« Föregående · 2775297 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2024-11-23
{469}: Ha ha ja det kommer inte att hålla som vi spelar.
+ 2
Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2024-11-23
Zäta75: Puh! Så välförtjänt! 🙈
Hoppas de vaknar till liv nu. Annars går det aldrig.
Hoppas de vaknar till liv nu. Annars går det aldrig.
+ 1
Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2024-11-23
Olli Hahl: Orättvist. Haha. Man tar det, men spelet oroar fortsatt.
+ 3
Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2024-11-23
Synct: Da'n såt'en YEEEZZZZZZ Fooorsmaark!!!!!!!!!!!🇺🇿🇺🇿🤣🤣🤣🤣
+ 3
Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2024-11-23
MIF är bra.
Precis som förra matchen är det Malmö som spelar Jokinens in-the-fsce hockey med ett tempo som vi inte är nära.
Borde stå 2-0 nu..
Jäss, vilken stöld!!!! ;'-)
Precis som förra matchen är det Malmö som spelar Jokinens in-the-fsce hockey med ett tempo som vi inte är nära.
Borde stå 2-0 nu..
Jäss, vilken stöld!!!! ;'-)
+ 3
Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2024-11-23
Olli Hahl: Malmö spelar ut oss totalt i andra...undrar vad Olli sa åt pojkarna i periodpus? 🤔
+ 2
Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2024-11-23
Zäta75: Ja, vi vinner inte en kamp. Forwards tittar puck.
+ 3
Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2024-11-23
Woody Jokinen: timeout-läge för Jokinen, Timrå är tvåa på precis allt. Mycket svag insats än så länge.
+ 3
Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2024-11-23
Olli Hahl: Tycker vi spelar linköpinghockey just nu. Lever på bra målvaktsspel och är effektiva när vi får chanserna(baserar lite på matcherna innan detta)
Kan inte minnas när man upplevde att vi dikterade spelet till övervägande del över 60 minuter i en match senast?
Kan inte minnas när man upplevde att vi dikterade spelet till övervägande del över 60 minuter i en match senast?
+ 1
Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2024-11-23
Ser ut som om hela laget käkat lugnande medicin.
Obegripligt spel helt utan närvaro.
Typ inställda löneutbetalningar?
Det här känns helt galet.
VAKNA!!!
Obegripligt spel helt utan närvaro.
Typ inställda löneutbetalningar?
Det här känns helt galet.
VAKNA!!!
+ 6
Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2024-11-23
erathoo: Ante hockey nu. Stå still och dumpa puck hockey. Fy f-n
+ 4
Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2024-11-23
erathoo: Japp, just nu bjuder vi bort detta.
Kommer aldrig att gå med denna inställning
Hartmann är ju på en buss ngnstans tex
Kommer aldrig att gå med denna inställning
Hartmann är ju på en buss ngnstans tex
+ 1
Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2024-11-23
erathoo: Fan, är vi en man mindre? Orkar inte ens åka skridskor i egen zon. Djävligt håglöst och helt på hälarna.
+ 1
Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2024-11-23
{469}: nu är vi heeeeeelt under isen....slarvar, tappar puckar...etc...
+ 2
Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2024-11-23
Bragd-Birger: JJ verkar ta konkurrensen på rätt sätt, fortsätt så..
+ 1
Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2024-11-23
Bragd-Birger: Lite synd att inte Lundmark premieras med lite mer speltid istället. Valet av Pääjärvi i andrakedjan är ju fortsatt ett mysterium.
Han har ju i dagsläget inte många verktyg för att hjälpa till i den kedjan. Mest Wedda som får köra one man show och pääjärvi som förlorar mycket kamper och bidrar med puckdräll.
Han har ju i dagsläget inte många verktyg för att hjälpa till i den kedjan. Mest Wedda som får köra one man show och pääjärvi som förlorar mycket kamper och bidrar med puckdräll.
+ 4
Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2024-11-23
Degenerate: avd "sist jag kollade låg vi 3a i tabellen".
Poängen till trots är jag lite småorolig. Innan uppehållet trodde jag att det var energinivåerna som var i botten och att det var därför man slutat maxtrampa i spelet utan puck.
Nu när man rimligen är utvilade och dessutom kan rulla på kompletta kedjor och backpar ser det dock likadant ut. Justering i spelsystemet? Börjar befara det.
Poängen till trots är jag lite småorolig. Innan uppehållet trodde jag att det var energinivåerna som var i botten och att det var därför man slutat maxtrampa i spelet utan puck.
Nu när man rimligen är utvilade och dessutom kan rulla på kompletta kedjor och backpar ser det dock likadant ut. Justering i spelsystemet? Börjar befara det.
+ 2
Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2024-11-23
Bragd-Birger: Mm precis det jag nämnde förut i ett inlägg
Antingen är det en styrka i sig att vi vinner matcher, trots att vi söker vår identitet, eller så kommer verkligheten ikapp till slut och vi har ett ras i tabellen framför oss.
Just nu är det lite av en alibihockey, inte långifrån det vi fick under Antes ledning, frånsett det att vi fått igång Dahlén mer igen.
In your face tycker jag ju inte man skådar mycket utav i allafall.
Antingen är det en styrka i sig att vi vinner matcher, trots att vi söker vår identitet, eller så kommer verkligheten ikapp till slut och vi har ett ras i tabellen framför oss.
Just nu är det lite av en alibihockey, inte långifrån det vi fick under Antes ledning, frånsett det att vi fått igång Dahlén mer igen.
In your face tycker jag ju inte man skådar mycket utav i allafall.
Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2024-11-23
Degenerate: Vi kommer inte längre om man e NEGGO hela tiden du kan va lugn vi kommer högre än så de tror jag 😎!!!
+ 1
Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2024-11-23
Bragd-Birger: Precis så. Man står inte upp alls i mittzon längre och är inte särskilt aggressiv ens i egen zon. Motståndarna har alldeles för lätt för att komma in och när de väl är där krymper vi ihop och får inte ut pucken. Sedan blir vi så uttröttade att det mest blir att dumpa puck utan något konstruktivt anfall.
+ 1
Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2024-11-23
Degenerate: Kan ju va en styrka att vinna fast de inte är 100 på isen
+ 1
« Föregående · 2775297 · Nästa »