Apropå nånting...
« Föregående · 2794514 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Asså han Thelin litar jag inte en sekund på detta JVM, så ojämn precis som jj
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Roligt att de e lapp på luckan mot Mordor 🤣🇺🇿! Jag o frugan ska ju grunda med en burgare på Inez sen blir de en öle i baren på arenan vi kan väl inte förlora en gång till mot lilla syster elr hur?? Roligt blir de iaf 🇺🇿🤣😎
+ 11
Sv: Apropå nånting...
Lärking bestämmer inte vad som ska granskas av lotterinämnden längre…
Det är 4 proffs som bedömer saken nu för tiden.
Dom kallas PSG.
Leds av Oskarshamns gamla ass tränare Christoffer Norgren.
Utöver honom sitter där Pär Ledin. Det kan ju inte vara fel när man ska se om Bromé filmar.
Peter Andersson. Är inte det FBK’s gamla kelgris i randigt?
Och…
Michael Sundlöv.
Brunass representant i rummet!
Oerhört nyttigt när man råkar tackla någon i huvudet.
Hur som helst!
Lärking avgör inte den saken.
Sorry Lärking! Jag var ute och cyklade där. Igen!
Det är 4 proffs som bedömer saken nu för tiden.
Dom kallas PSG.
Leds av Oskarshamns gamla ass tränare Christoffer Norgren.
Utöver honom sitter där Pär Ledin. Det kan ju inte vara fel när man ska se om Bromé filmar.
Peter Andersson. Är inte det FBK’s gamla kelgris i randigt?
Och…
Michael Sundlöv.
Brunass representant i rummet!
Oerhört nyttigt när man råkar tackla någon i huvudet.
Hur som helst!
Lärking avgör inte den saken.
Sorry Lärking! Jag var ute och cyklade där. Igen!
+ 7
Sv: Apropå nånting...
Äntligen är vi inne i 2025, ett år som kommer med stora förhoppningar för oss!
Nästa torsdag 9/1 åker vi på årets första resa, in och boka den och Linköping veckan därpå här: forms.gle/PMtz7vM6SKtQv9sY6
På måndag tar vi beslut om vilket fordon vi behöver till JKPG.
#timraik
Nästa torsdag 9/1 åker vi på årets första resa, in och boka den och Linköping veckan därpå här: forms.gle/PMtz7vM6SKtQv9sY6
På måndag tar vi beslut om vilket fordon vi behöver till JKPG.
#timraik
+ 15
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Va väl han som sänkte Hjalmarsson också som fick avsluta sin nyupptagna karriär i HV.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Jo skrev det i Brynäsboken med faktiskt. Angående ett påstående att Emil Sylvegård skulle vara en "karriärdödare".
Jag tycker han lugnat ner sig betydligt och att truten mest går och att han inte alltid är så polerad i media. En lite utdöende karaktär i dagens hockey.
Inte ens när Rönnelöw jabbade lite med honom så valde han inte då att gå in i nån större dispyt. Fast han mycket väl hade kunnat "släcka" grabben.
Googlade lite, det verkar inte heller som att Sylvegård varit avstängd för nån företeelse sedan 2019 typ.
Jag tycker han lugnat ner sig betydligt och att truten mest går och att han inte alltid är så polerad i media. En lite utdöende karaktär i dagens hockey.
Inte ens när Rönnelöw jabbade lite med honom så valde han inte då att gå in i nån större dispyt. Fast han mycket väl hade kunnat "släcka" grabben.
Googlade lite, det verkar inte heller som att Sylvegård varit avstängd för nån företeelse sedan 2019 typ.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Emil Sylvegård har faktiskt blivit rätt snäll i Lakers-tröjan. Men jag tror att dom får det svårare att få namnen Larsson att bli redig i huvvet, som vi säger i Småland.
+ 9
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Nej, hela den soppan kring Sundh ger ju inte en bild av Larsson att vara så sympatisk som sagt.
Där Sundh inte hörde ett ord av Larsson då han inte ansåg att det fanns nått att be om ursäkt för.
Även om tacklingen inte ens skulle varit ful, så hör vilken normal människa som helst av sig och kollar läget i en sån sitauation.
Fattar inte hur man kan vara så kall faktiskt. Speciellt med tanke på hur pass Sundh har blivit påverkad av den tacklingen och hela hans liv blivit raserat typ. Med familj och allt.
Där Sundh inte hörde ett ord av Larsson då han inte ansåg att det fanns nått att be om ursäkt för.
Även om tacklingen inte ens skulle varit ful, så hör vilken normal människa som helst av sig och kollar läget i en sån sitauation.
Fattar inte hur man kan vara så kall faktiskt. Speciellt med tanke på hur pass Sundh har blivit påverkad av den tacklingen och hela hans liv blivit raserat typ. Med familj och allt.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: psykopat varning på Emil Larsson! Karln verkar vara i total avsaknad av empati. Sylvegård är bara korkad!
+ 6
Sv: Apropå nånting...
{469}: Plus att det var han som fimpade Oscar Sundhs karriär med en ful tackling.
Utan att visa speciellt mycket sympati efteråt, verkar inte vara nån mysig kille direkt.
Utan att visa speciellt mycket sympati efteråt, verkar inte vara nån mysig kille direkt.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Som jag alltid sagt, derby är derby. Finns absolut ingen logik i dessa matcher. Jag tippar inte den här gången heller. Bättre att se matchen och se hur det går.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Kan bli en galen match och ni är storfavoriter. Tycker ni känns stabila i toppen av ligan.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Costanza: Det finns inte på kartan att Timrå förlorar mot Modo 2 ggr irad. Men vi måste se upp för lobbpassningar och fladderpuckar...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Känns som att TIK bjuder MoDo på en 6-2 vinst på lördag. Måste ju gå förbi Växjö ;-)
+ 1
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Emil Larsson, förstärkning? Det jag förknippar med Larsson och förstärkningar är knappast i positiv bemärkelse..
+ 7
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Jag har inte varit inne här sedan jag skrev mitt inlägg tidigt igår. Ser att han har härjar här sedan dess. Men det är lugnt vi skriver inget mer om det nu.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: nu är det väl tekningscirklarna som man måste vara före över för att det inte ska bli icing? Är försvarande spelare före vid mitten av tekningscirklarna blåser man icing 99 gånger av 100.
Så jag kan förstå frustrationen från Brynäs angående den här icingen.
Så jag kan förstå frustrationen från Brynäs angående den här icingen.
+ 11
Sv: Apropå nånting...
{469}: Det är bra med klara mål och höga krav.
Får se om resultatet är facit för matchen på lördag..
Får se om resultatet är facit för matchen på lördag..
+ 9
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Brynäsgubben hahaha är du här igen?! Säger det jag sa tidigare: Din j*vla fjant! Håll dig till dig forum där du hör hemma i Brunass. Och titta på Peacedogs inlägg där man ser att Walli är först på pucken. Du har fel, igen!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Växjö kan nog med dessa värvningar få ett lite lyft,inte något jättelyft men ändå.. de bör kunna undvika plats 13-14 iaf .
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Haha. Hade inte koll på det. Men hade tänkt att skriva att det snarare kändes som en klassisk Örebrovärvning. 😅👍
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Lite så. Växjös största huvudvärk är att de har en huvudtränare som har ena benet i Karlstad. Vad alla parter än säger så är sånt oftast förödande för harmonin i ett lag. Och finns inte den faller det mesta som vi vet. Tycker t.ex. ff att Skellefteå agerade helt rätt när de omedelbart bröt. Sedan innebär inte det automatiskt harmoni och frid hos dem, Skellefteå är lite skadeskjutna den här säsongen. Men jag tror det hade sett värre ut om de tragglat på med en tränare, hur professionell han än är, som helt uppenbart inte eg. vill vara där mer än absolut nödvändigt
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Jag håller med minenomad, det börjar kännas lite stressat i Lakers. Sen behöver det inte vara fel att slänga in Rosén men känslan är att de tappat den där styrfarten som gjorde de så snuskigt starka förut. Med en sån som Rosén i stommen, ska sägas. Allt blev succé och oavsett hur död marknaden var så lyckades Evertsson trolla fram vad som helst.
+ 7
Sv: Apropå nånting...
När man läser i de olika böckerna här på HS så undrar man ibland om det verkligen är vuxna människor som skriver?
Nivån sjunker rejält emellanåt...
Nivån sjunker rejält emellanåt...
+ 20
Sv: Apropå nånting...
Djingiskahn:
Du var betydligt mer rätt än mig, ditt tips går nog in, grattis, grymt bra match av er, Juel står på huvudet och Källgren klappar ihop 🤘😂
Du var betydligt mer rätt än mig, ditt tips går nog in, grattis, grymt bra match av er, Juel står på huvudet och Källgren klappar ihop 🤘😂
+ 2
Sv: Apropå nånting...
The great one: ja skulle OJ kunna förvalta lite mer alla lägen han kommer till skulle han hyllas rätt rejält härinne. Kommer ihåg första halvan av förra säsongen där Hållander hade svårt med poängproduktionen... vågar kanske inte hoppas på att OJ får en liknande vår men med lite flyt tror jag det finns mer poäng att hämta ur OJ också. Som det såg ut mot Öreplast sist tycker jag dock att hela laget måste höja sig innan vi börjar diskutera enskilda spelare
+ 3
Sv: Apropå nånting...
The great one: ja och det talar väl mot att han skulle vara utan kunnande…
Han skjuter lite för löst och lite för dåligt riktat…
Det kan han jobba på så jag tycker det är för tidigt att måla Emil B över OJ…
Konservera och förädla.
Han skjuter lite för löst och lite för dåligt riktat…
Det kan han jobba på så jag tycker det är för tidigt att måla Emil B över OJ…
Konservera och förädla.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Meduza:
Vad man kan se olika på saker o ting. Jag tycker OJ kommer till flertalet bra avslutssituationer varje match.
Vad man kan se olika på saker o ting. Jag tycker OJ kommer till flertalet bra avslutssituationer varje match.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Meduza: äh! Han kom in bra hade tid och kände för att köra den där. Bättre förutsättningar får han inte. Hade han missat så hade det varit en miss av några tusen det gångna året.
Angående pucktappen så är det väl egentligen hans största problem? Spelet för ju varje gång…
Angående pucktappen så är det väl egentligen hans största problem? Spelet för ju varje gång…
Sv: Apropå nånting...
{10071}: ingen jinx med att jag längtar till en match mot serieledarna Brynäs. Men visst kan jag jinxa med att det komner bli en rolig match för oss...vad sägs om tipset 2-5?
+ 4
« Föregående · 2794514 · Nästa »

