« Föregående · 2526592 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Apropå nånting...
{297}: De har förfärligt svårt att träffa mål. Bernhardt har haft två kanonlägen nästan mitt i slotten men inte ens träffat målet
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Tycho: Oförklarligt att det är så många missade pass och skott där man missar pucken. Sen så är det en hel del typisk HA idioti som t.ex när man snurrat runt i offensiv zon i någon minut och tröttat ut försvararna och MoDo börjar byta in pigga spelare, Då tar någon pajas ett avslut i första täck och ger bort pucken.
Sv: Apropå nånting...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Dr.Krykov: modos powerplay är exakt lika dåligt som djurgårdens disciplin så vi får se en match med konstant Modo PP men inga mål.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{297}: Man funderar hur det är möjligt att det faktiskt finns en del bra hockeyspelare i bägge lagen… 😂
Sv: Apropå nånting...
Rallarn: Jag ser hellre att Modo går upp i SHL före DIF. Och jag hade sagt detsamma om något annat lag än Modo spelat finalen.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: Det är ingen välspelad historia vi får se iallafall. Passningsspelet från båda lagen är ju under all kritik, har man spelat sig hela vägen till finalen och man kan inte slå ett 10 meterspass på bladet till medspelare?
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: Djurgårdshat i all ära men det är modogullandet som gör det lite otäckt härinne emellanåt
+ 3
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Fyfan alltså, jag hatar djurgården så överjävla mycket. dom kan gott spela där nere.. men matchen är inte slut än!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: Kan man åka på en interference från båset? Och om man pucklar på någon från isen inne i båset, brukade inte det vara ett större straff?
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Joo men de är ingenting för Timrå, kolla bara på hur han spelar när det gäller.
Sv: Silly Season 2023-2024
Hej kompisar!
Här kommer jag med en pseudognäll-påminnelse att inte skriva icke-silly i sillytråden :)
Hoppas inte Hemp tjurar ihop nu
Här kommer jag med en pseudognäll-påminnelse att inte skriva icke-silly i sillytråden :)
Hoppas inte Hemp tjurar ihop nu
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby:
Jag som har dålig koll på distanser utan och googla men hur långt är det mellan Östersund och Sundsvall? Bilväg ;)
Har bara kört Borlänge - Sundsvall och det är runt 32 mil ungefär tror jag ;)
Jag som har dålig koll på distanser utan och googla men hur långt är det mellan Östersund och Sundsvall? Bilväg ;)
Har bara kört Borlänge - Sundsvall och det är runt 32 mil ungefär tror jag ;)
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Jag vill ha Bernhardt till Timrå. Men kanske inte på bekostnad av att GrinDif går upp.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
+ 4
Sv: Slutspel 2023
Varför åker Bernhardt ut ur zon där istället för att droppa pucken till spelaren som mötte han????
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Dubbeld: Heja Modo , jag vill inte ha upp Djurgårn . För övrigt har lagen snart lika många skott på mål vardera än vad Växjö hade igår
+ 3
« Föregående · 2526592 · Nästa »
