Apropå nånting...
« Föregående · 2864793 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
erathoo: föredöme! Lugnade att Jokinens uttalade mål är att vi ska likna Frölunda. Det kan man faktiskt se på lagbygget vi håller på att forma. Det ser verkligen ut som Frölunda med några miljoner färre på banken. Jag är för denna riktning.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
OlliOlla: Gillar också denna riktning. Vi ska nog inte ha alltförmånga stjärnor i Timrå utan mer ett jämnt lag som gnuggar på och kämpar för varandra kryddat med några unga talanger
Dock vill jag fortfarande ha innen backgeneral innan Sillyn är slut annars tror jag att det blir tufft att gå långt näata säsong. Det räcker intemed bara Skägget, Harde och Nässen som stabila backar. Är nyfiken på din s.k "Bomb"
Dock vill jag fortfarande ha innen backgeneral innan Sillyn är slut annars tror jag att det blir tufft att gå långt näata säsong. Det räcker intemed bara Skägget, Harde och Nässen som stabila backar. Är nyfiken på din s.k "Bomb"
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Alltså, sportreportrar... Intervjuar Pudas vars lag nyss blivit utslaget och drar upp eventuellt felaktigt bortdömda måls inverkan på resultatet.m
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Bäst av 5. Lär vara varannan hemma respektive borta som gäller.
Rättelse! Hudik spelar nästa hemma och har sedan en ev. femte match hemma!
Rättelse! Hudik spelar nästa hemma och har sedan en ev. femte match hemma!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Ja, skumt att Lakers inte norpat honom. Växjö-kille och egen produkt, som hade oturen att åka på en allvarlig skada som spolierade två säsonger när han var 17-18 år.
Riktigt vass pp-back.
Riktigt vass pp-back.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Jag hoppas för allt vad jag är värd och lite till att SSK tar det här.
Men på bortaplan mot gamla diffen lär väl domarna hitta ett sätt att sätta käppar i hjulet för SSK. Räknar med att en billig utvisning blir matchavgörande ikväll.
Men på bortaplan mot gamla diffen lär väl domarna hitta ett sätt att sätta käppar i hjulet för SSK. Räknar med att en billig utvisning blir matchavgörande ikväll.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: ja, det kommer säkert gå till förlängning, spelet har sett lite mer riskminimerat nu ett tag.
Sv: Apropå nånting...
Andersson: ja varför inte. Tänk om Sverige kunde skicka sina domare till Finland och Vice versa under slutspelen. Varför inte?
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Känns som domarna har vissa favoritlag host host frölunda , host krax fbk , dif , krax
+ 3
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: och där hade han ju ett berömt agerande mot oss där han slog in pucken med handen i eget mål!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Man märker ju att det är lite skillnad mellan SHL och hockeyallsvenskan när det gäller försvarsspelet framförallt, inga större problem för vissa anfallare att göra soloräder genom mittzon centralt utan att bli stoppade
+ 1
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: 3 säsonger. Men han är från Djurgården.
Men han var mycket riktigt i Löven 2019-20, 2022-23 och 2023-24.
Men han var mycket riktigt i Löven 2019-20, 2022-23 och 2023-24.
Sv: Apropå nånting...
Fan vad som landar ner grejer på isen
Klasen tar micken och säger åt publiken att sluta haha
Klasen tar micken och säger åt publiken att sluta haha
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Herregud vad ojämna SSK är. Ibland ser det ut som att dom spelar med bandyklubbor!!!!
Sv: Apropå nånting...
Andersson: jo domaren hittade en på Södertälje istället för dom rör inte Djurgården
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Enda utv DIF kommer drabbas av är väl puck out eller 9 man på plan
« Föregående · 2864793 · Nästa »