Apropå nånting...
« Föregående · 2739227 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Missade första och bara kollat statsen, och det verkade jämt. Lika i skott, bra tekningsprocent osv, sedan läste jag kommentarerna och det låter som Timrå blivit utspelade :)nnStatistik kan vara bedrägligt, men var det sååå stor skillnad på lagen alltså?
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Härlig dragning av Walli, men nyckeln var den lilla lilla extra tiden han väntade innan han la in den, hade han försökt två tiondelar tidigare hade Mantalis troligen tatt den....
Sv: Apropå nånting...
{469}: Walli! Skiter i om vi spelar ut lag på bortais.
Vinster som räknas. Nu kör vi!
Vinster som räknas. Nu kör vi!
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Ja, känslan är att det låst sig mentalt på bortais än så länge. FBK matchen satte rejält griller i huvudet på både spelarna och tränarn är känslan.
Spelarna håller stenhårt i klubbann så länge.
Spelarna håller stenhårt i klubbann så länge.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Vår högsta nivå är väldigt hög men tyvärr verkar våran lägsta nivå från fjolåret fortfarande vara kvar… Samtliga måste upp om vi ska ha chans på poäng ikväll.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Leksand är inte fullt lika överlägsna när dom har en utvisad. Men dom är ändå snäppet bättre än oss.
VAKNA NU FÖR HELVETE!
VAKNA NU FÖR HELVETE!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: I min lilla värld så skulle de där ha varit en femma för kneeing!!!!🤬🤬🤬
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Katastrof PP än. Vi slutade spela vårt spel när vi kom till det laget de borde fungera bäst mot.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Ja det är inte ett dåligt Rögle vi möter idag. Skärpan måste upp flera nivåer.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Modano: Det är nu vi ska smälla på några tacklingar så man hör knäckebröna knastra. Dags att ta kampen fysiskt
+ 5
Sv: Apropå nånting...
{469}: Bara Leksand nu. Något måste hända för att bryta detta
Melander verkar vara skadad
Melander verkar vara skadad
Sv: Apropå nånting...
Öndulat: Kändes som att han stod fel där.
Mm, tycker vi ställer ut skridskorna i denna match hittills. Dåligt dåligt.
Fortsätter detta så får vi nog en hårblås av Olli i paus
Mm, tycker vi ställer ut skridskorna i denna match hittills. Dåligt dåligt.
Fortsätter detta så får vi nog en hårblås av Olli i paus
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Vad är spelidén inför denna match? Har man helt tappat självförtroendet och spelar passivt nu utan att åka skridskor. Är som att spelarna fått instruktioner om att inte gå bort sig offensivt, men då hamnar man istället i egen zon utan konstruktivitet. Herregud man måste anpassa spel efter motståndarna. Leksand är inte Färjestad eller Rögle
+ 2
Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Japp. Kändes lite billigt det där. Fladderpuck med fri sikt..
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Öndulat: Ja lite billigt vare nog. Men jag tycker det är lite väl mkt pet med klubborna bara också. Vi ska väl vara jobbigare än såhär 😁
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Dags att kliva upp en nivå. Klart att knätofsarna ska vakna till liv just i kväll.
« Föregående · 2739227 · Nästa »
Men sen kan vi inte bara klaga på honom heller. Hela övriga laget sitter kvar på bussen i förstaperioden.
Hårtork av Jokinen och dags att spelarna kaxar upp sig lite.