« Föregående · 2380211 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Timrå IK - HV71 2022-09-29
tjobba: Riktigt bra, hoppas det starka stödet fortsätter framöver så vi kan värva minst en back till.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Pyrret: Inte för att kritisera, men man tycker att man läser varstans att Nubben är ute i olika arenor i sverige, senaste i Mora igår. Det var väl lite kritik från mitt håll att han inte gjorde lika många scoutingresor i Timrå, i allafall inte som folk uppmärksammade i allafall.
Lite andra kravställningar från HV, eller bara jag som missat att Nubben faktiskt var flitig på scoutingresor i Timrå med?
Lite andra kravställningar från HV, eller bara jag som missat att Nubben faktiskt var flitig på scoutingresor i Timrå med?
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Jädrar vilken ynnest!!😍
Hade jag tänkt till lite så hade jag ju satt henne i den där glasburen i hörnet😂
Hade jag tänkt till lite så hade jag ju satt henne i den där glasburen i hörnet😂
+ 2
Sv: Apropå nånting...
SebastianH: Såklart svårt att säga utan spåkulan. Men min uppfattning med Torines är att Timrå nu går in i en ny fas, där mycket av den gamla organisationen ska förnyas och moderniseras. Har extremt svårt att se att Nubben ingår där oavsett. Inte för att han gjort ett dåligt jobb, utan för att identiteten med honom är synonymt med det som var.
+ 5
Sv: Timrå IK - HV71 2022-09-29
4177 sålda biljetter. Borde innebära en slutlig publiksiffra mellan 4600-5000.
+ 10
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Oklart läge – flera Timråspelare kan missa kvällens match står det i artikeln i ST idag. Per Svensson är 100% borta kommer inte att spela ikväll. Ett klart avbräck. De tror att Hanzl kommer att spela, men det är inte 100% än. Om frun skulle börja föda kommer han inte att medverka. Hartmann inte säkert att han spelar. Beror på hur han svarat på de två senaste träningarna. Som jag förstår det kommer Wedin att spela om Hartmann inte spelar, men kan tolka det fel. Så här står det:
"Samtidigt är Sebastian Hartmann tillbaka i träning efter underkroppsskadan han ådrog sig i senaste matchen mot Växjö, men det är oklart huruvida han kommer till spel.
– Vi får se hur han reagerar på träningen som varit helt enkelt, säger Ante Karlsson.
Det kan också påverka hur det blir med Anton Wedin som efter sin axeloperation inte har spelat en enda match den här säsongen, men varit i full träning de senaste veckorna."
"Samtidigt är Sebastian Hartmann tillbaka i träning efter underkroppsskadan han ådrog sig i senaste matchen mot Växjö, men det är oklart huruvida han kommer till spel.
– Vi får se hur han reagerar på träningen som varit helt enkelt, säger Ante Karlsson.
Det kan också påverka hur det blir med Anton Wedin som efter sin axeloperation inte har spelat en enda match den här säsongen, men varit i full träning de senaste veckorna."
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Med en fru som är Modoit kan jag mkt väl sätta mig in i din situation. Hon har dock förmånen att få vakna bredvid min trygga arm varje morgon ❤️🤍
+ 9
Sv: Apropå nånting...
{9908}: Han hade några år kvar i Timrå också... Åker timrå ut så kanske det lockar mer med ett allsvenskt bygge
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Jag ska gå på matchen med en HV:are ikväll.
Det är min sambo som har den dåliga smaken att vara från Småland🙈
Ska hem på lunchen och gömma hennes matchtröja😂
Jag lurade henne igår och sa att hon nog får se många HV-matcher framför då elpriserna är så höga där nere så ska de ska spela alla matcher i vår arena där vi har is kvar.
Tror hon gick på den.
Hon fick något mysko leende.
Men det har nog försvunnit ikväll😂😂
Det är min sambo som har den dåliga smaken att vara från Småland🙈
Ska hem på lunchen och gömma hennes matchtröja😂
Jag lurade henne igår och sa att hon nog får se många HV-matcher framför då elpriserna är så höga där nere så ska de ska spela alla matcher i vår arena där vi har is kvar.
Tror hon gick på den.
Hon fick något mysko leende.
Men det har nog försvunnit ikväll😂😂
+ 8
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Visst ska nubben tackas av ordentligt men det måste väl finnas bättre tillfällen att göra det än när han är på besök med sin nya klubb.
+ 7
Sv: Apropå nånting...
{9386}: Ja jag säger inte emot. När jag skriver topp 5 är det för att gardera mig lite
+ 2
Sv: Apropå nånting...
SebastianH: Nubben fyller 56. Han har väl ett 5-årskontrakt med HV. Har extremt svårt att se att vi ser västen med tallarna på i NHC igen.
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: jag vill nog påstå att han är ohotat den viktigaste personen i Timrås historia, åtminstone i modern tid. Så mycket själ den mannen lagt ner på Timrå går nog inte räkna i timmar. Han är värd all framgång oavsett vilken förening han är i.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
{9386}: Ska vi nämna betydelsefulla personen inom Timrå IK genom historien är Nubben lätt topp 5, kanske t.om högre. Man kan tycka så utan att tycka att han är felfri. Det är ok att ha åsikter om hur han hanterat tränarfrågor och att tycka att det finns en win win för bägge parter att prova sina vingar skilda åt efter alla år tillsammans
+ 10
Sv: Apropå nånting...
SebastianH: iof, så kan det nog bli, eller inte. Mig personligen har jag inget problem att Nubben hyllas ikväll. Oavsett om han kommer tillbaka el inte. Kommer han tillbaka så hyllar vi honom en gång till helt enkelt ☺️
+ 3
Sv: Apropå nånting...
{9386}: Men om du lyfter på geniknölarna och tänker ett varv till. Nubben kan vara tillbaka om ett år igen för att sen vara borta om tre år igen. Blir en jävla massa hyllningar. Som folk säger, hylla fanskapet när han lagt av. Då ska västen upp!
+ 7
Sv: Apropå nånting...
Johan J: en avtackning på 5 min skulle jag se som ett jävla hån mot Nubben. Han är väl värd några min till för allt han gjort för den här klubben!! Respekt för den mannen! Utan honom hade varken du eller jag suttit här och kunnat se SHL hockey med Timrå ikväll.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
{9908}: vem fan är de som sköter musiken under match? Mållåten måste va den sämsta i Sverige. Så jävla mycket skönare när de va i Will survive låten på 00- talet vid mål
Sv: Apropå nånting...
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Startar vi matchen som att vi faktiskt vet att vi befinner oss på en rink, och ifall domarna lägger ner och inser att det inte är ok att behandla ett lag som vi blivit behandlade inledande 3, så håller jag med dig.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Om en enkomt fokuserar på att det räcks ett långfinger i riktning mot brynässuport. Så bör en känna till att det även är en snubbe i Brynäs eget supporterled som gestikulerar med både det ena och det andra i riktning mot tjejerna, märkligt att det är bortklippt i twitterinlägget.
Så som CMore visade skeendet är snubben provokatören.
Beträffande att spelarna är på bortastå från första början, verkar vara svårt att hitta spelare som brinner för Brynäs.
Så som CMore visade skeendet är snubben provokatören.
Beträffande att spelarna är på bortastå från första början, verkar vara svårt att hitta spelare som brinner för Brynäs.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{9566}: Jag har inget emot Nubben heller. Hans insatser har varit avgörande för många framgångar genom åren.
En avtackning på fem minuter kan jag köpa. Men med Växjömatchen i färskt minne där hemmalaget ägnade en kvart åt Sam Hallan gjorde mig mest irriterad.
En avtackning på fem minuter kan jag köpa. Men med Växjömatchen i färskt minne där hemmalaget ägnade en kvart åt Sam Hallan gjorde mig mest irriterad.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Johan J: Han skrev dock inte på för en motståndare i samma serie då Hv höll till i HA.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Skulle sitta så jävla fint med poäng imorgon.
Det viktigaste känner jag dock är att det ser ut som allt annat än matchen mot Plastjö. Har hela tiden trott att vi kommer jobba oss in i serien mer och mer, för att vara som bäst mot slutet. Nu blev ju starten bättre än så poängmässigt, men matchen senast är direkt skadlig för den säsong jag hoppas vi ska ha.
KUNG att Nubben tackas av. Kan vara en av de få levande aktiva människorna folk direkt tänker ”Timrå” när de hör hans smeknamn. Förtjänar givetvis vår eviga tacksamhet. Sen behöver man ju givetvis inte hoppas att det går speciellt bra för hans nuvarande arbetsgivare 😏
Det viktigaste känner jag dock är att det ser ut som allt annat än matchen mot Plastjö. Har hela tiden trott att vi kommer jobba oss in i serien mer och mer, för att vara som bäst mot slutet. Nu blev ju starten bättre än så poängmässigt, men matchen senast är direkt skadlig för den säsong jag hoppas vi ska ha.
KUNG att Nubben tackas av. Kan vara en av de få levande aktiva människorna folk direkt tänker ”Timrå” när de hör hans smeknamn. Förtjänar givetvis vår eviga tacksamhet. Sen behöver man ju givetvis inte hoppas att det går speciellt bra för hans nuvarande arbetsgivare 😏
+ 10
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Fast jag förstår dem. Fagervall kommer få gå, kan inte vara höga odds på det. Han är fan en sämre taktiker än Freddan. Målvakterna är oprövade och backsidan ser väl sisådär ut om man förväntar sig återtåg direkt
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Det är i alla fall det enda gröngula lag som har en majoritet av svenska spelare...
Americanos börjar på 50% och jobbar sig sakteligen neråt.
Americanos börjar på 50% och jobbar sig sakteligen neråt.
+ 7
Sv: Apropå nånting...
hockeyärnice: Det blir nog ännu mer skräckinjagande än så, ur ditt perspektiv. Tänk 40/20/40, minst!
Sv: Apropå nånting...
Johan J: För min del har dom kunnat hylla honom en gång per år! Vad har Timrå varit utan honom tro. Jag önskar honom all framgång i HV.
+ 7
Sv: Apropå nånting...
Förstår inte varför Kent Norberg ska hyllas. Har all respekt för vad han gjort för Timrå under alla år i föreningen men det är inte så att han pensionerat sig utan han bröt kontraktet och skrev på för en motståndare i samma serie.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
thorwald: Huvudsaken är att dom ger Mordor på pälsen i ngn match!!! Hihi!!!!!😎😎😎🇺🇿
+ 2
Sv: Apropå nånting...
thorwald: En ska komma ihåg att nykomlingar oftast samlar sina poäng i början av säsongen. Gäller att rafsa ihop så många som möjligt innan resten av lagen vaknar, se torskars säsongen 19/20 och Timrå säsongen 18/19.
+ 7
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Djurgårdens supportrar vill byta tränare, målvakt och några backar efter två matcher. En stabil förening det där.
+ 13
Sv: Apropå nånting...
JonteD: Var lite tveksam till ÖIKs lagbygge inför säsongen, men fortsätter de såhär kan de nog undvika kval. Kul.
+ 4
Sv: Timrå IK - HV71 2022-09-29
Chrille: Snart är fotbollssäsongen över, då kan falkarna flytta in lasershowen i ishallen.
Med lite tur för ÖIK hamnar ÖFK i division 1.
Med lite tur för ÖIK hamnar ÖFK i division 1.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Många lag kommer att få problem med Öik den här säsongen va så säker!!😇😇
+ 7
Sv: Timrå IK - HV71 2022-09-29
{9386}: Och några som har något år kvar till målbrottet försöker. Men det är ju en bra början 👍
Sv: Timrå IK - HV71 2022-09-29
Ojh-Ajh: Avdelningen sinnessjuka passningar? Jotack, det minns man gärna 😁👍
+ 1
Sv: Timrå IK - HV71 2022-09-29
Rip Kirby: ÖIK:s 3-1 gav sköna flashbacks till Laleggia & Hanzl i match 4.
+ 6
Sv: Timrå IK - HV71 2022-09-29
Chrille: Med eller utan klack. ÖIK i ledning, 4 mål mot 1. Övertygande såhär långt 👍
+ 2
« Föregående · 2380211 · Nästa »


