« Föregående · 1963379 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
josha840: sämre spel nu i andra, Oskarshamn försvarar sig enklare och får lite länge spelsekvenser i vår zon samtidigt som det är lite slarvigare spel från Timrå
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Sputnik: Ja det är ju ingen nyhet direkt, det är ju det som har varit det stora problemet.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8671}: Har tänkt på det hör från och till hela säsongen. Harald va inne på det med. Känns inte som vi har nån solklar ide när back har puck i egen zon oftast. Dumpar väldigt ofta bara iväg istället för att läsa av och behålla i om laget genom pass oxh spela sig ur. Har tänkt på detta många ggr under säsong också, inte bara idag alltså. Där har man från ledar håll misslyckats att sätta en spelide tycker jag och är en stor del att vi spelat fast oss många ggr i serien i onödan.
+ 2
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Jalasvaara crosscheckar i ansiktet, avstängd 3 matcher. Oskarshamnsspelaren gör en exakt kopia på Falk, domaren bara skakar på huvet. Haha!
+ 2
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Sputnik: intressant att tomten som coachar Oskarshamn menar att vi får press för att vi fick två powerplay. Det är ju tvärtom, vi fick PP för att vi satte press. Verkar vara en besynnerlig figur det där, han har alltid en ursäkt.
+ 3
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
josha840: Klarar vi detta kval så ser jag det som ett gott omen. Då får du se till att skaffa barn lagomt till slutspel och kval framöver. 😋
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Herminator: fortsätt kommentera vad som händer. Sitter på BB med supporterskarans senaste tillskott. Vore ju fint med kvalseger första dagen i livet.
+ 13
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Modano: Gillar när han går in hårt och tacklar, Båååjs inte minst offensivt. Jo han ser bättre ut ön på år och dag.
Hela laget gnuggar bättre ön tidigare. Verkar som att vi kommit in i match-tempot nu..
Hela laget gnuggar bättre ön tidigare. Verkar som att vi kommit in i match-tempot nu..
+ 2
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Sputnik: Ser bra mycket bättre ut. Lite mer kamp framför mål och vara än mer i Rifalks face. Boyce hade ett läge i en omställning när han ställde sig bredvid Rifalk och missade returen.
Men det som oroar är Timrås förmåga att ställa till det för sig själva konstant.
Men det som oroar är Timrås förmåga att ställa till det för sig själva konstant.
+ 2
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Charlie2: jamen jamen det är ju heeelt öppet mål! Jag sliter mitt hår här! Som sagt, vår förbannelse denna säsong. Kan vi dock hålla den här nivån så ser det riktigt bra ut.
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Det syns att det är rätt skakiga skallar, väldigt många enkla misstag i framförallt passningsspelet. Och Larssons fall in i sargen, händer typ aldrig. Nåvä. Vi ligger iaf intee under. Men skulle vara kul med en jävla ledning någon gång.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Betydligt bättre än senast, absolut. Man lyckas sätta press på IKO i deras egen zon på ett betydligt mer produktivt sätt, och när IKO väl kommer in i vår zon så trycks dom ut i hörnen.
Sen är ju sättet man släpper in 1-0-pucken lite symptomatiskt för hela serien. Hålarssa gör ett juniormisstag, och vips så har IKO ledningen igen.
Sen är ju sättet man släpper in 1-0-pucken lite symptomatiskt för hela serien. Hålarssa gör ett juniormisstag, och vips så har IKO ledningen igen.
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8671}: Det är våran säsong stolpe ut.. :( Men det ser riktigt bra ut, vi är starka i närkamper och på puck. Nu ska vi se till å stänka in fanskapet några gånger så tar vi det här!
+ 3
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Helt klart bästa spelet den här kvalserien. Nu måste grabbarna bara fortsätta på det här viset.
+ 5
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Synct: Som sagt, hade Freddan tagit tummen ur tidigare så hade det kanske sett ut så här tidigare. Nu var han ju tvungen att ändra kedjor pga skador.
+ 2
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8671}: Dom åkte buss igår, dom är nog utvilade så det räcker. Såhär bra har vi inte spelat på hela kvalet, ser bra ut just nu.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8671}: Å där åkte Pantzar-knät ut på 2 minuter.. FORZA TIMRÅ in me pucken..
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Kerstin_k: bättre kamp idag men det är ju inte direkt så att man ser vilket lag det är som åkt 800 mil i buss ännu.
Det enda jag saknar nu är kampen framför mål. In och grisa!
Det enda jag saknar nu är kampen framför mål. In och grisa!
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Synct: Vilket skämt. En professionell hockeyspelare krockar med sargen och mål i arslet direkt.
Det är som förgjort det här.
Det är som förgjort det här.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Jockz: Och det är nu vi blir stressad och kommer spela som skit, vi har aldrig haft ledningen mot IKO än, helt otroligt.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Jockz: HE RE GUD!! När man ser sånt där så undrar man ju vad vi ska göra i SHL egentligen. Sånt här ser du tamefan inte på en U16-match.
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
JonteD: Nu vill jag se att Timrå bjuder upp till dans och åker skridskor och först på pucken. Inte backa hem ända in i egen kasse då Oskar anfaller som jag tyckt dom gjort dom andra 2 matcherna. Mera rakt på mål och inte hamna nere i hörnen som dom gjort så ofta. Mer resulut och bestämt. Kom igen nu Timrå IK
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
FULLT FOKUS!!!!
NU KÖR VI!!!
FORZA TIMRÅ IK I VÅTT OCH TORRT ALLTID ❤❤❤
NU KÖR VI!!!
FORZA TIMRÅ IK I VÅTT OCH TORRT ALLTID ❤❤❤
+ 2
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Nevink: Spelar vi verkligen mot de stora grabbarna? vi har spelat sämre än IKO i 2 matcher nu, och ska va glad att vi har 1 match pga en turstudds på Gallos röv, va LIIITE ödmjuk iaf, jinxa inget. NU KÖR VI!!!!
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
JonteD: nog för att gnabb supportrar emellan kan vara ganska roligt och fyndigt. Men att hota med att slå någon är inte roligt nånstans. Inte ens fyndigt.
Det tillför absolut ingenting.
Klart som fan att modoiter ska vara här inne och munnhuggas. Vi hade gjort precis likadant om vi hade varit avundsjuka på dom. Ge och ta liksom.
Förövrigt; kom igen nu för faan Timrå!!!
Det tillför absolut ingenting.
Klart som fan att modoiter ska vara här inne och munnhuggas. Vi hade gjort precis likadant om vi hade varit avundsjuka på dom. Ge och ta liksom.
Förövrigt; kom igen nu för faan Timrå!!!
+ 4
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Herminator: Nu jävlar taggar vi till utav helvete!!! Jag har varit utomlands (Norge) o fiskat torsk så jag har inte sett någon match kom igen nu o spela för varandra o märket på bröstet!!!!😎😎😎
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Rytter: Det sticker verkligen i ögonen att vi är i finrummet ;D ;D ;D
Vart var det ni hamnade nu? På plats 15 i SHL? Nej juste, den finns ju inte än, kanske när ni tjatat tillräckligt länge så öppnas nog den platsen till er ska ni se ;)
Jag önskar dig allt väl, jag förstår hur det känns att hela tiden ligga där på botten och aldrig kunna ta sig upp till de stora grabbarna ;) Eller förresten, det gör jag inte, vi spelar iallafall mot de stora grabbarna, en erfarenhet ni saknar.
Vart var det ni hamnade nu? På plats 15 i SHL? Nej juste, den finns ju inte än, kanske när ni tjatat tillräckligt länge så öppnas nog den platsen till er ska ni se ;)
Jag önskar dig allt väl, jag förstår hur det känns att hela tiden ligga där på botten och aldrig kunna ta sig upp till de stora grabbarna ;) Eller förresten, det gör jag inte, vi spelar iallafall mot de stora grabbarna, en erfarenhet ni saknar.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Bragd-Birger: Väl rutet BB, lägg ner MoDolid-tjatet nu.
Här ska det vara MATCHFOKUS! vid det här laget. Ni kan bubbla varandra eller surra i en sillytråd, nivån passar för övrigt perfekt i Silly..
Här ska det vara MATCHFOKUS! vid det här laget. Ni kan bubbla varandra eller surra i en sillytråd, nivån passar för övrigt perfekt i Silly..
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Rytter: Nä fy satan vilken bortkastad säsong det här varit för mitt hockeyintresse, det ger jag dig.
Jadu....jag är nog lite rädd att de kan komma att göra det.
Jadu....jag är nog lite rädd att de kan komma att göra det.
« Föregående · 1963379 · Nästa »