« Föregående · 1962289 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Ok, TV12 , gott så.
SMÅLAND; Någon har kapat din användare!
Var in och skrev att matchen var inställd p g a relationssmörjning. Och det skulle du alllll-drig ha gjort ju.
SMÅLAND; Någon har kapat din användare!
Var in och skrev att matchen var inställd p g a relationssmörjning. Och det skulle du alllll-drig ha gjort ju.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
En liten fundering från sittplatsläktaren..... Vad sjungs egentligen i den där ramsan som har med 1962 i textraden?
Har aldrig lyckats tyda texten och vet fler som inte heller riktigt hör hur den går.
Den är vacker men tyvärr otydlig om man inte kan texten.
Har aldrig lyckats tyda texten och vet fler som inte heller riktigt hör hur den går.
Den är vacker men tyvärr otydlig om man inte kan texten.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Samma uppställning som senast.
Går att läsa till kl. 18:28.
Går att läsa till kl. 18:28.
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
She: Och här har frugan t.om blivit större supporter än mig! Det är ett jäkla liv påna under matcherna!
+ 5
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
EXPLORERSMÅLAND: Oruttat Småland!
En annan har smörjt chefen här hemma under flera veckor!
Nu är pluskontot såpass stort att hon inte skall kunna på något sätt hindra mig från att se kvalet...
Och de säger att män styr världen...
#denmodernamannen
En annan har smörjt chefen här hemma under flera veckor!
Nu är pluskontot såpass stort att hon inte skall kunna på något sätt hindra mig från att se kvalet...
Och de säger att män styr världen...
#denmodernamannen
+ 4
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
She: innan man inleder ett förhållande är den viktigaste frågan....är du Timråsupporter ? Om inte skippa den dejten. Själv är jag gift med en Modo supporter så jag är ju inget bra föredöme precis.
Heja Timrå !!!
Heja Timrå !!!
+ 3
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8515}: tanterna är viktik men man får lura dom så man kan ta en stänkare å se matchen ,å bli så jävla nervös hoppas de går vägen eller ska tv jäven ut om de går åt helvete!
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
EXPLORERSMÅLAND: Let's Dance och Pussåmes! Vart är den här världen på väg!!
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
EXPLORERSMÅLAND: Men köp en Tv jävel till vet jaa, eller så får kärringen vänta. Hockeyn är viktigare än tanten.
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Perreman: den har varit uppe till försäljning innan kvalet med.
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
EXPLORERSMÅLAND: Du får överraska henne med kvalhockey, stesolid och marinella.
+ 4
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
EXPLORERSMÅLAND: Av alla jävla kvällar att lova nåt dylikt...🙄
+ 4
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Tyvärr blir det inge rese för mej ikväll!!
Ja lova kärringen " Let's Dance " och räkor och vin och påstömning ikväll!!!
Man måste ju ställa upp ibland!!!
Ja lova kärringen " Let's Dance " och räkor och vin och påstömning ikväll!!!
Man måste ju ställa upp ibland!!!
+ 2
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Herminator: Jag tänkte mer om någon filmade under introt i arenan så man kan få känna stämningen..
+ 2
Sv: Silly Season 2019-2020
Nu kom nerverna för en annan. Det dröjde lite längre denna gång än i onsdags men nu är det samma. Darrningarna, svettningarna, humörsvängningarna, det apatiska sinnestillståndet. Om några timmar smyger man runt som en strykrädd hund, håller sig längs väggarna och tittar över axeln med sänkt blick.
+ 9
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
TimraStockholm: Bra tajming av Timrå att lägga ut den till försäljning nu i kvalruset. Känns generellt som om de ryckt upp sig med allt vad marknadsföring innebär.
+ 8
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
OlliJanne: Håller med, Svedberg måste stå idag. Man får inte byta målvakt med vinst. Se hur det gick för Aik mot Iko. Visst känner jag mig tryggare med Brattis men idag ser jag hellre Svedberg i kassen.
+ 6
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Något vi gjorde bra i första matchen var att vi hade mycket trafik framför Oskarshamns mål vilket ju visade sig vara lyckosamt. Dessutom sköt vi mycket skott från alla möjliga och omöjliga vinklar. Ja förutom PP då där vi passade runt i alldeles för lågt tempo. Får vi igång PP:t och förmår spela enkelt och tätt i försvaret så tror jag att vi har en stor chans ikväll.
+ 3
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Sluta lämna motståndare fria framför mål och sluta låt dem åka in i slottet utan påhälsning så skiter jag i vem som står faktiskt. Skulle, för mitt hjärta och välmåendes skull, föredra om vi slapp jaga underläge fyra gånger också :D
Det blåser upp till storm i Småland... TIMRÅSTORM
Det blåser upp till storm i Småland... TIMRÅSTORM
+ 3
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
mikenomad: Fynda i webbshoppen!
Haukelands plockhandske från förra årets kvalserie finns i webbshoppen. Bara 3000 kr så är den din.
Haukelands plockhandske från förra årets kvalserie finns i webbshoppen. Bara 3000 kr så är den din.
+ 2
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Herminator: På söndag då jävlar sjunger vi, oavsett resultat ikväll! Armkrok gungandes i sidled, sida vid sida med Lönnå. Fickljummen explorer, fånigt leende och den vaga men oefterhärmliga doften av flera dagars alkoholintag och inpyrda, obytta kvaltröjor. Icke ett öga är torrt. Brölandes, snörvlandes "I varje andetag". Vår hymn, vår psalm.
+ 2
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
OlliJanne: Jag vill se Bratten i mål, skiter i om vi vann, han såg osäker ut hela matchen och släppte returer rakt ut hela tiden på dom enklaste skotten, han såg säkrare ut i sudden, men överlag så tycker jag han ger ett jävligt skakig intryck.
Brattström visade innan kvalet varför han skulle få chansen, han såg lugn och bra ut, inge ryggsim och enkla returer, jag vart överraskad att Svedberg ens fick stå senast.
Brattström visade innan kvalet varför han skulle få chansen, han såg lugn och bra ut, inge ryggsim och enkla returer, jag vart överraskad att Svedberg ens fick stå senast.
+ 2
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
EXPLORERSMÅLAND: Fattas bara, och med Röd/Vit bakgrund dessutom. =)
Have a nice weekend, SMÅLAND.
Du får ta över allsångsinsatsen från mig och Nomaden på söndag!
Have a nice weekend, SMÅLAND.
Du får ta över allsångsinsatsen från mig och Nomaden på söndag!
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
lungan: Hade vi torskat med 3-4 i onsdags så tror jag faan vi sett Bratten i kassen men man ändrar inte ett vinnande lag så Svedberg står nog ikväll också. Ska man tweeka lite så tycker jag kanske det vore spännande att skifta plats på Laxen och Gallo. Visst Wedda är nog lika bra oavsett omgivning men jag tyckte ändå att Wedda och Laxen hade bra radarpar kemi ihop
+ 7
Sv: Silly Season 2019-2020
{8179}: Känns inte helt omöjligt att anledning till att Ante inte fick förnyat är för att man knutit upp just honom faktiskt.
Vet inte riktigt varför Freddan skulle vara någon form av drömnamn för Modo som sportchef bara?
En annan parentes i sillytråden är väl att man försöker skriva kontrakt med Nisse nu iallafall, oavsett serietillhörighet, enligt ST.
Vet inte riktigt varför Freddan skulle vara någon form av drömnamn för Modo som sportchef bara?
En annan parentes i sillytråden är väl att man försöker skriva kontrakt med Nisse nu iallafall, oavsett serietillhörighet, enligt ST.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Idag laddar vi upp igen! Ännu en dag har jag på mig årets replikatröja på jobbet här i Uppsala. Den nya hymnen "I varje andetag" går på repeat i hörlurarna (Tips: går att köra youtubeklipp på repeat via hemsidan jag länkar till nedan).
Kom igen Timrå! Idag stänger vi ner IKOs uppspel, norpan puckarna de lägger in framför eget mål och öser in målen.
Kom igen Timrå! Idag stänger vi ner IKOs uppspel, norpan puckarna de lägger in framför eget mål och öser in målen.
+ 2
Sv: Silly Season 2019-2020
{4606}: Popovich? Kan ju inte vara "modano inavel" du syftar på, då han inte direkt har några kopplingar till Timrå IK, åtminstone som jag känner till.
Färskare och färskare, lyckas få till backspel verkar han iallafall kunna.
Färskare och färskare, lyckas få till backspel verkar han iallafall kunna.
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Johan J: Skrik så ni blir hesa och överrösta Oskarshamn. Klacken. ;) Timrå IK stormen måste de få känna på.
+ 2
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
EXPLORERSMÅLAND: NEJ: han bjöd (enligt uppgift) in på smörgåstårta efter föreställning, sedan kom frugan med brickan och ville ha ett ?bidrag? ?
Sv: Silly Season 2019-2020
TIK-Lund: Finns så mycket mer färskare än Popovich, inget mer inavel hit.
Sv: Silly Season 2019-2020
TIK-Lund: Poppe hade såklart varit väldigt spännande att få in. Men sen är ju frågan hur realistiskt ett sånt etablerat namn är. Han lär vara väldigt eftertraktad på marknaden. FBK bör exempelvis vara där och hugga nu när dom kickar Ante.
Det ryktet bör nog tas med en rejäl skopa salt, skulle säga att det är mer ett önsketänkande från Modo-håll.
Det ryktet bör nog tas med en rejäl skopa salt, skulle säga att det är mer ett önsketänkande från Modo-håll.
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Herminator: Jag får ståpäls varje gång jag ser Kjelle Lönnå!!!
Tack du gjorde min dag!!
Trevlig helg och sug och svälj 😂🏒🥅
Tack du gjorde min dag!!
Trevlig helg och sug och svälj 😂🏒🥅
+ 1
Sv: Silly Season 2019-2020
{8179}: Själv röstar jag på Popovich om en backtränare skall in.
Även om Ante känns som ett ganska naturligt alternativ förutsatt att Timrå breddar/ändrar tränarstaben till nästa säsong.
F.ö går det lite rykten i Modoboken om att Freddan eventuellt skulle värvas in som sportchef där till nästa säsong. Vet dock ej vad det grundar sig i.
Även om Ante känns som ett ganska naturligt alternativ förutsatt att Timrå breddar/ändrar tränarstaben till nästa säsong.
F.ö går det lite rykten i Modoboken om att Freddan eventuellt skulle värvas in som sportchef där till nästa säsong. Vet dock ej vad det grundar sig i.
Sv: Apropå nånting...
Ser att poängligan i NHL bland rookies leds av 3 svenskar. Hyfsat bra jobbat av dem där. EP verkar överlägsen poängmässigt bland året rookies (65p, tvåan på 42p). Sen att han ändå ligger så högt trots att han missat ca 10 matcher pga skada är imponerande. Just det, på tal om imponerande så har han gjort mål på vart 5e skott på mål han avlossat. Ganska bra på det där med att hitta målet Elias.
+ 3
Sv: Silly Season 2019-2020
Här har vi en backcoach som blir ledig efter säsongens slut. Väldigt omtyckt också.
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Kulltorp: Den finns på Youtube om du söker på: I varje andetag Timrå.
Vi kör allsång till den på kontoret varje matchdag. =)
Vi kör allsång till den på kontoret varje matchdag. =)
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Jag tycker Svedberg ska stå idag.
I tredje perioden och förlängningen växte han och målet i tredje kan han inte lastas för.
Benparaderna i förlängningen ingöt ett nytt förtroende hos mig. Han är som bäst i dessa matcher och jag tycker som sagt han visade vem som bestämde och gav segern till sitt lag sista delen av matchen.
Stora stjärnor visar sig när det som mest behövs och vilka stjärnor det finns i detta TIMRÅ lag!
Nu går vi gör 2-0 och glöm ej att ha roligt och njuta av stunden!
VI ÄR TIMRÅ OCH VI GER ALDRIG UPP!
I tredje perioden och förlängningen växte han och målet i tredje kan han inte lastas för.
Benparaderna i förlängningen ingöt ett nytt förtroende hos mig. Han är som bäst i dessa matcher och jag tycker som sagt han visade vem som bestämde och gav segern till sitt lag sista delen av matchen.
Stora stjärnor visar sig när det som mest behövs och vilka stjärnor det finns i detta TIMRÅ lag!
Nu går vi gör 2-0 och glöm ej att ha roligt och njuta av stunden!
VI ÄR TIMRÅ OCH VI GER ALDRIG UPP!
+ 12
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Johan J: Lycka till. Svårtippat detta, antingen jämt eller en enkel timråseger är känslan.
+ 2
« Föregående · 1962289 · Nästa »

Hade gärna sett Carlsson istället för Falk. Och hade inte protesterat om Palmberg vart 13:e man.
Men han är ju inte ändringen man direkt...