Apropå nånting...
« Föregående · 2744644 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Costanza: Hockeyspråket förenar alla supportrar över laggränserna. Sköön..t!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: och den lille dansken gnällde i intervjun efteråt att JJ hade satt plocken i ansiktet på honom! Pojkar mot män säger jag!
+ 14
Sv: Apropå nånting...
Costanza: En fd gigant i förfall möjligen. Krossade av den nya giganten storebror Timrå IK
+ 4
Sv: Apropå nånting...
falconuggla: Varje avsnitt känns som en biopremiär med den förväntan som innehållet kräver.
+ 16
Sv: Apropå nånting...
Rallarn: ” Förstår inte vad alla har emot CHL, välfyllda läktare med rivaliserande matcher.
Jag har legat och längtat hela sommaren på att det ska komma igång igen.
Lutar åt att jag bänkar mig framför SønderjyskE ishockey -Tappara ikväll.”
Du skojar va? CHL är ju en ruggig flopp, åtminstone i Sverige. Zappade runt lite på dagens 3 matcher. I Färjestad och Växjö kanske arenorna är fyllda till en tredjedel på sin höjd. Uppe hos ZAIK är deras främsta supportrar, De Tomma Stolarna, i ett rejält övertag. Dom ser ut att ha lika mycket publik som vi har på SDHL matcherna ungefär. Lägg ner skiten och utöka SHL istället med fler matcher.
Jag har legat och längtat hela sommaren på att det ska komma igång igen.
Lutar åt att jag bänkar mig framför SønderjyskE ishockey -Tappara ikväll.”
Du skojar va? CHL är ju en ruggig flopp, åtminstone i Sverige. Zappade runt lite på dagens 3 matcher. I Färjestad och Växjö kanske arenorna är fyllda till en tredjedel på sin höjd. Uppe hos ZAIK är deras främsta supportrar, De Tomma Stolarna, i ett rejält övertag. Dom ser ut att ha lika mycket publik som vi har på SDHL matcherna ungefär. Lägg ner skiten och utöka SHL istället med fler matcher.
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Vid incidenten där sopan Aagard åker in i Jacke som orsakar kaos framför mål är Boyce bakom mål och är fullständig chef i en fight som från början har att göra med pååkningen. Vilken är Modospelaren han fightas med?
+ 9
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: herregud så de skämmer bort oss nuförtiden. Frejdigt vinnande spel. Tryck i grejerna och sen dessa videos.
Att livet kan vara såhär bra.
Att livet kan vara såhär bra.
+ 14
Sv: Apropå nånting...
falconuggla: Matchens tall till Rönnelöw. Hyfsad start för honom i sin första riktiga SHL match. Ger nog grabben ökat självförtroende.
+ 30
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Du och jag är ju kompisar. Måste då glädjas åt att TIK lirar bra hockey!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{10473}: Rönnelöw har varit riktigt rejäl och en överraskning, "gubbarna" är inte dummare än att ge honom tallen. Vet inte om han fick den dock, till JJ?
+ 6
Sv: Apropå nånting...
{469}: jag tror inte han var ironisk.
Själv har jag tagit ledigt den 16/10 för att ladda inför en riktig hockeyfest:
17.00 Oceláři Třinec - Unia Oświęcim
20.00 Sheffield Steelers - Dynamo Pardubice
Vid närmare eftertanke tror jag att det blir semester även den 17e. Lär bli "hyfsat" livat.
Själv har jag tagit ledigt den 16/10 för att ladda inför en riktig hockeyfest:
17.00 Oceláři Třinec - Unia Oświęcim
20.00 Sheffield Steelers - Dynamo Pardubice
Vid närmare eftertanke tror jag att det blir semester även den 17e. Lär bli "hyfsat" livat.
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Ujujuj. När du lägger fram det så. Ingen dålig hockeyfest det där du! Nästan så man hade valt bort ett Surströmmingsderby för de där matcherna.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Costanza: Välkommen tillbaka från "skräckfilmskvällen"! (citat: M. Karlin) =)
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Costanza: Nu vet du varför ni är och förblir lillebror! Du behöver aldrig tvivla.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Eugen Sandberg: Föreningen har verkligen steppat upp! Känns som vi har rätt folk på rätt plats nuförtiden!
+ 22
Sv: Apropå nånting...
+ 15
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Men starkt av Skellefteå att besegra ett ungerskt topplag hemma med utklassningssiffrorna 4-2 💪
+ 9
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ujuj. En riktigt tung seger som förstås kommer ge laget en kopiös mängd energi inför mötet med Timrå på lördag...
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Jokinen effekten!
Vi har ngr år nu som förhoppningsvis kommer att forma föreningen för en lång tid framöver
Vi har ngr år nu som förhoppningsvis kommer att forma föreningen för en lång tid framöver
+ 19
Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Mumsfilebabba... vilket smörgåsbord för hockeykonnässörer.
Problemet är att man har svårt att välja vilken av dessa högkaratiga nagelbitare man ska välja.
Näe, det får nog bli en repris på den stora älgvandringen från 2019.
Problemet är att man har svårt att välja vilken av dessa högkaratiga nagelbitare man ska välja.
Näe, det får nog bli en repris på den stora älgvandringen från 2019.
+ 9
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: när man läser att Växjö gick back 2 mille pga CHL så vete sjutton om man är så sugen på det där jippot ärligt talat. Kan vi ge bort CHL platsen till Modo om vi hamnar topp 3? Har hört de har en fetisch för bucklor..
+ 9
Sv: Apropå nånting...
{469}: svårt att se er backa, ni har publik som vill se er spela, till skillnad från laget du nämnde
+ 3
Sv: Apropå nånting...
eltifoso: Tror inte en match mot ett random lag från
Ungerska/Tyska ligan skulle locka särskilt mycket publik tyvärr. Folk har nog svårt att få ihop ekonomin för att gå på SHL hockey i dagsläget och lär defenitivt inte prioritera en CHL match då.
Den där turneringen var dömd att misslyckas och jag förstår ärligt talat inte varför man inte skrotat den redan.
Ge oss tätare matchning i SHL istället och sluta säsongen lite tidigare då!
Det räcker med menlösa uppehåll för Landslagsjippon.
Ungerska/Tyska ligan skulle locka särskilt mycket publik tyvärr. Folk har nog svårt att få ihop ekonomin för att gå på SHL hockey i dagsläget och lär defenitivt inte prioritera en CHL match då.
Den där turneringen var dömd att misslyckas och jag förstår ärligt talat inte varför man inte skrotat den redan.
Ge oss tätare matchning i SHL istället och sluta säsongen lite tidigare då!
Det räcker med menlösa uppehåll för Landslagsjippon.
+ 8
Sv: Apropå nånting...
{469}: Skadorna hade haglat om vi nån gång skulle behöva spela den där skiten.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
{10473}: Ja det med. Hua, man är redan lagom nervös att behöva skicka iväg spelare till landslaget..
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Älskar verkligen matchavsnitten! Och det här var ett som man väntat extra ivrigt på.
Snyggt att ge Rönnen Tallen! Det är han fanimej värd efter ett i princip felfritt inhopp. Grymt imponerande.
Nu hoppas man att hallen fylls fler gånger än när vi smiskar modolidstjärt. Det här laget förtjänar fullsatt varenda gång dom skrinnar ut till match. Vilket jävla kämpagäng. Stolthet!
Snyggt att ge Rönnen Tallen! Det är han fanimej värd efter ett i princip felfritt inhopp. Grymt imponerande.
Nu hoppas man att hallen fylls fler gånger än när vi smiskar modolidstjärt. Det här laget förtjänar fullsatt varenda gång dom skrinnar ut till match. Vilket jävla kämpagäng. Stolthet!
+ 23
Sv: Apropå nånting...
{469}: mardröm!
Antingen vill jag se Timrå spela CHL eller så får de utöka SHL och se till så att det blir fler mstcher. Varför i hela friden skulle man vilja korta ner säsongen!?
Förstår ärligt inte varför jag känner mig ensam på sidan som skulle tycka det var jävligt skoj att se Timrå mot andra motstånd i en europeisk turnering. Jag hade ärligt älskat det!
Antingen vill jag se Timrå spela CHL eller så får de utöka SHL och se till så att det blir fler mstcher. Varför i hela friden skulle man vilja korta ner säsongen!?
Förstår ärligt inte varför jag känner mig ensam på sidan som skulle tycka det var jävligt skoj att se Timrå mot andra motstånd i en europeisk turnering. Jag hade ärligt älskat det!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Eugen Sandberg: Du är faktiskt inte ensam, de som har något emot det tycker nog det blir för långt mellan matcherna när de inte spelar själv
+ 1
Sv: Apropå nånting...
En röd och vit rock ń roll t-shirt:
God buys a car and
asks if Olli Jokinen
wants to be the driver
God buys a car and
asks if Olli Jokinen
wants to be the driver
+ 3
Sv: Apropå nånting...
{469}: Är väll egentligen bara här i Sverige CHL intresset är lågt bland supportrarna. Nere på kontinenten är det betydligt mycket mer välfyllda matcher och mer drag kring turneringen så vet inte om den är så misslyckad som vi vill få den till.
Vafan t.o.m Engelska lagen har mer tryck på läktaren.
Ska man lägga ner den då för att vi i Sverige är urusel att stötta laget oavsett evenemang? Knappast, då kan SHL dra sig ur istället.
Vafan t.o.m Engelska lagen har mer tryck på läktaren.
Ska man lägga ner den då för att vi i Sverige är urusel att stötta laget oavsett evenemang? Knappast, då kan SHL dra sig ur istället.
+ 7
Sv: Apropå nånting...
Pyrret: Om TIK vill fortsätta med den här typen av hockey då är det bara för nästa tränare som tar över att fortsätta att utveckla och acceptera hur föreningen vill ha det.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
TIK_TIK: www.expressen.se/sport/hockey/shl/nyckeln-bakom-timras-succe-enorma-siffror/
Ännu en artikel där man öser beröm över Timrå. Det är nästan så man rodnar och fruktar det stora raset. Man får lite ont i magen av att vi börjar bli så uppblåsta. 😎
Ännu en artikel där man öser beröm över Timrå. Det är nästan så man rodnar och fruktar det stora raset. Man får lite ont i magen av att vi börjar bli så uppblåsta. 😎
+ 9
Sv: Apropå nånting...
Ni vet väl alla om att vi är tillbaka på jorden de luxe de 2 närmaste matcherna?!
Här o nu togs allt bort… Wennerholm… XP… you name it.
Här o nu togs allt bort… Wennerholm… XP… you name it.
+ 3
« Föregående · 2744644 · Nästa »



