« Föregående · 2521821 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly Season 2023-2024
Tom Topp: vet inte vad mer vi ska göra, vi skickar Lööke, vi skickar clarken till dom och löven kan inte gå upp ändå.
+ 5
Sv: Slutspel 2023
Erol Ateceae: men som vanligt så var det det enda Sundsvall brydde sig om, att slå Timrå. Det blev också deras död!
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Rip Kirby: Tre torsk mot den upplagan av Sundsvall Hockey är ju nästan så att den enskilda vinsten blir borträknad. Starkt att sluta åtta till slut ändå, med tanke på starten.
Framförallt!
Prisskåpet har valör från det här årtusendet!
Varsågod Ove!
Framförallt!
Prisskåpet har valör från det här årtusendet!
Varsågod Ove!
+ 5
Sv: Slutspel 2023
Tom Topp: Värmed och Melander är väl två av dem. Kom från ett topp 3 lag i sin ålderskategori. Timrå är ett av alternativen för spelare från Stockholm vet jag.
+ 3
Sv: Silly Season 2023-2024
Tom Topp: Vad sjungar de på läktaren i Umeå är det "Vi är röven, shalalalala"?
Sv: Silly Season 2023-2024
{9037}: Det här vänder aldrig Löven, bara att hoppas på bortaseger nästa match för dom. 7 matcher vore häftigt att få skåda.
+ 1
Sv: Silly Season 2023-2024
Rip Kirby: Absolut, men förmågan att vinna utan några större problem i både kvart och semi trots att dom inte legat på 100% imponerar. Sen gäller det att plocka fram det där sista i finalen. Känns som att majoriteten håller DIF/Löven som stora favoriter, vilket lär passa Modo rätt bra.
+ 1
Sv: Silly Season 2023-2024
Rip Kirby: Den individuella skickligheten är hög hos stockholmarna, får dom en chans så smäller det!
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
Klockers mål! DIF är riktigt bra nu. Stabila backar sedan Kruger, Norman, Klasen mfl framåt som verkligen steppat upp när det gäller.
+ 1
Sv: Silly Season 2023-2024
{7043}: Modo kommer bli satta på prov dock. Den här högsta nivån kommer att krävas i varje match och det är väldigt länge sen vi blev särskilt imponerade av detta mästerbygge till lag.
Sv: Silly Season 2023-2024
Per HApps: Så dåliga är väl knappast Modo. Deras högsta nivå är fortfarande bäst i serien.
+ 3
Sv: Silly Season 2023-2024
Tåget står på perrongen , snart far det
22:29 2 min IFB 10. Fitzgerald, Gerry Tripping
(22:29 - )
20:40 0-3 (EQ) DIF 32. Krüger, Marcus (3
22:29 2 min IFB 10. Fitzgerald, Gerry Tripping
(22:29 - )
20:40 0-3 (EQ) DIF 32. Krüger, Marcus (3
+ 1
Sv: Silly Season 2023-2024
Rip Kirby:
Tror att vinnaren DIF-Löven kommer att ha 70-30 fördel på att gå upp
Tror att vinnaren DIF-Löven kommer att ha 70-30 fördel på att gå upp
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
Andersson: Rättelse: 2000-01 var Löven uppe senast. 1999-00 gick dom ju upp tillsammans med Timrå 👍
Och 0-3 i Umeå!!!
Och 0-3 i Umeå!!!
+ 3
Sv: Silly Season 2023-2024
Andersson: Dom är inte bättre!
Timrå IK var utanför spel i Elitserien 18 säsonger. (1982-2000).
Timrå IK var utanför spel i Elitserien 18 säsonger. (1982-2000).
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
Andersson:...ett antal år sen vaddå? Sist Löven lirade Elitseriehockey var ju 99/00.
Sv: Slutspel 2023
EXPLORERSMÅLAND: Härligt av J-20! Man fattar investeringen av det nya prisskåpet, europas största enl. uppg. Bland det första Kapanen satte upp på inköpslistan. Det här är bara början
+ 9
Sv: Silly Season 2023-2024
Myrenberg en grym målvakt som nog spikar igen ikväll. Där var DIF smarta som skrev in honom i laget.
Sv: Silly Season 2023-2024
Djurgårn i final i allsvenskan och Växjö i SHL . Ja man kunde mått bättre . Ja , jag tar ut lite i förskott men vi ser ju var de lutar
+ 3
Sv: Slutspel 2023
+ 1
« Föregående · 2521821 · Nästa »