« Föregående · 2352640 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Apropå nånting...
Vår J20 målvakt Markus Nykvist Sandrud tränar med A-laget. Kanske vi kommer ge han chansen några matcher iår
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Söderöver: Kan inte svara om något skrivet i artikeln men från videos Timrå har lagt ut så skulle jag säga Didde
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Vilka är det som utmärker sig i fysiken inför semestern?
Är det någon här som kan skvallra lite kring artikeln?
Är det någon här som kan skvallra lite kring artikeln?
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: jo absolut! Men jag tror på Oliver, framförallt så vet jag att han är fullkomligt respektlös! Så det känns som lite himmel eller helvete för honom!
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Nu tror jag att nåt annat NHL-lag signar honom, om inte lär det knappast vara svårt att få sponsorer att öppna plånboken bör Dahlén.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Jo, nog fan är han tillräckligt bra för att få vara kreativ i ett lite sämre lag i allsvenskan? Men han får gärna överraska och ta SHL med storm!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Jag tror inte att han gör det men jag kan ju ha fel. Vore inte Ösund ett alternativ isf?
Sv: Silly Season 2022-2023
mikenomad: blir inte förvånad om Sharks lånar ut han till Timrå i höst. Alternativt bryter helt. Stor chans att vi kommer få se han i höst i NHC. Det är min känsla.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: om inte Oliver går in på tre kedjor den här säsongen så blir det Hudik. Han duger inte som brunkare, och måste få vara kreativ!
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Gorkyman: EP Centra en 3:e kedja? Han kommer garanterat spela på en kant eftersom våran Centersida är stark redan.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Gorkyman: Oliver i 1:a? Han går inte in på 3 kedjor om inte nåt magiskt har skett i sommar
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Greven:
Oliver, Lander, Dahlén
Didde, LaLeggia
Wedda, Hanzl, Halloran
Stenis, Skägget
Blomman, EP, Hartmann
Tim, Eronen
EA, Lundin, Walli
Alvarez
Boyce
Noel
Oliver, Lander, Dahlén
Didde, LaLeggia
Wedda, Hanzl, Halloran
Stenis, Skägget
Blomman, EP, Hartmann
Tim, Eronen
EA, Lundin, Walli
Alvarez
Boyce
Noel
+ 2
Sv: Silly Season 2022-2023
{8179}: du ser! Ändå skönt att vi slipper bli indragen i debaclet mellan SHL och HA gällande övergångarna. Men han är väldigt lovande och kan mycket väl slå igenom stort kommande åren.
Sv: Apropå nånting...
Greven: tror inte Dahlen går till nån annan shl klubb för allt guld i Småland. Finns inte på kartan.
(Man ska läsa ordentligt upptäckte jag) Hur fan kunde jag läsa NHL som SHL? Sorry.
(Man ska läsa ordentligt upptäckte jag) Hur fan kunde jag läsa NHL som SHL? Sorry.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
DenRöda: Om ingen annan NHL-klubb erbjuder Dahlén ett bra kontrakt så verkar det onekligen mycket hoppfullt! Fan...årskortsförsäljningen lär rusa isf :-)
+ 11
Sv: Silly Season 2022-2023
Sputnik: Jag tänkte lite på samma sätt. Men åldern och att han varit som du säger rätt så skadebenägen sätter säkerligen käppar i hjulen.
+ 1
Sv: Silly Season 2022-2023
Rip Kirby: Ja, har inte Loui haft rätt mycket skador senaste åren? Det lår nog vägts in i så fall. Enligt Raka puckar så hade Loui kunnat tänka sig rätt "låg" lön.
Så skulle det inte handla om skadebenägenheten så känns det lite lustigt trots allt.
Så skulle det inte handla om skadebenägenheten så känns det lite lustigt trots allt.
+ 3
Sv: Silly Season 2022-2023
Elias Sjöström är en väldigt talangfull back som precis skrivit på ett kontrakt med en icke namngiven SHL-klubb. Kan det vara Timrå? Tänker på att inget läcker ut från våran klubb numera.
+ 1
Sv: Silly Season 2022-2023
Sputnik: dom värvar väl Loui Eriksson som vill hem till Sverige men fått nobben av Frölunda.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
bgs: Sök på Sharks News NHL, så kommer det upp en hel drös med bra sidor som följer Sharks, men även andra sidor som har bra journalister med inblick i organisationen.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Det är mycket som talar för att Dahlén skriver på för oss nu. Det snackas mycket om att Sharks vill bli av med 7-10 spelare i hopp om att signa 2-3 storstjärnor.
+ 15
Sv: Apropå nånting...
Greven: ja det är helt obegripligt! Hur ser ungdomsverksamheten ut? Finns den kvar? När jag bodde i Sundsvall när jag var barn så var det IFK som gällde. Nu skrivs det mer i ST.nu om Sund, Alnö och Medskogsbron.
Sv: Silly Season 2022-2023
Håkkybåkky: ja stämningen på MIFs träningar lär ju vara lagom skön när alla de där ska bråka med varandra sinsemellan.
Sv: Apropå nånting...
Greven: Nja, man satsade allt på ett kort och förlorade, ett eller ett par år till skulle de gått hem, tyvärr,
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Obegripligt dock hur totalt cementerade IFK är i div 4/5 sedan många år. Om Gif är vanskött, vad är då IFK? Sorgligt kapitel i sig. Verkar ha noll ambitioner ens ta sig till nationella seriesystemet.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
En intervju med herr ordförande.
www.st.nu/2022-06-27/timra-iks-ordforande-om-turbulenta-sasongen?shareSource=sharebutton
www.st.nu/2022-06-27/timra-iks-ordforande-om-turbulenta-sasongen?shareSource=sharebutton
+ 6
Sv: Silly Season 2022-2023
Sputnik: Verkar ju givet att han ska va en toppspelare enligt den där Madhawk dessutom. Fantastiska nyheter indeed!
+ 1
Sv: Silly Season 2022-2023
Sputnik: Jag säger som Adam Werner: Malmö har nåt intressant på gång…
+ 5
Sv: Silly Season 2022-2023
{297}: Om de inte gör nån drastisk förändring på forwardssidan så har jag ytterst svårt att se hur de skall kunna undvika en av de 2 negativa kvalplatserna.
+ 1
Sv: Silly Season 2022-2023
{297}: Haha alltså Malmö bygger ju enbart trupp utifrån lynne. Engstrand, bröderna Sylvegård, Lauridsen den groteske, Händermark, Bouma och nu Wernblom. Varenda jäkel har ju ytterst nära till det såkallade hockeydampet.
På pappret är MIF ohotad etta i utvisningsligan
På pappret är MIF ohotad etta i utvisningsligan
+ 8
Sv: Silly Season 2022-2023
Sputnik: Det är ju en helt fantastisk nyhet, för oss. Det säger ju ändå en del om Malmös ambitionsnivå när man värvar Wernblom. Man verkar vilja garantera sig tidigt för att inte missa kvalspel denna gång.
+ 3
Sv: Silly Season 2022-2023
mikenomad: Malmö fortsätter med sin tunga satsning kommande säsong(OBS IRONI). Wernblom från Mora klar..
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Tyvärr i div 4. Giffarna är en klubb för inbördes beundran, passar man inte in i kompisklubben så åker man ut oberoende om man är duglig eller inte, Giffarna har aldrig varit folkets lag egentligen. IFK hade däremot publiken med sig, tyvärr orkade de ekonomiskt inte två år till tills deras egna ungdomar hade kunnat ta över riktigt, det var väl någon årskull där som vann ungdoms-SM om jag inte missminner mig och några blev väl landslagsspelare.
+ 5
« Föregående · 2352640 · Nästa »