Apropå nånting...
« Föregående · 2839259 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Puckat: En riktigt hyfsad värvning!! Tyckte han va rörlig o snabb me ett bra skott de ja kunde se iaf 🇺🇿 o hade ögonen på skaft i sin speluppfattning!🇺🇿🤣
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Puckat: Jokinen effekten. 100%.
Som jag påpekat förut, ingen förstår nog hur mycket han betyder för Timrå IK.
Riktigt spännande nyförvärv 😃
Som jag påpekat förut, ingen förstår nog hur mycket han betyder för Timrå IK.
Riktigt spännande nyförvärv 😃
+ 15
Sv: Apropå nånting...
TIK 25/26 börjar ta form💪Blir spännande att se hur vi klarar oss utan Hållander och Kapanen. Det är ett klart svagare lag på pappret som det ser ut hittills iallafall..
T.Juel / J.Johansson
J.Dahlén - E.Pettersson - A.Wedin
L.Nässén - XX
XX - A.Lander - S.Hartmann
M.Hardegård - XX
E.Genborg - M.Westfält - A.Lundmark
P.Svensson - A.Sundin
M.Pääjärvi - L.Eriksson - E.Walli-Walterholm
Extra:
J.Boyce
L.Pilö
D.Strömberg
J20/HA:
E.Stadin
A.Freij
Frågetecken:
O.Johansson
S.Forsmark
T.Erixon
Utgående:
E.Eronen
K.Näkyvä
M.Koivisto
L.Lindgren
E.Melander
NHL:
F.Hållander
O.Kapanen
T.Juel / J.Johansson
J.Dahlén - E.Pettersson - A.Wedin
L.Nässén - XX
XX - A.Lander - S.Hartmann
M.Hardegård - XX
E.Genborg - M.Westfält - A.Lundmark
P.Svensson - A.Sundin
M.Pääjärvi - L.Eriksson - E.Walli-Walterholm
Extra:
J.Boyce
L.Pilö
D.Strömberg
J20/HA:
E.Stadin
A.Freij
Frågetecken:
O.Johansson
S.Forsmark
T.Erixon
Utgående:
E.Eronen
K.Näkyvä
M.Koivisto
L.Lindgren
E.Melander
NHL:
F.Hållander
O.Kapanen
+ 4
Sv: Apropå nånting...
angeroath: Fan vad du/ni jobbar bra! Så märkligt att TIK08 däremot helt somnat in. (Och nej, jag bor inte i 08 och kan bidra)
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Jugge: Wennerholm ändra sig från omgång till omgång, minut från minut.
Tur att han inte har något viktigare jobb än att skriva sina listor på sportbladet.
Tycker vi kollektivt aldrig nämner honom vid namn igen.
Gillade honom som barn undrar som vuxen vad hans funktion är.
Tur att han inte har något viktigare jobb än att skriva sina listor på sportbladet.
Tycker vi kollektivt aldrig nämner honom vid namn igen.
Gillade honom som barn undrar som vuxen vad hans funktion är.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Blake Slåhan: ”Wennerholm tippar att Frölunda vinner matchserien mot Timrå med 4-3, hoppet finns alltså. Sedan tippar han Brynäs - Luleå i final där Brynäs tar hem det.”
Där var det slut på det roliga för oss Brynäsare, utsatta för en Wennerholm jinx… Nåväl, man vet att ”experten” kommer hinna ändra sin åsikt minst 5 gånger under slutspelet…
Där var det slut på det roliga för oss Brynäsare, utsatta för en Wennerholm jinx… Nåväl, man vet att ”experten” kommer hinna ändra sin åsikt minst 5 gånger under slutspelet…
+ 8
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Tror Malmö tar det pga psykologiskt övertag. Tror de vunnit de senaste 4 mot Rögle och de börjar hemma.
Tror Växjö vinner mot Örebro, men lär bli jämna matcher
Tror Växjö vinner mot Örebro, men lär bli jämna matcher
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Rico01: Då kommer han att göra allt för att det blir ett långt slutspel för Timrå…
+ 1
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Tack!
Ni är välkomna, med rätt hjälp från supporterkollektivet kan både vi och SK göra riktigt bra saker!
Tänk på att slutspelet börjar med B-B-H-H så det är riktigt bra läge för Göteborgsweekend 21-23 mars, vi kommer som sagt med ett boendealternativ inom kort :)
Mot Timrå Torg!
Ni är välkomna, med rätt hjälp från supporterkollektivet kan både vi och SK göra riktigt bra saker!
Tänk på att slutspelet börjar med B-B-H-H så det är riktigt bra läge för Göteborgsweekend 21-23 mars, vi kommer som sagt med ett boendealternativ inom kort :)
Mot Timrå Torg!
+ 10
Sv: Apropå nånting...
mikenomad:innan han värvar så har Bulan alltid en audition där spelarna får visa sina färdigheter inom skådespeleri. Dom får 3 olika situationer där de skall förstärka så skickligt de bara kan.
Man blev helt hänförda över Bromés kvaliteér. Där man aldrig skådat nått liknande. Det kommer sitta en Hollywoodstjärna i hallen den dagen Bromé lämnar Luleå.
Man blev helt hänförda över Bromés kvaliteér. Där man aldrig skådat nått liknande. Det kommer sitta en Hollywoodstjärna i hallen den dagen Bromé lämnar Luleå.
+ 8
Sv: Apropå nånting...
angeroath: Ni är fantastiska i 031-gänget.
Det kommer åtminstone upp en bil från Växjö till söndagsmatchen, innehållande några ytterst röststarka TIK:are.
Det kommer åtminstone upp en bil från Växjö till söndagsmatchen, innehållande några ytterst röststarka TIK:are.
+ 16
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: så menlös bestraffning med böter.
Speciellt när det är växelpengar för dem.
Gör om regelverket och stäng av dom så det blir kännbart för dom och laget.
Fan Luleå hade ju haft ett jävla manfall om det vore så.
Nu jävlar är jag hockeyarg igen efter dagar av glädje.
Nått jävla fel i den klubben är ju systematisk filmning i den klubben.
Moviestar syndromet i Luleå
Först var det en gnällspik klubb nu är det en filmar klubb.
Så jävla trött på dessa filmningar, förstör bara för allt och alla.
Jävla hockeymördare på riktigt.
Fyndigt inlägg av dig men jag är arg!
Speciellt när det är växelpengar för dem.
Gör om regelverket och stäng av dom så det blir kännbart för dom och laget.
Fan Luleå hade ju haft ett jävla manfall om det vore så.
Nu jävlar är jag hockeyarg igen efter dagar av glädje.
Nått jävla fel i den klubben är ju systematisk filmning i den klubben.
Moviestar syndromet i Luleå
Först var det en gnällspik klubb nu är det en filmar klubb.
Så jävla trött på dessa filmningar, förstör bara för allt och alla.
Jävla hockeymördare på riktigt.
Fyndigt inlägg av dig men jag är arg!
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Norrbottens skådespelarakademi fortsätter leverera, senaste stjärnskottet på skådespelarhimlen: Oskari Laaksonen. "Han är fantastisk! Otrolig inlevelse och närvaro, man riktigt känner hans smärta" (M. Brohmé)
Även Chickenmin stämmer in i hyllningskören: "Jag har lärt han allt jag kan"
Även Chickenmin stämmer in i hyllningskören: "Jag har lärt han allt jag kan"
+ 16
Sv: Apropå nånting...
Hej!
Ögnade genom forumet lite snabbt men hittade inga blänkare om SKs tifoinsamling så passar på att pusha den samt vår egen.
SLUTSPEL I GÖTEBORG!
Det ska såklart bli superkul! Vi jobbar just nu för att kunna öppna fler platser för Tikare än vanliga bortastå. Samtidigt så jobbas det på uppladdning inför match 1&2 samt en boendelösning för tillresta. Mer info kommer i TIK031’s kanaler under dagen förhoppningsvis!
Vi kommer jobba för att få Scandinavium att bli så mycket hemmaplan det kan bli så vi hoppas på många tillresta från kors och tvärs i alla fall första helgen. Varmt välkomna!
Stötta gärna oss och/eller SK så ska vi tillsammans se till att drömmen får leva vidare!
FRAMÅT TIMRÅ!
Ögnade genom forumet lite snabbt men hittade inga blänkare om SKs tifoinsamling så passar på att pusha den samt vår egen.
SLUTSPEL I GÖTEBORG!
Det ska såklart bli superkul! Vi jobbar just nu för att kunna öppna fler platser för Tikare än vanliga bortastå. Samtidigt så jobbas det på uppladdning inför match 1&2 samt en boendelösning för tillresta. Mer info kommer i TIK031’s kanaler under dagen förhoppningsvis!
Vi kommer jobba för att få Scandinavium att bli så mycket hemmaplan det kan bli så vi hoppas på många tillresta från kors och tvärs i alla fall första helgen. Varmt välkomna!
Stötta gärna oss och/eller SK så ska vi tillsammans se till att drömmen får leva vidare!
FRAMÅT TIMRÅ!
+ 29
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Paljon lunta mutta ei taskulamppua är en fras man kan ta med sig och använda både lite nu och då känner jag. Bevingade ord helt enkelt.
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Jag är så sjukt dålig på finska. Kan väl i stort sett "Bara bada bastu" och "Ei saa peitää"
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{469}: Best of Roger Rönnberg. Sevärt inför kvarten. Här avhandlas både Patrik W, Hallå Roger och en hel del vredesutbrott 😆😂
Länkar:
- YouTube
- YouTube
Sv: Apropå nånting...
Såg nu att Montreal kommer skicka Kapanen till Laval när Timrås säsong är över.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Väl värt att påminna om. Något vi aldrig någonsin får glömma bort. Tack för att du påminner oss, Kalle Koskinen 🙏🫶👌
+ 3
Sv: Apropå nånting...
”Ismördarn Cederlund” avstängd 4 matcher. Spelklar efter 20 mars om det skulle bli aktuellt att plocka in honom.
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Men alltså, super dom varje dag på jobbet eller? Har väl inte mäktat med ett utskick på hela säsongen utan fel.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Nja. Timrås marknadsföringssvdelning håller inte med, där är det tydligen lördag hela veckan
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: eller perfekt för att kunna gå på bortamatcherna och ta dom tråkiga dagarna hemma.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Tråkiga matchdagar vi får hemma. Tisdag, torsdag och måndag. Frölunda får go-dagarna.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{10779}: jag sitter när jag går på toa.
Det har lärt mig att klara 2 saker samtidigt!
Jag ruttnar medan jag upplever eufori! Haha!
Jo klart man njuter!
Men… 😂
Det har lärt mig att klara 2 saker samtidigt!
Jag ruttnar medan jag upplever eufori! Haha!
Jo klart man njuter!
Men… 😂
+ 1
Sv: Apropå nånting...
+ 5
Sv: Apropå nånting...
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Söderöver: Från samma match, Kossila ser ut att få sina knäskålar krossade.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Tänk att när galan mellan Luleå och Örebro (ja det är gala inte match) gick av stapeln så slutar det med en anmälan till DN för diving…
Nu är jag så chockad!!
Bulan borde kallas Fulan.
Fulan borde ha en stående nominering på Oskarsgalan får årets regi!
Dynglag! Skräpmänniskor som lärt sig knyta skridskor!
Örebro är stark 2a i den aspekten eftersom dom gått genom säsongen med målsättning att spela så mycket PP som möjligt då det var ruskigt effektivt ett tag…
Bötfäll organisationerna!
Tvinga dom att kollektivt plugga fair play!
Nu är jag så chockad!!
Bulan borde kallas Fulan.
Fulan borde ha en stående nominering på Oskarsgalan får årets regi!
Dynglag! Skräpmänniskor som lärt sig knyta skridskor!
Örebro är stark 2a i den aspekten eftersom dom gått genom säsongen med målsättning att spela så mycket PP som möjligt då det var ruskigt effektivt ett tag…
Bötfäll organisationerna!
Tvinga dom att kollektivt plugga fair play!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Borde vi inte "lägga" oss?
Om Rägle o Skelet vinner vilket det lutar åt.
Då får vi möta Leksand i stället för Öret.
Om Rägle o Skelet vinner vilket det lutar åt.
Då får vi möta Leksand i stället för Öret.
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Vöcksjö är livsfarliga i PP nu när dom fått in Rosén och Sylvegård Marcus
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Walli fri räddning. Synd
Sedan Växjö fria Koivisto åker ut
Klara bocplay nu vi har spelat bra
Sedan Växjö fria Koivisto åker ut
Klara bocplay nu vi har spelat bra
Sv: Apropå nånting...
Fan glömde att köttskallen Larsson spelar i Växjö nu, det gäller att vara på sin vakt.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Stora delar av laget har spelat på autopilot ett tag. Tur vi har några som inte gör det.
Koivisto tar en tripping när situatione när över, så dåligt.
Koivisto tar en tripping när situatione när över, så dåligt.
« Föregående · 2839259 · Nästa »






