Apropå nånting...
« Föregående · 1034927 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Man får hoppas att man har nån annan back på G eftersom man låter Jonsson vara.
Sv: Apropå nånting...
Skall bli Jävli*t roligt att se vad vi kommer få för back. Kommer vara någon skit back.
Sv: Apropå nånting...
ralus: Franzén är ruskigt het, men även Zäta och Datsyuk är de för som CJ säger dom jobbar kopiöst över hela banan samtidigt som dom producerar mycket poäng.
Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: Ja det var inte många beslut man kunde kritisera domarna över mellan DET-COL, låt oss säga att det var ca 5 beslut som gick att diskutera så är det väl kanske 50 beslut per match i elitserien.
Vilken jävla fart det är i NHL alltså.. man skäms ju över att se på elitserien.
Vilken jävla fart det är i NHL alltså.. man skäms ju över att se på elitserien.
Sv: Apropå nånting...
Häromdan kom mellandottern hem och spelade stolt upp sin nya ringsignal på mobilen...en trevlig liten trudelutt om att hata Modo och att de är sämst i elitserien. :-)
Det är vid sådana tillfällen man sträcker stolt på sig och inser att mycket bättre bekräftelse än så på att man lyckats som förälder kan man inte få....
Det är vid sådana tillfällen man sträcker stolt på sig och inser att mycket bättre bekräftelse än så på att man lyckats som förälder kan man inte få....
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: haha vilken underbar upplevelse...någon aning om vart hon fick tag i den :)
Sv: Apropå nånting...
Men challe måste fatta att vi behöver en spelande back! och det måste han kräva av ledningen!
Sv: Apropå nånting...
Satt och funderade lite, Både Moe och Erixson är tvåvägsbackar, vilket innebär att om dessa skulle få ett förtroende av Challe om att våga spela lite mer offensivt och lyckas skulle vi direkt få två backar som är spelande och som kan spela PP och dessutom samtidigt då ena är (R) och andra (L).
Om det ska bli något av dessa herrar bör de blomma ut nästa säsong, förutsatt att de får chansen och förtroendet från Challe men han har visat tidiagare att dessa kommer att få det.
Vi har helt klart ett litet frågetecken kring våran backsida, dock finns det en gömd potential som kan vara riktigt HÖG.
Om det ska bli något av dessa herrar bör de blomma ut nästa säsong, förutsatt att de får chansen och förtroendet från Challe men han har visat tidiagare att dessa kommer att få det.
Vi har helt klart ett litet frågetecken kring våran backsida, dock finns det en gömd potential som kan vara riktigt HÖG.
Sv: Apropå nånting...
nixXz:
Men snälla, tror du på fullaste allvar att dom inte är medveten om just bristen på en "spelande back"?
Men snälla, tror du på fullaste allvar att dom inte är medveten om just bristen på en "spelande back"?
Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Dom är med största sannolikhet medveten om vad som behövs och förmodligen är man i ledning etter mer medveten om situationen på marknaden. Det växer ju inte spelande, offensiva toppbackar på träden i Tallnäs direkt. Jag menar, Lars Jonssons kontrakt...
Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Helvete vilken metafor det är just nu kring backsidan. Okej jag är inte helt oskyldig själv. Jag har bidragit till debatten det skall medges. Men herregud tänk på pumparna för fan. Det är 28 april idag och sommaren har inte börjat än.
Take it easy!
Stay cool!
Det ordnar sig fint det här skall ni se när Pär kom till häktet.
Love, peace and understanding!
Take it easy!
Stay cool!
Det ordnar sig fint det här skall ni se när Pär kom till häktet.
Love, peace and understanding!
Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon: "Helvete vilken metafor det är just nu kring backsidan."
Den meningen förstod jag inte riktigt.
Den meningen förstod jag inte riktigt.
Sv: Apropå nånting...
JimmyH: Jag viker mig platt. Vet inte varför jag skrev metafor faktiskt. Låter hybris bättre då?
Sv: Apropå nånting...
Är det någon som vill vara så vänlig att messa mig om hur man får MyP2P att fungera.
Man vill ju kolla på hur det går för Z.
Man vill ju kolla på hur det går för Z.
Sv: Apropå nånting...
Frisco: Eller nåt ;) Jag misstänker dock starkt att även du förstår hur jag tänkte här.
Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon: Ledsen om jag kommer sent, men jag har inte tid att sitta vid datorn hela dagen
Ordet metafor kommer från grekiskans metaforá som betyder överföring, närmare bestämt från sakled till bildled, och är den mest klassiska av alla troper. Vi möter den överallt, i alla former av språkliga uttryck, men framför allt inom slang, jargong, hiphop och, förstås, poesi. Ex. "Kasta in handuken" = ge upp, såsom boxningsseconden gör det.
"Konsten att skapa metaforer", skriver redan Aristoteles i sin poetik, "kan inte lånas från andra, och endast den är diktarbegåvningens egentliga kännemärke.
MVH
Ordet metafor kommer från grekiskans metaforá som betyder överföring, närmare bestämt från sakled till bildled, och är den mest klassiska av alla troper. Vi möter den överallt, i alla former av språkliga uttryck, men framför allt inom slang, jargong, hiphop och, förstås, poesi. Ex. "Kasta in handuken" = ge upp, såsom boxningsseconden gör det.
"Konsten att skapa metaforer", skriver redan Aristoteles i sin poetik, "kan inte lånas från andra, och endast den är diktarbegåvningens egentliga kännemärke.
MVH
Sv: Apropå nånting...
Så gör foppa comeback i Colorado inatt, så de blir ett hot mot Zäta o Detroit de.
Sv: Apropå nånting...
Snoop:
Spännande match med många mål.......rätt lag vann, ruskigt trött blir man att vara vaken fel tid.
Spännande match med många mål.......rätt lag vann, ruskigt trött blir man att vara vaken fel tid.
Sv: Apropå nånting...
Om inte Nubben har hittat bostad än så har jag hittat en som borde passa till en General manager:
www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/158362
www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/158362
Sv: Apropå nånting...
Anonymous: Hehe. 65 kvadrat för en hel familj.
De kanske gillar att bo på varandra:-)
De kanske gillar att bo på varandra:-)
Sv: Apropå nånting...
Dragan 2k: Det är ju förvisso bara Nubben, Eva och Isabell som skall bo där. Men jag håller med dig. Det var i minsta laget.
Sv: Apropå nånting...
Lumber Jack: Själv tycker jag det var lite för lite speglar och kakel för min smak. En sjyst spegelboll ovanför det lilla "ågelbadet"utomhus hade väl varit stilfullt.
Sv: Apropå nånting...
Lumber Jack: Den som förstör ett hus med så fint yttre och bra läge, på det sättet, borde... Ja, jag vet inte vad de borde. Men snyggt var det inte. Huvva!
Sv: Apropå nånting...
Poffa: Nej, det både formligen och färgmässigt svämmade över av detaljer och prylar, precis överallt. Panik är första känslan jag får och redan där säger jag nej. Inte en chans att jag skulle kunna trivas i en sån innnemiljö!
Sv: Apropå nånting...
Dream Team: Jag hade inte ens sett bilderna på interiören. Fy fan. Snacka om smaklöshet. Nästan vulgärt.
Sv: Apropå nånting...
Dragan 2k: Är det samtidigt inte lite konstigt att det enda stället där det knappt fanns en tillstymmelse till spegel var badrummet.
« Föregående · 1034927 · Nästa »
Man får även hoppas att Regin stannar 1 år till.