« Föregående · 2603282 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2023-11-25
glorious badger: Och där kommer trean för Skellefteå med stjärnforwarden Walli Walterholm på botbänken.. 🫵🫣
+ 3
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2023-11-25
Sputnik: Studion pratar om att det är klart att OINK kommer att kvala. Kul att vara kvar för kval i November. 😅
6-33 i målskillnad hittills på 3 matcher. Den 3:e pågår ju än.
6-33 i målskillnad hittills på 3 matcher. Den 3:e pågår ju än.
+ 7
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2023-11-25
Rip Kirby: Åhh nej vad synd det vore om Oskarshamn ryker i år.. 🤷
+ 11
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2023-11-25
Nisse på Mon or: Men inte Patrik Karlkvist. Han är bara less på skiten! #lagmoralen??
+ 3
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2023-11-25
erathoo: känns inte Lodin som en typisk Linköpings värvning (om/när Oink åker ur)
+ 2
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2023-11-25
Nisse på Mon or: Och Skälläftä gör processen kort med länsgrannen. 0-3 nu!
Nä, ändrat!
Nä, ändrat!
+ 2
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2023-11-25
bar mofftak: Ja ring tä Nubben å sa att han skull ring Carla Carlqvist men icke!!
+ 1
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2023-11-25
bar mofftak: Karlqvist kommer att spela i Modo nästa säsong. Oskars tid är över. Måste vara det.
+ 8
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2023-11-25
roger_sundsvall: Ja ha munn full mä snaps...
Nu tagg vi tusen tä Rögglee i Sydkraft på tirsda!!
Nordstan ä full ikväll å ja mä@!
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar?!!
Forza Nollan Jueell!!
Nu tagg vi tusen tä Rögglee i Sydkraft på tirsda!!
Nordstan ä full ikväll å ja mä@!
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar?!!
Forza Nollan Jueell!!
+ 5
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2023-11-25
Nisse på Mon or: En jäkligt stirrig intervju av Karlkvist.
+ 6
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2023-11-25
fulla munnen med grillchips 🌼
njuter av vinsten
o modo ligger under,kan de bli bättre? Näe 👍
njuter av vinsten
o modo ligger under,kan de bli bättre? Näe 👍
+ 4
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2023-11-25
bar mofftak: rundblad och bernard är enastående rundningsmärken 😄
+ 7
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2023-11-25
{9037}: HV har definitivt blivit av med ny-tränar energin och deras enda hopp är nog att fler lag ger bort sina poäng som vi gjorde senast. Växjö däremot är ett topplag och gjorde istället 2 mål de 3 första skotten.
HV, IKO och MoDo får förmodligen slåss om kvalplatserna som väntat.
HV, IKO och MoDo får förmodligen slåss om kvalplatserna som väntat.
+ 7
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2023-11-25
solbacken: Inställningen var strörsta skillnaden idag. Fortsatt ganska slarvigt med pucken och trubbigt framåt, men mycket mer resolut framför eget mål och man slapp någon nervös kollaps i tredje.
+ 6
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2023-11-25
Äntligen! En grisseger! Disciplinerat! Kan vi få lite vinster i matcher där vi är det bättre laget också på det här så! 💪💪💪
+ 5
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2023-11-25
Tycho: I Mora hade han även polo och skinnhandskar under match. Något i den stilen som du säger låter vettigt iallafall
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2023-11-25
Kerstin_k: En killgissning jag har för mig han har berättat om det, att var det en förfrysning på ett Winter game i NHL
+ 1
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2023-11-25
OlliJanne:
Joel var riktigt bra ikväll, givetvis lite tur också men det ska en bra målvakt ha.
Bra försvarsspel, även om det fanns ett antal misstag, men alla ställde upp bra och Fiskrenset kom aldrig riktigt till.
Sedan fortsatte man att spela och backade inte för att inte släppa in ett mål utan spelade i 60 minuter. Tryckt bakåt tajt spel och aggressivt.
Timrå är bäst!!!!!!¡!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Joel var riktigt bra ikväll, givetvis lite tur också men det ska en bra målvakt ha.
Bra försvarsspel, även om det fanns ett antal misstag, men alla ställde upp bra och Fiskrenset kom aldrig riktigt till.
Sedan fortsatte man att spela och backade inte för att inte släppa in ett mål utan spelade i 60 minuter. Tryckt bakåt tajt spel och aggressivt.
Timrå är bäst!!!!!!¡!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
+ 4
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2023-11-25
Olli Hahl: Nu kommer Lilla farbrorn o bråkar jag har en 20årig Mac Allan i glaset skål på er som har smaklökar 😎😎🇺🇿🤣
+ 3
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2023-11-25
EXPLORERSMÅLAND: ja och vi fick möta ett lag som glömde ta betalt, nej skämt åsido så är detta en väl genomförd bortamatch och kul att Juel får hålla nollan. Nu kanske han får lite mer chanser.
Dyrbart med Strömberg om det nu tog allvarligt men satan vad skönt med 3 poäng!
Dyrbart med Strömberg om det nu tog allvarligt men satan vad skönt med 3 poäng!
+ 7
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2023-11-25
Men alltså Didrik Strömberg.....det finns en reklambettinghockeystudio som väntar på dig. Det är dags att avrunda den aktiva karriären nu
+ 7
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2023-11-25
Äckligt disciplinerat 😍
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳
Skål tamjefan ifrån Göteborg 🥳🥳🥳
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳
Skål tamjefan ifrån Göteborg 🥳🥳🥳
+ 2
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2023-11-25
Skön start på lördag med seger och rätt resultat in på kontot. Satsat 7-0 nu för SAIK mot inavels. Travet går tyvärr åt helvete.
+ 3
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2023-11-25
Söderöver: Alltså Hedbergs näsa?! 😳 Vad har han gjort? Supit på bänken? Kört den i ismaskinen?
+ 1
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2023-11-25
Fy fan vilken skön seger.
Det satt långt inne.
Mycket slarv i detaljer men sett till helheten så gjorde man en bra disciplinerad match.
Jag tycker att vi inte får med oss väldigt lite speciellt i andra från domarjävlarna igen.
Pettersson och Lander blir tydligt kapade och hakade men det ger inte ett skit utöver att mitt blodtryck går i taket.
Miehos tvåa i sista är rätt jävla billig i sammanhanget.
Men är det för sjuka barn så låt det vara då.
Jag vill se mer fysiskt spel från 3-4 kedjan än vad dom visade idag.
Kanske är det influensa tider eller så är det ynkedom skit samma 3 poäng! Viktiga poäng!
SKÖÖÖÖNA POÄÄÄÄNG!
Det tar vi ett julbord på!
Det satt långt inne.
Mycket slarv i detaljer men sett till helheten så gjorde man en bra disciplinerad match.
Jag tycker att vi inte får med oss väldigt lite speciellt i andra från domarjävlarna igen.
Pettersson och Lander blir tydligt kapade och hakade men det ger inte ett skit utöver att mitt blodtryck går i taket.
Miehos tvåa i sista är rätt jävla billig i sammanhanget.
Men är det för sjuka barn så låt det vara då.
Jag vill se mer fysiskt spel från 3-4 kedjan än vad dom visade idag.
Kanske är det influensa tider eller så är det ynkedom skit samma 3 poäng! Viktiga poäng!
SKÖÖÖÖNA POÄÄÄÄNG!
Det tar vi ett julbord på!
+ 5
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2023-11-25
Bragd-Birger: Ser att du också tar en Lagavulin. Du är nog snygg med för smak har du👍😊
+ 1
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2023-11-25
{9908}: Mengudsåinniförbannatextraordinärskööööönseger..
Ante måste haft mäster Lill-Kenta på länk i omklädningsrummet inför 3e. Hård arbete och ödmjukhet är ledorden.
Skönt för Julle o JJ med en 0a.
Skönt för försvaret med 0a och det utan både sheriffen och vicesheriffen "out of town".
När EP o Jonte leder laget med skitjobb öveg hela banan så signalerar det rätt inställning o basic jobb.
Nuff said..
Ante måste haft mäster Lill-Kenta på länk i omklädningsrummet inför 3e. Hård arbete och ödmjukhet är ledorden.
Skönt för Julle o JJ med en 0a.
Skönt för försvaret med 0a och det utan både sheriffen och vicesheriffen "out of town".
När EP o Jonte leder laget med skitjobb öveg hela banan så signalerar det rätt inställning o basic jobb.
Nuff said..
+ 6
« Föregående · 2603282 · Nästa »