« Föregående · 2434311 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
{297}: Dags att ge Rindell en ärlig chans kan jag känna med. Han skall spela PP!
+ 10
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
Herminator: Da'n såte'n igen Yeeeeeeezzzzzz!!!!! Eeeeemillll!!!!!!
+ 2
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
Zäta75: tur vi har klass när vi inte har energin 😅. Rindell får upprättelse på det målet, riktigt vaket pass av honom till EP.
+ 8
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
Zäta75: Ja, Lander, och Alvarez är väl 2st som inte riktigt är i form som innan jul.
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
bar mofftak: Som jag förstått det så är faktiskt Rindell omskolad från forward till back när han va yngre. 😅
Sååja!
Sååja!
+ 2
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
Säger det nu direkt, Rindell är inte bra. Han kanske har några ljusglimtar men på det stora hela är han ljusår efter t.ex Lyytinen.
+ 2
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
Sputnik: Jag börjar mer och mer luta åt att man borde ändra i kedjorna faktiskt. Det kuggar inte i
+ 3
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
Zäta75: Det passet var ju snyggt. Kanske ytterligare en back som borde vara forward?
+ 3
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
Sputnik: Det jag kan sakna lite grann är en Tomas Holmström-typ. Alvarez skulle kunna vara det med han är lite för rädd om frillan? Håller ni med?
+ 2
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
Olli Hahl: Rindell är nära bänken nu. Ante var inne på det i paus att det inte är nån ursäkt att vi har ”några nya” på backsidan och nu drar han en riktig indianare igen.
+ 2
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
Kerstin_k: Jo och jag kan ha varit en gnutta ironisk. 😁
Även om jag för den delen gärna ser lite förändringar till trots. 🙂
Även om jag för den delen gärna ser lite förändringar till trots. 🙂
+ 2
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
erathoo: Vad sysslar Rindell med? Tyvärr lutar det åt en floppvärvning
+ 2
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
erathoo: Ett mirakel att vi leder. Laget ser helt drogade ut….
+ 4
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
Olli Hahl: Trodde aldrig jag skulle säga det, men man saknar nästan Freddans kedjetombola, inte mycket handlingskraft av Ante när spelet går troll. 😅
+ 4
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
Olli Hahl: Vi är stundtals väldigt bleka men utspelade är vi inte.Tur vi möter ett rätt kasst lag.
+ 8
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
Olli Hahl: Skulle säga att det är en rätt jämn tillställning, men ingen välspelad sådan..
+ 3
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
roger_sundsvall: Vi kämpar bra men det vore skönt om vi kunde vara i alla fall tvåa på nån puck då och då.
Vi ser ut som typ Västervik när vi mötte dom i allsvenska slutspelet.
Vi ser ut som typ Västervik när vi mötte dom i allsvenska slutspelet.
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
roger_sundsvall: Mm. Man känner sig inte helt trygg. Vi måste upp i tempo och åka mer skridskor. Ge oss 2-0 nu!
+ 1
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
bar mofftak: Satte på matchen nu. Känslan är att vi är utspelade. Känsla fel?
+ 2
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
roger_sundsvall: Världens mest efterlängtade powerbreak nu. Fan vad pinsamt hur vi blir utspelad på hemmaplan.
+ 3
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
Zäta75: De tar lika dumma utvisningar som vi gjorde mot Växjö. Och nu tog Halloran en lika dum.
+ 2
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
EXPLORERSMÅLAND: Pettersson på lekhumör drar bort 4 spelare
+ 1
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
roger_sundsvall: Han hinner inte, lite för långsam i tanken och puckbehandlingen.
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
EXPLORERSMÅLAND: Men vänta nu, va fan?! Var tanken att Malmö skulle få momentum av vårt ledningsmål.
Trodde att det funkade tvärtom.
Trodde att det funkade tvärtom.
+ 2
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
Herminator: Dahlén börjar bli varm i SHL-kläderna! Tack Jonte!
+ 3
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
Kerstin_k: Da'n såte'n iallafall Yeeeeeeezzzzzz Dalllleee!!!!!👍👍🇺🇿🇺🇿🇺🇿
+ 3
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
Kan nån förklara för mig. Vi värvar Rindell som en offensiv back, som en ersättare till Lalle (dock inte på samma nivå, jag vet det). Men sen får Rindell inte ens spela powerplay? Om det nu är hans styrka så borde han väl få visa upp sig just där???
Nu gjorde dom mål, så ska inte klaga över det. Men min fråga kvarstår. Varför ger man inte en spelare chansen att spela där den borde? Vad är då vitsen med att värva han?
Nu gjorde dom mål, så ska inte klaga över det. Men min fråga kvarstår. Varför ger man inte en spelare chansen att spela där den borde? Vad är då vitsen med att värva han?
+ 3
Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2022-12-30
Zäta75: PANG! Sånt som händer när man lägger puckar på mål!
+ 2
« Föregående · 2434311 · Nästa »
