tåspetsen som är på fel sida
+ 1
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
73Sjöbba: Bortamatch mot Karlskoga. Fy säger jag bara...
+ 1
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
Kerstin_k: Du har säkert rätt, tyckte att det inte kunde vara en spelare i målgården.
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
73Sjöbba: Får dom ens videogranska det? Och då borde det väl ha blivit utvisning? Om de dömer bort målet för det borde ju nån timråit ha gjort något regelvidrigt.
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
Så jävla dåligt!!
Vi har inte släppt en kasse i boxplay å släpp vi in fanskapet enkelt...
2 man ensamma kassen
Vi har inte släppt en kasse i boxplay å släpp vi in fanskapet enkelt...
2 man ensamma kassen
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
Kerstin_k: Jag tror att det var en situation innan när en Karlskogaspelare blir av med klubban.
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
Ändring av coachning: Skym inte målvakten grabbar, de dömer bort det ändå om pucken går in...
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
Jåkkinen: Näe, känns som att andra timråliraren åtminstone tänkte åka in i målgården. Det blir bortdömt retroaktivt.
+ 2
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
Jåkkinen: Kommentatorn var lite fundersam även denna gång... 😂
« Föregående · 1989938 · Nästa »
Tycker Orren gjorde det bra idag! Lite fladdrig mellan varven, men gjorde såväl idioträddningar som snygga parader. Gött att se!
Hoppas #50 har mer att visa än i dag. Hursom ett lyft för den kedjan att Madsen ersattes.
Lundin hade det lite jobbigt. Men GWG och 7e på 5 är respect. Du är förlåten, men lite mer vårdat fram över bitte...
Serieledning, i a f ett litet tag till. Den tycker jag att vi cementerar. Helt sjukt egentligen, med tanke på hur spelet i stort sett ut. Mycket kvar att jobba på. Vi lär bli bättre och bättre. Mysigt då att vi, pepparpeppar, ser ut att hänga med bra från scratch.
Intressant match mot Six-finger-city härnäst. Kan vi rå på dom och visa vem som är husse redan nu? Vore majso. Känslan är att det borde bli tufft, med tanke på att dom är ett i princip intakt lag från i fjol. Å andra sidan har dom en skön vana att underprestera. Intressant blire, anyways.
Nähä, kanske en liiiten söndags-lagga på det här? Jomen.
Hockey är en underbar sport!