« Föregående · 2232008 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
Olli Hahl: Som jag tjatat om, gärna lite spets in på det här...
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
Linkovich: Ja, fast det är märkligt att Styrman inte förstår att den tacklingen kommer. 100 ggr av 100 tacklas det i den situationen. Visst den tar solklart i hövve, men fattar inte Styrman att det kommer en tackling där?
Given checking To the head dock.
Dumt med självskadebeteende
Given checking To the head dock.
Dumt med självskadebeteende
+ 4
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
Woody Jokinen: Jaha. Det är en sån match i kväll. Timrå spelar lysande och borde ha förtjänat mer. Luleå imponerar inte alls. Timrå får första målet, naturligtvis för Luleå straff som ett brev på posten. Timrå får 5-3 och är så nära. Luleå gör sitt jävla mål när vi nästan klarat alla fem minuter. Kuklag.
+ 6
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
Zäta75: sant, men är man så jävla sjukt o ineffektiva som Timrå så förtjänar man inte det....
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
{297}: Lassinantti har ju räddat ett antal mål i baken. Vi har inte marginalerna med oss direkt. Nu rinner matchen iväg. 1-3
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
Olli Hahl: Timrå spelar med marginaler som inte duger mot topplagen. Helt nattsvart är det ju inte, det är bara för dåligt.
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
Inte armbåge. Jag skrev fel. Sjukt sorgligt. Från ljust till mörksvart på några få sekunder. Ibland är hockey ett jävla lidande:(
Tänk om vi fått lite utdelning! Tänk om målvakten stått kvar i stället för att åka runt målhelvetet...
Tänk om...
Tänk om vi fått lite utdelning! Tänk om målvakten stått kvar i stället för att åka runt målhelvetet...
Tänk om...
+ 3
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
Smokey: Inte armbåge utan axelkåpan på hakspetsen o de tar bra 😈😎
+ 3
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
sargad: Timrå slarvar ju bort det här helt och hållet. Given 5 plus game också även om alvarez trodde han skulle möta tackling
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
bar mofftak: Det var den här matchen det. Målvaktstavla o 5 min boxplay o inte kunna förvalta 5-3 läge strax innan.
+ 4
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
Luleåsspelaren är låg och har också ett ansvar.. dock vårdslöst. Skit.
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
sargad: Jäkligt underhållande hockey... om man inte är engagerad i något lag.
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
Domarskandal ska alltså eventuellt kosta oss en chans i matchen.
Heja svenska domare!
Heja svenska domare!
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
Woody Jokinen: rent bedrövligt pp. Spelmässigt är det väl helt ok i övrigt men det är lite för dålig kyla i avsluten.
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
Är det lassinantti som är bra eller är det vi som inte kan skjuta
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
Dåligt av Rattie, faktiskt. Fick pucken 3 gånger i bra skottläge och tog 2 sekunder på sig att ladda skott varje gång. Målvakten hade all tid i världen på sig att ställa till sig i målet.
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
JonteD: Haha hockeygudarna måste hata Timrå..
Men nog borde Alvarez kunnat skjuta direkt innan vid öppet mål..
Men nog borde Alvarez kunnat skjuta direkt innan vid öppet mål..
+ 2
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
JonteD: Det blev sådär istället. Förbjud målvakter från att gå bakom mål.
+ 2
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
Herre vad Lodin var tacklingssugen i sitt första byte haha. Sargen var ju halvvägs till Matfors
+ 4
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
Sputnik: Ja, såklart. Men det var första matchen. Den räknas inte. ;-)
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
Linkovich: tycker nog detsamma, jag menar han gör ju inget uppenbart ojuste tycker jag, inget slag , ingen fasthållning, bara lite lätt omfamning. Men Omark ramlade ju så då måste det bli straff.
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
Zäta75: Måste få mer utdelning på så många 3/4 chanser. Positivt överraskad MEN det var bara 1 period av 3. Defensivt stabilt med lite hawaiytor åt Lulä 2-3 ggr dock.
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
Woody Jokinen: Oskarshamnsmatchen var väl en missberäkning med.. Är det Dr jekyll and mr hyde säsong det här? Varannan stabil, varannan katastrof? 😅
Sen vet jag inte om Olofsson käkat taggtråd till frulle, så här resolut har jag aldrig sett han innan, offensiva tacklingar och allmänt resoluti off zon. Fortsätt så!!
Sen vet jag inte om Olofsson käkat taggtråd till frulle, så här resolut har jag aldrig sett han innan, offensiva tacklingar och allmänt resoluti off zon. Fortsätt så!!
+ 4
« Föregående · 2232008 · Nästa »