« Föregående · 2303949 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2022-03-05
Olli Hahl: Säger inte nej till ett jävligt turligt och orättvist 2-0-mål innan pausvilan!!
+ 2
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2022-03-05
eliassjo : Vi har inget fungerande försvars eller passningsspel alls. Oroväckande...
+ 2
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2022-03-05
Kerstin_k: Vi har någe som inte Brynäs har!!! Vi har pansarkryssaren Paigin!!!! Bara att njuta när han tar sig fram i banan stor o ståtlig!!!!!!!!🍺🍺🍺👍👍
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Hoppas ni vet att pucken ska in i nät. Framåt alltså. MoDo glömde den detaljen igår...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Extrajobb för publiken idag.
Får bli både sjätteback och sjätte utespelare.
Får bli både sjätteback och sjätte utespelare.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Ja bara kolla på Alvarez målskörd. Kommer aldrig att gå utan vår stora stjärna och härförare.
Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Maximalt tryck i hallen! Låt trumman och sången ljuda hela matchen. Krossa Brymäs!
Forza Timrå IK!
Forza Timrå IK!
+ 4
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2022-03-05
Andersson: Mycket bra utveckling och viktig att hålla fast vid. Vi behöver ett rykte att kunna utbilda backar
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: mhm. Och vem ska göra målen? Vem tar rollen att fajtas med backarna i PP och böka in returerna?
+ 6
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2022-03-05
Westerlund .... ajajaj . Riktigt bra i år utan att få rubrikerna .... underskattad
+ 6
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2022-03-05
Zappaholic: Vi har en tendens att lira bättre med färre spelare.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Ja ytterst tungt tapp med Alvarez.
Kommer framförallt sakna hans intensitet, inställning och backchecking...
Kommer framförallt sakna hans intensitet, inställning och backchecking...
+ 17
Sv: Apropå nånting...
Tungt med bara 5 backar igen, dessutom Westerlund som varit fantastico särskilt nu på slutet.
Bättre resultat i kedjetombolan idag. Åberg-Lundin-Hartmann borde funka ypperligt. Lodin med Hanzl och Rattie, kanske.
Ska bli intressant att se om vi klarar oss utan Alvarez, eller om offensiven faller ihop fullständigt.
Viktigast av allt: att det ser ut att kunna bli ett jävla tryck i hallen idag. Vi MÅSTE få med oss 6 poäng på kommande 3, och ska vi torska en match bör det bli en mot DIF.
Men det blir tufft. Brynäs må ha svårt framåt, men bakåt är dom täta på ett sätt som Timrå inte riktigt gillar. Kommer att krävas betydligt rappare förstapass och omställningar än mot LHC om det ska gå vägen.
Pjuh! Kan vi pretty please få en bra match och seger idag? Snälla?
Bättre resultat i kedjetombolan idag. Åberg-Lundin-Hartmann borde funka ypperligt. Lodin med Hanzl och Rattie, kanske.
Ska bli intressant att se om vi klarar oss utan Alvarez, eller om offensiven faller ihop fullständigt.
Viktigast av allt: att det ser ut att kunna bli ett jävla tryck i hallen idag. Vi MÅSTE få med oss 6 poäng på kommande 3, och ska vi torska en match bör det bli en mot DIF.
Men det blir tufft. Brynäs må ha svårt framåt, men bakåt är dom täta på ett sätt som Timrå inte riktigt gillar. Kommer att krävas betydligt rappare förstapass och omställningar än mot LHC om det ska gå vägen.
Pjuh! Kan vi pretty please få en bra match och seger idag? Snälla?
+ 5
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2022-03-05
The great one: Bara fem backar? Fast det påverkar kanske inte så mycket om det bara rör sig om en match.
Olycka till.
Olycka till.
+ 1
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2022-03-05
Goalies
30. Johansson, Jacob
35. Rajaniemi, Sami
1st Line
21. Laleggia, Joseph
4. Erixon, Tim
39. Rattie, Ty
78. Hanzl, Robin
91. Lodin, Viktor
2nd Line
8. Paigin, Ziyat
11. Zajac, Nolan
94. Hartmann, Sebastian
33. Lundin, Albin
46. Åberg, Pontus
3rd Line
2. Svensson, Per
24. Walli Walterholm, Erik
19. Andersson, Erik
44. Blomqvist, Jacob
4th Line
12. Liljegren, Viktor
29. Madsen, Morten
23. Boyce-Rotevall, Jeremy
30. Johansson, Jacob
35. Rajaniemi, Sami
1st Line
21. Laleggia, Joseph
4. Erixon, Tim
39. Rattie, Ty
78. Hanzl, Robin
91. Lodin, Viktor
2nd Line
8. Paigin, Ziyat
11. Zajac, Nolan
94. Hartmann, Sebastian
33. Lundin, Albin
46. Åberg, Pontus
3rd Line
2. Svensson, Per
24. Walli Walterholm, Erik
19. Andersson, Erik
44. Blomqvist, Jacob
4th Line
12. Liljegren, Viktor
29. Madsen, Morten
23. Boyce-Rotevall, Jeremy
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Vafan, har soplöven fått med sig några turvinster eller vad är det frågan om?
+ 2
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2022-03-05
Dubbeld: har vi blivit smittade av skellefteå? jädrar vad sjuk vi börjar bli
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Soulless: Undra vem som är outbildad jävla tönt. Du har inga vettiga argument utan du kallar mig bara troll. Pinsam
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: ja man kan säga att de ryssar som protesterar i Ryssland är riktiga hjältar!
De ryssar som säger att dom inte kan prata om saken är ok av förståeliga skäl.
Dom som uttalar stöd till Putin väljer det och jag beklaga det.
Det viktiga är att se skillnaden på stat och enskild rysk medborgare.
Vissa enskilda kan i det dolda representera ryska staten men då får det visa sig…
Ovie känns som en spelare som sitter jobbigt till just nu i knäet på Vladimir…
Men hela bilden är svår att greppa för sitter det anhöriga i en skitsits hemma i Ryssland så är det inte självklart att man vill sätta dem i skiten…
Duktigt komplicerat…
De ryssar som säger att dom inte kan prata om saken är ok av förståeliga skäl.
Dom som uttalar stöd till Putin väljer det och jag beklaga det.
Det viktiga är att se skillnaden på stat och enskild rysk medborgare.
Vissa enskilda kan i det dolda representera ryska staten men då får det visa sig…
Ovie känns som en spelare som sitter jobbigt till just nu i knäet på Vladimir…
Men hela bilden är svår att greppa för sitter det anhöriga i en skitsits hemma i Ryssland så är det inte självklart att man vill sätta dem i skiten…
Duktigt komplicerat…
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Spännande och viktig match idag. Fyll hallen och stöd vårt Timrå genom sång matchen lång! Brynäs vann senast och har självförtroende. Timrå mycket starka hemma. Klassisk klyscha. Tillfälligheter avgör. Den som sätter chanserna vinner. Sätt chanserna Timrå!
Hoppas vi kör samma kedjor som mot Malmö. Fungerade bättre än de mot Lhc.
Forza Timrå IK!
Hoppas vi kör samma kedjor som mot Malmö. Fungerade bättre än de mot Lhc.
Forza Timrå IK!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
De tråkiga är ju att Malmö måste ha en kollaps-match igen , helst mycket snart . Idag har dom Örebro , och nästa Linköping
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{3405}: Underbart! Är västra stå lika bra som dom varit dom senaste hemmamatcherna så kommer det bli en grym stämning ikväll!
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Soulless: Såja, tyck som du vill. Det är helt ok och jag respekterar det. Men här är du bara ute för att provocera och det gör dig till en mycket liten människa. Du får härbergera din frustration för härinne omvänder du ingen. Slöseri med energi
+ 5
Sv: Apropå nånting...
För första gången på jag vet inte hur länge?? Är dom 7 översta raderna på K & L öppnade. Återstår bara drygt 200 biljetter på sittplats. Någon som tror att det kan bli draaaag i ladan ikväll?
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Labban: Seriöst och bra svar. Ja det finns risker med en total isolering av ryssland, men det är det bästa av flera dåliga alternativ.
Sv: Apropå nånting...
Soulless: Lätt att sitta i soffan och peta i naveln och käka chips och leka moralpolis. Folk som demonstrerar och sätter sig upp mott Putin i Ryssland riskerar att hamna i fängelse i upp till 15 år. Lägg därtill om du har barn. Skall du lämna dem ensam åt sitt öde att bo på gatan om Försäldrarna hamnar i finkan?
Senast i veckan hade vuxna med barn hade fredligt i St petersburg eller Moskva(osäker på staden)
Lämnat blommar vid Ukrianska ambassaden. De vuxna väntar i detta läge åtal..
Givetvis väldigt hemskt och svårt att ens ta sig till det som försigår i Ukraina men vi skall passa oss väldigt för att hamna i samma hatarfälla. Läste på Twitter att en Svensk mans fru som är bördig från Ryssland blivit så pass trakasserad på jobbet att hon fick ta ut semester för det var så pass illa. Frun är dessutom öppet Putinmotståndare.
Hat föder hat, föder hat, föder hat.
Avskyr att använda dett ord, men vi skall passa oss väldigt mycket för att bli "Rasistiska" mot ett folkslag som mestadels själva är under ockupation av sin vettvilliga president putin. Sanktioner på rätt ställen javisst. Men var vis och rikta hatet mot rätt personer/ledare och följare.
Senast i veckan hade vuxna med barn hade fredligt i St petersburg eller Moskva(osäker på staden)
Lämnat blommar vid Ukrianska ambassaden. De vuxna väntar i detta läge åtal..
Givetvis väldigt hemskt och svårt att ens ta sig till det som försigår i Ukraina men vi skall passa oss väldigt för att hamna i samma hatarfälla. Läste på Twitter att en Svensk mans fru som är bördig från Ryssland blivit så pass trakasserad på jobbet att hon fick ta ut semester för det var så pass illa. Frun är dessutom öppet Putinmotståndare.
Hat föder hat, föder hat, föder hat.
Avskyr att använda dett ord, men vi skall passa oss väldigt mycket för att bli "Rasistiska" mot ett folkslag som mestadels själva är under ockupation av sin vettvilliga president putin. Sanktioner på rätt ställen javisst. Men var vis och rikta hatet mot rätt personer/ledare och följare.
+ 16
« Föregående · 2303949 · Nästa »
