« Föregående · 2525414 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Har modos klack gått hem? Tycker det är jävligt tyst för att vara en final.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
{297}: Har inte sett jättemycket matcher med Modo skall tilläggas, så du har säkert rätt om förstärkandet. Men vi saknar en liten gris bland forwards ändå.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: Modo är ju ändå smarta i att inte ta in freddan i båset. Det hade förvisso garanterat blivit kval men till ettan och inte SHL.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Lodin hade det där hånfulla flinet med och spelade lite på gränsen. Men han är ett avslutat kapitel.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Skit man inte kan spela Södergran som matchvinnare på Svenska spel… 🤮
Hade varit garanterade pengar… 😉
Hade varit garanterade pengar… 😉
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Fast Gallo slänger sig inte och filmar hela tiden. Bättre vi värvar hem Gallo i så fall, han håller bevisligen på SHL-nivå.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: det är en sån som vi saknar, en gris som åker omkring och retar motståndarna. Det har vi inte haft sedan Gallo!
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Aagard vill jag aldrig se i Timrå, han kastar sig på isen och gnäller på domarna hela tiden. Tar alla chanser han kan för att förstärka situationer. Visst har han offensiva kvalitéer men han känns som en spelare som skulle kunna vara en moraldödare för hela laget.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Sudden i första sm-finalen , och troligen i allsvenska finalen . Byter dom till innebandyn nu eller är de bara i Växjö ?
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Har Nässén gjort klart med något lag? Tycker han är den i det backparet med Bernhardt.
Sv: Apropå nånting...
Tycho: finns ju en skillnad i år dock i att Djurgården har en bättre målvakt skadad.
Åhman togs ju in när de hade hela målvakter i HV.
Åhman togs ju in när de hade hela målvakter i HV.
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Ja man hade ju hellre sett att Kapanen tagit Aagaard som bredd i en 3:e kedja, än Bernhardt som är en chansning på ett annat sätt.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Håller med, Åhman ifjol och Myrenberg iår. Topplag i HA borde kunna lösa det på ett annat sätt.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Tycho: Jag förstår helt som vill ändra reglerna för listning av 3:e målvakt. MoDo hade i teorin kunnat haft Armalis eller JJ i mål den här matchen.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Ännu har det inte kommit någon repris på Modos näst bästa chans som Myrenberg slår bort med klubbskaftet när den är på väg att båga sig in mot mål…
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Aagard skulle verkligen vara kul att se i SHL! Bra skott och en lite grisig i spelet!
+ 4
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Ja håller med. DIF har absolut truppen för att kunna dominera i HA. Garpen kastar bort potentialen med en intetsägande spelfilosofi.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Herminator: Daggen. MoDo är närmast ärkefiende till honom. DIF däremot har han väl nästan aldrig fått möta.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Garpenlöv har samma ”ingen aning”-aura som Monte’n hade i båset hos oss.
Svårt att se det frågetecknet skapa ett topplag av DIF.
Svårt att se det frågetecknet skapa ett topplag av DIF.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: Snarkenlöv i båset gormar på rätt bra om trippingutvisningen.
Vem är det bittre bisittaren på CMORE?
Snacka om DIF-licker..
Vem är det bittre bisittaren på CMORE?
Snacka om DIF-licker..
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Madsen kunde väl övertala,Aagard men tjänar nog bra i Modo blir nog kvar oavsätt
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Är det bara jag men påminner inte Riley Woods som en utav tjuvarna i ¨ensam hemma¨ filmerna?
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Varför får inte Aagaard ett Lex Karlkvist kontrakt från någon? Han producerar i Danska landslaget också.
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
Inga nya rykten att frossa över...
Det är ju dött som i graven. Står vi just nu och faller med hur det går i HA-finalen tro? Är det utdragna svindlande förhandlingar i kulisserna med ev förlängningar? Många frågor kring silly season
Det är ju dött som i graven. Står vi just nu och faller med hur det går i HA-finalen tro? Är det utdragna svindlande förhandlingar i kulisserna med ev förlängningar? Många frågor kring silly season
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Har jag drömt förresten eller är Rajli Wodds klar för Skellet? Fan ännu mer orimligt än att vi vill ha bernard isf
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Andersson: En aning orimligt, DIF har bättre ekonomi. Vi har väl dessutom haft rätt många från stockholmsregionen på hockeygymnasiet så det är inte optimalt om de får DIF som alternativ.
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Tror Modo precis som alla nykomlingar skulle få ett ruskigt jobbigt första år. Avståndet mellan serierna har inte minskat, snarare tvärtom.
I förlängningen, om gud förbjude, Modo skulle etablera sig i SHL, så skulle vi slåss om samma spelare ibland.
Men det är ju ingen skillnad mot idag.
I förlängningen, om gud förbjude, Modo skulle etablera sig i SHL, så skulle vi slåss om samma spelare ibland.
Men det är ju ingen skillnad mot idag.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Läste här , vet inte exakt vem , men nån skrev att modo riskerar ta dom spelare vi vill ha om dom går upp och att bla därför man hejar på DIF . Lite osäkert hur men men
+ 1
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: ja, det är verkligen frapperande låg nivå. Hafs, slafs, men ingen fara eftersom ingen kan ta till vara på lägena.
Halloran visar svagheterna som gör att han är livsfarlig på SHL-nivå: oförmågan att värdera lägena. Han kommer aldrig någonsin att kunna bli bättre efter linjerna. Sno pucken av honom 50 ggr och få friläge, spelar ingen roll. Han kommer göra samma sak den 51a gången.
Halloran visar svagheterna som gör att han är livsfarlig på SHL-nivå: oförmågan att värdera lägena. Han kommer aldrig någonsin att kunna bli bättre efter linjerna. Sno pucken av honom 50 ggr och få friläge, spelar ingen roll. Han kommer göra samma sak den 51a gången.
+ 7
Sv: Apropå nånting...
Fattar inte varför ingen scoutar Hallorans tid i Timrå. Bara gå in på kropp och ta bort honom som motståndarna gjorde hela November och December? Ska det vara så svårt?
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{9037}: får pudla angående Ingman, han var kanske skadad ändå, men han är fortfarande en filmare.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ja, förvånansvärt uselt. Ibland ser det ut som dom spelar på en bandyplan. Eoner av yta och tid men det blir Kalle Anka av det ändå.
Oavsett vilka som tar steget upp så behöver dom sätta värvningarna klockrent för att undvika kval nästa år.
Oavsett vilka som tar steget upp så behöver dom sätta värvningarna klockrent för att undvika kval nästa år.
+ 2
« Föregående · 2525414 · Nästa »