« Föregående · 1961469 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Smokey: Han har säkert gjort backarna jättetrygg efter första målet.
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Nevink: Svedberg är fan ingen trygghet. Visa skills eller dra åt helvete.
+ 3
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Kerstin_k: Nu jävlar fortsätter vi! Vi är Timrå och vi ger för i helvete aldrig upp!
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Man märker tydligt att det är ett allsvenskt lag vi möter, Timrå ska bara ta detta :)
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Synct: Det är som vanligt. Han får panik och sprattlar till och orsakar kaos i egen zon.
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
bar mofftak: Alltså, vad gör han? det är inte ens en tavla han tappar in, han bara slänger ut pucken, han kan ju inte va med mentalt öht.
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
TimraStockholm: BRA START SVEDBERG!? VAD SLÄNGER DU UT PUCKEN FÖR?!?!?!?=!
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Woody Jokinen: Ingen energi från Oskarshamn, detta tar ni lätt.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Herminator: Tur att grabbarna inte är lika nervösa vrak som vi är. Då skulle halva laget sitta på toa ner pucken skäppes.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Svedberg... Plötsligt känns det väldigt nervöst.
Hoppas han bevisar att jag har fel.
Kämpa nu!
Hoppas han bevisar att jag har fel.
Kämpa nu!
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
mikenomad: Granlo på plats.. Nu kör vi Nomaden. Inga stämband kvar, i möra är en annan dag...
+ 6
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Bragd-Birger: Herrejävlar; nu tippar den känslomässiga vågskålen helt och hållet över på panikångest.
Fy fan alltså.
Fy fan alltså.
+ 6
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Ok, lite jävla småpirrig är man. 30 minuter till matchstart, äntligen dags att ställa säsongen på sin spets. SHL eller HA?
Gillar inte riktigt att Svedberg startar, må han köra ner tvivlet i halsen på mig.
Annars, gkgghbbh. För speedad för att tänka. Ska iaf bli jävligt intressant att se hur laget tar sig an detta. Och vad Oskars kan uppbåda. Finns det laddning kvar för att överprestera?
Kom igen nu Timrå!
Gillar inte riktigt att Svedberg startar, må han köra ner tvivlet i halsen på mig.
Annars, gkgghbbh. För speedad för att tänka. Ska iaf bli jävligt intressant att se hur laget tar sig an detta. Och vad Oskars kan uppbåda. Finns det laddning kvar för att överprestera?
Kom igen nu Timrå!
+ 4
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
sargad: Ni på sittplats, ta av era svarta jackor och stoltsera med tröjan.. Färga arenan röd! Nu kör vi!!
+ 2
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Puckat: Härlig att Persson spelar. Personlig favorit med fysik, skridskoåkning och attityd.
Har bra handledskott oxå. Skulle om han får vara frisk kunna göra en Wedin-light karriär?
Har bra handledskott oxå. Skulle om han får vara frisk kunna göra en Wedin-light karriär?
+ 2
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Kulltorp: ”men käften nu.,.motvalspelle”
Motvalspelle haha, den du. Seriöst anser du att det generellt tippats att Timrå ska åka ur?
Motvalspelle haha, den du. Seriöst anser du att det generellt tippats att Timrå ska åka ur?
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8515}: Herrarna med kvällens otacksammaste uppgift: Claesson/Winge
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Ikväll dricker vi RÖTT...
Eller det man hitta i gömorna!!
Spetsad Vinglögg med Explorer..
Mumma...
FORZA TIMRÅ IK OCH VI GER ALDRIG ALDRIG!!!
Eller det man hitta i gömorna!!
Spetsad Vinglögg med Explorer..
Mumma...
FORZA TIMRÅ IK OCH VI GER ALDRIG ALDRIG!!!
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
TimraStockholm: nu är det snart dags även för mig att vallfärda hemifrån. Ungarna är pussade godnatt och disken är diskad. Ikväll ska inga måsten få komma ivägen. Ikväll vinn vi lätt!
+ 2
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
roger_sundsvall: De gröna plupparna blir färre och färre i bokningssystemet. Satan att man sitter i Stockholm och tvingas glo på matchen hemifrån!!!..
+ 3
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Veteranolle: Ölen ligger i kylen, hockeykorven är uppskuren. Vad tusan ska man göra de 90 minuter som återstår? Inga naglar har man kvar heller. Uuut och öööööös!!!!
+ 1
« Föregående · 1961469 · Nästa »

