« Föregående · 2386338 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-10-08
Vi spelar på exakt samma sätt i uppspelen. Lär er byta sida! eller ta sats med fart. Man kan inte dra chanspass i mittzon, det har inte funkat de senaste matcherna ändå gör man samma sak dvs: "peta puck i mittzon"
+ 3
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-10-08
5 minuter in och vi kan redan konstatera att det ser lika jävla uselt ut som sist.
HUR kan vi sakna defensiv förmåga att hålla rent i egen zon SAMTIDIGT som vi inte klarar av att spela med puck? Något måste hända..
HUR kan vi sakna defensiv förmåga att hålla rent i egen zon SAMTIDIGT som vi inte klarar av att spela med puck? Något måste hända..
+ 5
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-10-08
Labban: syns redan att vi kommer förlora idag oxå. Ingen jävla struktur alls.
+ 2
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-10-08
5 min spelade och inga skott på mål… Hur kan vi inleda så svagt på hemmaplan? Var är skridskoåkningen? Släpp handbromsen nu.
+ 4
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-10-08
Synct: Ni, (klacken) måste byta er "första" hejjarramsa. Låter ju inte klokt.
+ 2
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-10-08
Har det glidit färdigt nu för Firma Dahlén, Pettersson, Wedin och Lander nu?
Dom kostar väl tillsammans 1.000.000 i månaden, minst.
Dom kostar väl tillsammans 1.000.000 i månaden, minst.
+ 5
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-10-08
EXPLORERSMÅLAND: Tror på islossning idag! Full fart framåt! 6-1 Timrå
+ 1
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-10-08
Nu fan vinn vi ikväll!!!
Annars stå liemannen å vänt utanfö EON!!
Annars stå liemannen å vänt utanfö EON!!
+ 7
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-10-08
tjobba: Otroligt viktigt att vinna idag! Annars blir vi fast förankrade i botten. Kom igen nu Timrå kämpa och sätt chanserna!
+ 3
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-10-08
{9386}: tack som fan för erbjudandet! Jag är på plats varje match, vi ses i baren ;)
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-10-08
Synct: jag ser inte att det är där problematiken sitter! Vi hinner helt enkelt inte med vid omställningar! Jag tycker att det fungerar bra i bp och pp, men när det blir en spelvändning, spelar ingen roll åt vilket håll, då går det för sakta! Men det är sånt som dom kommer växa in i, det är jag övertygad om! Varför inte börja idag! 👍
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-10-08
Mappe: Det vete faen, men mot Närkingarna kanske det blir en eller annan.
+ 1
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-10-08
Dubbeld: vem anser man är förste straffskytt nu för tiden? Jag tänker 78 solklart.
+ 2
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-10-08
hockeyärnice: ja det måste bli vinst hemma mot såna här lag!
+ 1
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-10-08
Mappe: Blir en 3a idag! Och blir det inte det så är jag orolig på riktigt
+ 4
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-10-08
ionloo: vad tror ni kamrater. Blir det några poäng i eftermiddag mot västmanlänningarna?🤪
+ 2
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-10-08
ionloo: Den svenska skolan har varit i fritt fall under en längre tid…
+ 1
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-10-08
ionloo: ska man kalla sig expert kanske man bör ha koll på i vilket landskap ett SHL lag hör hemma
+ 6
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-10-08
En sak är i alla fall säker i eftermiddag och det är att inte heller Örebro kommer att lämna Jämtland med tre poäng 😆
Jamtland, Jamtland, jamt å ständut!
Jamtland, Jamtland, jamt å ständut!
+ 12
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Har han inte upper body injury så kan man väl putta in honom framför Enehrot om vi får PP. Behöver inte mer istid än så.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
sargad: Alvarez KANSKE är med idag, ST skrev att han var med på träningen igår.
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-10-08
{9386}: Oj oj! Vilket erbjudande! Tyvärr så ska barnbarnet döpas då! Men inget är hugget i sten!
Sv: Apropå nånting...
{9386}: Nu ska man inte stirra sig döv på statistik, men hur ser PP-mål ut i matcher med respektive utan Alvarez..? Apropå att ha kontoret framför kassen
Birger: Ja, vi börjar närma oss ett läge där man kan ha visst "överseende" om utvisningar råkar bli lite snedfördelade i våran favör ;-)
Birger: Ja, vi börjar närma oss ett läge där man kan ha visst "överseende" om utvisningar råkar bli lite snedfördelade i våran favör ;-)
+ 1
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-10-08
{9386}: Jag och sönerna åker upp från Växjö till den matchen😀
Efter närmare 100 Timrå-matcher i stora delar av södra Sverige så är det ÄNTLIGEN dags att
få se en match på hemmaplan.
Efter närmare 100 Timrå-matcher i stora delar av södra Sverige så är det ÄNTLIGEN dags att
få se en match på hemmaplan.
+ 17
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-10-08
{9386}: Helvete vilket misstag av dig att utlova det 😂 Men extremt fint av dig, ska försöka dyka upp med lilla bärssuget
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Ja, idag bör det fanimej bli poäng. Brukar inte vilja ha in det kravet i mitt mindset, i synnerhet så här tidigt på säsongen osv när det kanske är rimligare att kräva framsteg i PROCESSEN, men där vi verkar befinna oss spelmässigt hoppas jag på så många insnubblade pinnar som möjligt.
Så: hoppas JJ står på huvudet, att Öret är usla, att domarna tar felaktiga utvisningar åt rätt håll, att puckjäveln studsar maximalt rätt i alla situationer, och att våra forwards förvaltar alla lägen dom får.
Jämfört med i fjol är vi två förluster in i det som blev 12-matcher-streaken. Låt det stanna där. Snela Timrå?
Så: hoppas JJ står på huvudet, att Öret är usla, att domarna tar felaktiga utvisningar åt rätt håll, att puckjäveln studsar maximalt rätt i alla situationer, och att våra forwards förvaltar alla lägen dom får.
Jämfört med i fjol är vi två förluster in i det som blev 12-matcher-streaken. Låt det stanna där. Snela Timrå?
+ 15
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-10-08
Knylan: Instämmer, och det är faktiskt lite anmärkningsvärt att man ligger på kvalplats trots 3 vinster på 6 matcher. Ett tecken på att denna säsong är otroligt jämn - och bra. Vinner vi i dag klättrar vi flera placeringar. Jag tror Timrå studsar tillbaka i dag. Jacob vinner målvaktsmatchen mot Enroth. Dags att ta ner Örebro på jorden nu. Ska vi säga… 4-1?
+ 1
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-10-08
{9908}: den 10 dec, Timrå-Leksand. Åker jag upp från sthlms till Timrå. Då bjuder jag alla HSare på bersa i periodpauserna.Så det är bara att boka in den helgen.🍻
+ 14
« Föregående · 2386338 · Nästa »



