Apropå nånting...
« Föregående · 2828787 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Det är tur man slipper se Leksand med Skrik-Lena och Modoiten som kommentatorer.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Jag får tacka mina söner att jag fick dem, de fanns egentligen inte så när jag fick dem.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
The great one: Jo alltså, i skuggan av Juel. JJ är ju ingen dålig målvakt. Skulle snarare säga att i sina bästa stunder är han en ligans bästa målvakter(även om jag håller Juels högstanivå högre)
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Andersson:
Kan vara bra läge att ställa JJ i kassen ikväll. Juel får lite vila inför lördag. JJ har ju förmågan att antingen spika igen eller släppa in 5, så vi får hoppas på det förstnämnda ikväll.
Kan vara bra läge att ställa JJ i kassen ikväll. Juel får lite vila inför lördag. JJ har ju förmågan att antingen spika igen eller släppa in 5, så vi får hoppas på det förstnämnda ikväll.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Vill inte se några valla in via hans rygg från bakom förlängda mållinjen… inga Svedbergska gå ner tidigt hål heller…
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Jag menar det . Verkar va lågt förtroende för JJ här och det är trist . Hans högstanivå är i klass med Juel's
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Andersson: det är ju faktiskt en landslagsmålvakt som kommer in! Och det är bra att han får bygga lite självförtroende. Snart slutspel och då behövs dom bägge två!
+ 6
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Sivan Divan! ❤️ Hon kunde ha fått sjunga Timrå hej på isen innan varje hemmamatch. 😊
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Juel måste få vila nån gång . Det är bättre JJ tar denna och Juel får FBK och Silly Lions
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Andersson: okej, nu blir jag lite nervös, men det kanske är rätt val. Vi sitter ju inte på hela bilden.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
JJ idag , hoppas han är i form . Kanske bra att vila Juel lite . Svåra matcher kommer
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Tycho: Finns inget som kommer i närheten av den första kalla Guinnessen. Helst på en pub i Dublin eller nån annanstans på Irland.
Sen är väl frågan om den ska definieras som en öl. En Guinness är en Guinness.
Sen är väl frågan om den ska definieras som en öl. En Guinness är en Guinness.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Nä för Hundan Lönnå ha ja växt upp mä på sommaren på utescen i Tonhallen i Sönnsvall å Siv Wemmberg va bekant mä mormor min så hon träff Ja mycke i barndomen 🥳🥳🥳
Sänn träff Ja Lönnå nä ja hade praktik på Radio Västernorrland i Sönnsvall 💪💪💪
Sänn träff Ja Lönnå nä ja hade praktik på Radio Västernorrland i Sönnsvall 💪💪💪
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: London Pride gillar jag. Bara 4.7 % men då kan jag ta en till istället! 😃
+ 1
Sv: Apropå nånting...
JonteD:
Tack snälla
Ja jag är så glad att jag tog det beslutet efter en jobbig period för ett tag sedan. En dag i taget som det heter.
Vinner Leksand SM Guld blir det att fira med alkoholfri Champagne ;)
Tack snälla
Ja jag är så glad att jag tog det beslutet efter en jobbig period för ett tag sedan. En dag i taget som det heter.
Vinner Leksand SM Guld blir det att fira med alkoholfri Champagne ;)
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Jahapp. Nu förlorar vi resterande matcher. Vi vet alla vad som hände med ”superkedjan” i Mordor efter att dom höjdes till skyarna förra året.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
JonteD:
Som nykter sedan ett tag tyckte jag när jag drack öl förr att allt över 6 % är för starkt
5,2 - 5,3 är lagom ;)
Som nykter sedan ett tag tyckte jag när jag drack öl förr att allt över 6 % är för starkt
5,2 - 5,3 är lagom ;)
+ 6
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Du måste byta ut Lönnå till Anna Stadlig och Helen Sjöholm.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
JonteD: Tjena rabbusling dä låt fin fisken dä 😊
Daxs att VINN på Berhns ikväll 🏒🥅🏒🥅🏒🏒
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳
Juvelen håll tätt i kassen 💪💪💪
Full fräs i hemmabaren å Lönnå på högsta på Grammofon 👏👏👏
Ge oss FRID å VINN ikväll 👌👌👌
HALLELUJA 🙏🙏🙏
Daxs att VINN på Berhns ikväll 🏒🥅🏒🥅🏒🏒
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳
Juvelen håll tätt i kassen 💪💪💪
Full fräs i hemmabaren å Lönnå på högsta på Grammofon 👏👏👏
Ge oss FRID å VINN ikväll 👌👌👌
HALLELUJA 🙏🙏🙏
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Nu gör man som Småland laddar upp med sprint från Norje o en öle före matchstart!!
+ 4
Sv: Apropå nånting...
{469}: Hoppas det stämmer att Eklund stannar i Djurgården oavsett division. Behövs fler spelare som inte flyttar runt hela tiden.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
0tto: okej. Men det vette fan om det är så populärt att spela i HA. Nu tror ju jag att dif kommer att gå upp i år, tyvärr!
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Nej, han kommer att draftas till sommaren då han är född sent på året.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{469}: men han är väl draftad? Och hans nhl lag vill nog inte att han spelar en till säsong i HA.
Sv: Apropå nånting...
BlackBay: Eklund skall enligt media valt att stanna i DIF nästa säsong. Oavsett division..
+ 1
« Föregående · 2828787 · Nästa »






Har vi tänkt tanken på att gå långt i ett slutspel, så kommer JJ få matcher även där.