« Föregående · 2430041 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Malmöööe spenderade 3 minuter i offensiv zon som slutade med ett friläge för Frölunda xD hittills så ser Malmö fortsatt slöa ut i försvarspelet
+ 3
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-12-26
{297}: har väl inga större förväntningar på Rindell. Hoppas att han är stabil och spelar enkelt så här i början!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Hartmann Walli byter plats. Lyytinen spelar med Erixon. Det blir torsk ikväll.
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Edfeldt kommer kliva in och snurra upp varenda en, hattrick från honom. Den enda med matchtempo efter hemvändarmatchen i Ånge igår.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
thorwald: massor med köttbullar och julskinka då han orkar inte sitta still i båset.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Laguppställningen mot Leksand
Frånvaro
Strömberg fortsatt skadad
David Rautio - Underkroppskänning (Ersätts av Nr 1 Felix Stenmark)
Frånvaro
Strömberg fortsatt skadad
David Rautio - Underkroppskänning (Ersätts av Nr 1 Felix Stenmark)
+ 4
Sv: Apropå nånting...
+ 6
Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: Härligt att se hur du kliver in som "den vuxne i rummet ", som det så fint heter på politikerspråk i dessa dagar 👍🙈😆😅
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld:
Ok ja det är känsligt att diskutera sådant här. Jag har min åsikt klar och tänker inte diskutera det mer då folk blir alldeles för otrevliga.
Lycka till ikväll, lapp på luckan i Leksand ikväll.
Ok ja det är känsligt att diskutera sådant här. Jag har min åsikt klar och tänker inte diskutera det mer då folk blir alldeles för otrevliga.
Lycka till ikväll, lapp på luckan i Leksand ikväll.
+ 7
Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: Han spelade i KHL, det är ett brott mot mänskligheten enligt vissa här.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{297}:
Nu hänger jag inte med, vad har Almqvist gjort? Borde jag ha skämskudde ;)
Nu hänger jag inte med, vad har Almqvist gjort? Borde jag ha skämskudde ;)
+ 1
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-12-26
Erol Ateceae: Noterar att det är lite annat ljud i skällan här inne inför Rindells premiär än vad det var inför Lyytinens 😅
+ 4
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-12-26
Dubbeld: Oerhört kul att han är rightare! Spännande att höra vad som levereras.
Vore kul att se Rindell, Joonas och Jonte i 3 mot 3 övertid sedan in med MPS när vi har puckkontroll.
Vem som ska teka? Rindell löser det.
Vore kul att se Rindell, Joonas och Jonte i 3 mot 3 övertid sedan in med MPS när vi har puckkontroll.
Vem som ska teka? Rindell löser det.
+ 2
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-12-26
Dubbeld: Axel Rindell som kommer att spela ihop med Tim Erixon. "Axel har tre träningar med oss, han är en ung back som vill delta i offensiven. Sedan kommer det att ta ett tag för honom att komma in i vårt system. Han kommer att gå med Tim som spelar stabilt och enkelt", säger Ante Karlsson.
+ 10
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-12-26
Olli Hahl: nej, naturligtvis är det ingen panik, men är vi ett topp 6 lag och vill fortsätta vara det så behöver vi segrar.
Kan ju inte fortsätta förlustsviten länge till.
Jag är inte orolig för kval, men slutspelsplats är ju ingen garanti, den måste vi förtjäna!
Kan ju inte fortsätta förlustsviten länge till.
Jag är inte orolig för kval, men slutspelsplats är ju ingen garanti, den måste vi förtjäna!
+ 8
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-12-26
Meduza: Är det nu det gäller? Är det nu det avgörs? Hua vilken rysare det blir!
+ 4
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-12-26
Meduza: Fan vi kan ju inte ge knäckebrö 3 segrar, idag äre tjack i baljan boys!
+ 6
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-12-26
Nu gäller det!
Är vi fågel eller fisk?
Ska vi slåss om topplacering eller överlevnad?
Har egentligen bara en önskan och det är att laget verkligen gör sitt bästa. Borde räcka till poäng, helst 3!❤️🤍❤️🤍❤️
Är vi fågel eller fisk?
Ska vi slåss om topplacering eller överlevnad?
Har egentligen bara en önskan och det är att laget verkligen gör sitt bästa. Borde räcka till poäng, helst 3!❤️🤍❤️🤍❤️
+ 15
Sv: Apropå nånting...
Kimmos son lagkapten i JVM…
Länkar:
Oliver Kapanen blir Finlands lagkapten - Hockeysverige ? Sveriges största nyhetssajt om hockey
Oliver Kapanen blir Finlands lagkapten - Hockeysverige ? Sveriges största nyhetssajt om hockey
+ 13
Sv: Apropå nånting...
Ge oss frid Å vinn ikväll rabbuslingar 🙏🙏🙏
Må förlustsviten raseras mä bravur!! 🙏🙏🙏
Låt dä rinna lätt i strupuslingen 🥳
Lönnå på Gramofon på högsta!!
Halleluja 🍾🥃
Må förlustsviten raseras mä bravur!! 🙏🙏🙏
Låt dä rinna lätt i strupuslingen 🥳
Lönnå på Gramofon på högsta!!
Halleluja 🍾🥃
+ 7
Sv: Apropå nånting...
Smokey:
Till er som skall ut på vägarna idag och åka mot Dalarna, ta det försiktigt det är varning utfärdat för extrem halka.
Lite drygt 8 timmar till nedsläpp ;)
Till er som skall ut på vägarna idag och åka mot Dalarna, ta det försiktigt det är varning utfärdat för extrem halka.
Lite drygt 8 timmar till nedsläpp ;)
+ 18
Sv: Apropå nånting...
Här sitter jag med kaffet och sörplar…
Affekten kommer krypandes efter risgrynskoman…
Jag har fått massa familjeåtaganden idag och får se matchen i efterhand ikväll…
Så det blir ingen gnällsymfoni från mig idag.
Det får komma ikväll…
Känsliga läsare varnas!
God fortsättning!
Affekten kommer krypandes efter risgrynskoman…
Jag har fått massa familjeåtaganden idag och får se matchen i efterhand ikväll…
Så det blir ingen gnällsymfoni från mig idag.
Det får komma ikväll…
Känsliga läsare varnas!
God fortsättning!
+ 2
Sv: Apropå nånting...
sargad: Den där sagan spöar han Karl Bertil Jonsson till och med! Bröderna Grimm kan slänga sig i väggen!
Läser den med vördnad. Om och om igen:)
Läser den med vördnad. Om och om igen:)
+ 2
Sv: Apropå nånting...
falconuggla: stanna hemma och spar pengarna, förlust med 4-1 idag 👍 Ante är mätt och belåten🤢
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{9829}: "... och så låg de där i skiten och krälade efter 6 dagar där de endast druckit starkglögg bryggt på tallkottar, knaprat valnötter och inmundigat enstaka tomtegrötsslevar och inte kört ett vettigt träningspass. MEN på den 7e dagen reste de sig som en man, snörde på sig lädren, fattade stickorna, släppte sargen och virvlade fram på isen så att motståndarna såg ut som en bunt förrvirrade masar. En yster isdans där en leende puck ständigt fick plockas ut från garnet bakom motståndarvakten..."
Texten hämtad från "En modern vintersaga" av Charles Berglund
Texten hämtad från "En modern vintersaga" av Charles Berglund
+ 10
Sv: Apropå nånting...
falconuggla: undrar verkligen om laget tränat nånting sedan 19e december. :) jag skulle inte förvåna mig om alla hoppar in i bussen och bara åker rakt mot Leksand. :)
+ 1
Sv: Apropå nånting...
falconuggla: Men så ska det se ut! Gillar't!
Det är väl ingen större hemlighet att spelarna känner av den energin som sprids på läktaren bland fansen. Med många fans på plats växer den positiva känslan av oövervinnlighet (finns det ordet ens??🙈😅) och tillsammans kan ni som är där uträtta stordåd.
"Forza Timrå, in med pucken, Hej! Hej!"
Det är väl ingen större hemlighet att spelarna känner av den energin som sprids på läktaren bland fansen. Med många fans på plats växer den positiva känslan av oövervinnlighet (finns det ordet ens??🙈😅) och tillsammans kan ni som är där uträtta stordåd.
"Forza Timrå, in med pucken, Hej! Hej!"
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: 3 bussar från Timrå tror jag de är. Sen pratas det om att TIK08 har någon resa ordnad, även TIK031. Borde bli ordentligt med folk iallafall! Hoppas laget kommer ut och spelar som den enhet vi vet att dom klarar av! Dags att komma tillbaks på vinnarspåret!
+ 9
Sv: Apropå nånting...
{9386}: Nummer 9 i Americanos senaste gången de spelade i elitserien, säsongen 2000/2001.
Aleksandrs Belavskis.
Aleksandrs Belavskis.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Eller så är det bara en bild på en random dussinlirare i Björklöven från den här säsongen. Dom har väl mött DIF ett par ggr redan.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: Jag är osäker. Men gissar på två bussar? Min son åker supporterbussen tillsammans med sin mamma. Han har pratat om resan sedan väldigt länge. Jag hoppas att laget kan svara upp till hans förväntningar. Formen har man ju inte en jävla aning om själv 😅🙈😆❤️🤍
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Hur många Timråsupportrar åker ner till Dalarna imorgon?
Nu längtar man tills imorgon. Kul med hockey igen
Nu längtar man tills imorgon. Kul med hockey igen
+ 8
Sv: Apropå nånting...
{9386}: Ser väl ut som Alexander Beljavskij i Lövendressen för tjugotalet år sedan. Han har ju slutat sedan länge. Inget seriöst således.
+ 2
« Föregående · 2430041 · Nästa »




Ni borde gå all in på Ekmark om LHC åker ur, han är riktigt bra, 20 bast,