« Föregående · 2430189 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-12-26
Spelarna kommer till match mätta och fullproppade av julskinka tyvärr. Luktar femte raka
+ 2
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-12-26
BP nu och man går in med 2-0 underläge in i 2a perren, ser bra ut.
Dahlén är hittills inte värd pengarna.
Lirar inte 100%
Dahlén är hittills inte värd pengarna.
Lirar inte 100%
+ 4
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-12-26
roger_sundsvall:Leksand inte gjort mål i PP på hemmais på år och dar. Nu smäller det bara fördet garanterat..
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-12-26
mattias - 74: Inte för att vara sån men det ser inte fullsatt ut
+ 2
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-12-26
roger_sundsvall: Lander fastnar med klubban på pettersson, så åker pissråttan in emellan dom och ramlar, hah.
+ 1
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-12-26
EXPLORERSMÅLAND:
Nyss skrivit på nytt kontrakt. 2 år till
Bra sätt att fira på inför ett fullsatt Tegera
Nyss skrivit på nytt kontrakt. 2 år till
Bra sätt att fira på inför ett fullsatt Tegera
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-12-26
Svensson ser mer och mer osäker ut för varje match. Känns som han hade sitt zenit förra säsongen. Sa inte Dahlen på instagram att vi skulle börja vinna matcher igen efter julen? Då bör man kanske undvika att passa i sidled på egen blå *suck*.
+ 8
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-12-26
Dubbeld: Svensson kan lånas ut till Hockeyettan. Inga pengar behövs.
+ 2
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-12-26
Mustard Tiger: Fina pass och skottvillig. Skridskoåkning ser lite kantig ut. Än så länge.
Tycker att Svensson ofta sätter sig i problem. Han vill ibland mer än vad han behärskar.
Tycker att Svensson ofta sätter sig i problem. Han vill ibland mer än vad han behärskar.
+ 3
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-12-26
Kryset: Fan, man drog "Sitta-kvar-i-bussen-kortet" även den här matchen efter uppehållet...
+ 5
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-12-26
Kryset: noll jävla vilja överhuvudtaget, hur fan tänker han med den passningen
+ 5
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-12-26
NU JÄVLAR FÅR NI FAN SLUTA ATT VARA SÅ JÄVLA DÅLIGA.
Punkt.
Då vänder vi blad.
NU!!!
Punkt.
Då vänder vi blad.
NU!!!
+ 1
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-12-26
Dahlén va? skickar en slö pass direkt till Leksand spelaren
+ 6
Sv: Apropå nånting...
+ 2
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-12-26
Hyllning i Leksand nu alltså. Då blir det torsk idag... Har vi nånsin vunnit efter att det andra laget har någon form av hyllning?
Minns bara matchen med Stures tal, dem vann vi. Men orsaken där var ju för att Modo somnade under det 35min långa talet
Minns bara matchen med Stures tal, dem vann vi. Men orsaken där var ju för att Modo somnade under det 35min långa talet
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-12-26
{9108}: Ante går ut i tv och säger att det släpper ikväll, då vet vi att det blir förlust.
+ 4
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-12-26
Blir intressant och se vilket lag som har käkat lite extra julmat ikväll!
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-12-26
Julen är över nu så vi bjuder inte på något, men som alltid lycka till!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Cmore studion, malmö frölunda; Tror det var slutet av 2a perioden man började prata om det.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Ällhååcee spöar HV med 3-0. 4 raka torsk för de frikyrkliga nu. Frågan som klubben borde ställa sig är ju hur länge man kan låta Tommy Samuelsson stanna kvar?
+ 1
Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-12-26
Tom Topp: Nu hoppas man att Timrå inte glömmer bort att kliva av bussen ikväll. Den taktiken har man ju provat ett par gånger efter ett uppehåll - sällan speciellt framgångsrikt.
Skulle vara jävligt skönt med en gedigen borta-gnugg-insats från start till mål. Rakt, ordentligt och effektivt.
Skulle vara jävligt skönt med en gedigen borta-gnugg-insats från start till mål. Rakt, ordentligt och effektivt.
+ 7
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Wikegård valde även JJ som årets målvakt och Ante som årets coach! 😁
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Vet inte vad han heter men finns en back i LHC som är sjukt stabil gång på gång, hade gärna sett honom i Timrå
+ 2
« Föregående · 2430189 · Nästa »

Tycker inte jag heller men det skall va lapp på luckan enligt folk som är där, säkert många som är kvar i baren ;)