« Föregående · 2773500 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-11-21
Olli Hahl: Jag tror att Olli hockeyn kanske också blir en belastning ibland. Det ska gå så satans fort så det kastas puckar i onödan.
Kanske måste man våga dra ner på tempot ibland och kombinera.
Hm..jag vet inte
Vi får slita så oerhört hårt för varje mål
Kanske måste man våga dra ner på tempot ibland och kombinera.
Hm..jag vet inte
Vi får slita så oerhört hårt för varje mål
+ 2
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-11-21
Men varför ska en mikrofon sitta alldeles under en förskoleklass.
+ 6
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-11-21
Hur många gånger när vi går på anfall kör vi med en skrinnare som försöker ta sig förbi vid sarg men åker på en nitlott varje gång i princip? Vi har en spelare som kan ta sig förbi vid sarg och det är möjligtvis Hållander. Nej, vi måste börja öppna upp ytor för att ha ett lyckat anfallsspel. Stanna efter blålinjen och passa över på andra kant eller utmana in mot mitten.
+ 2
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-11-21
Olli Hahl: EP är verkligen svängig i sin form. Nu är han lysande igen.
+ 3
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-11-21
Olli Hahl: Jag vet inte, men vi klickar inte ihop riktigt.
Ngt fattas men jag vet inte.
Ngt fattas men jag vet inte.
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-11-21
Zäta75: Man kan inte checka två meter från motståndarna. De gör ju lite som de vill i vår zon.
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-11-21
Säga vad man vill. Röglepubliken ylar och skriker utvisning värre än alla cykloper i hela världen.
Domarna tog även en för det...
Jävligt märklig nivå.
Kämpa Timrå!
Domarna tog även en för det...
Jävligt märklig nivå.
Kämpa Timrå!
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-11-21
Nässen och Eronen ihop under BP är kanske inte mitt recept för framgång men dom kan väl visa mig att jag har fel…
Känns lite för klent
Känns lite för klent
+ 3
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-11-21
Zäta75: Varför kan vi inte få vinna med 5-1 ngn gång?
Just ja, vi ska ju möta Modo fler ggr.
Just ja, vi ska ju möta Modo fler ggr.
+ 4
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-11-21
Zäta75: Man kan inte checka två meter från motståndarna. De gör ju lite som de vill i vår zon.
+ 2
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-11-21
Oj, nu fick vi en interference emot oss, trodde man hade slutat blåsa för sånt :P
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-11-21
Uppenbart att #37 är spelskicklig men tyvärr rejält trög på grillerna för närvarande. Utgör en säkerhetsrisk just nu?
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-11-21
{469}: Första femman tuggar på, annars tycker jag fortfarande att vi ser lite uppstressade ut i spelet.
Ibland måste man våga hålla i pucken, inte bara kasta iväg den.
Bra även Boyce femma som fattat att de måste tacklas och köra in your face.
Mm, detta kan gå hur som helst
Ibland måste man våga hålla i pucken, inte bara kasta iväg den.
Bra även Boyce femma som fattat att de måste tacklas och köra in your face.
Mm, detta kan gå hur som helst
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-11-21
Domarna tar enbart utvisning när det ena laget har en spelare för mycket.
Skiter i allt annat regelvidrigt.
Det är en lite udda nivå:)
Skiter i allt annat regelvidrigt.
Det är en lite udda nivå:)
+ 3
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-11-21
Kattgubben: Men Kapanen börjar se bättre och bättre ut i alla fall! Blir viktig pjäs det framöver 👍🏒
+ 2
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-11-21
Kattgubben: Och att vi alltid är två på pucken i egen zon. Det håller inte. Vi måste vara mer beslutsamma i försvaret.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-11-21
Tycker det är hål i huvet att Nässén och Eronen går före Forsmark i PP
+ 2
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-11-21
Men så jävla svag de är i egen zon förlora allt där tacka Juel för ledningen
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-11-21
Jag gillar inte att vi släpper igenom röglespelarna så lätt in mot Juel
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-11-21
Rip Kirby: Närå ingen fara gellivara bara ett gammalt djungel ordspråk!!!!😎🤠🇺🇿
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-11-21
Villervalla: E inte de sen gammalt om BOYCE gör mål då blire seger????😎🇺🇿
+ 4
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-11-21
Villervalla: Hahaha. Småbarnen buar åt ett solklart mål. Gå och lägg er, ni får inte vara uppe så här sent.
+ 7
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-11-21
BaraTikare: Han e verkligen bra o de har han varit rätt länge!!
O Da'n såt'en YEEEZZZZZZ Bojjan!!!!!!
O Da'n såt'en YEEEZZZZZZ Bojjan!!!!!!
+ 2
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-11-21
{469}: Det är inte stabilt spel så det lär bli torsk, men Bojjan gör mål nu.
+ 4
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-11-21
roger_sundsvall: Boyce Boyce Boyce! Jag sa ju att fjärdekedjan skulle bli bättre med de här tre!
+ 3
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-11-21
{469}: Pääjärvi, mjae, njae skall nog inte vara i en topp 2 kedja i dagsläget. Riktigt trubbigt där just nu.
+ 1
« Föregående · 2773500 · Nästa »