« Föregående · 2426035 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Apropå nånting...
{7043}: Jag är arg och förbannad! Rögle är bajsdåliga men vi är ännu sämre.
Hur är det möjligt???
Hur är det möjligt???
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2022-12-15
Labban: Känslan är att orken börjat tryta. Vi behöver få in back, helst 2 egentligen då vi har för trög backsida som får matchas alldeles för hårt just nu och verkligeheten bröjar komma ikapp.
Haha nu sållar Johansson också. Gonatt.
Haha nu sållar Johansson också. Gonatt.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
I brist på jävla tv-apparater.
Julen, advent och hela helvetet kan ändå dra åt helvete.
Godnatt jord och skäms allihopa.
Julen, advent och hela helvetet kan ändå dra åt helvete.
Godnatt jord och skäms allihopa.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{7043}: Men vad i helvete!!!?? Jag slår på tv nu för att se matchen och det står 4-0???? Börjar inte matcher à alltid 19:00? Snälla ge mig en resumé! Vad har hänt??
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2022-12-15
Zäta75: Men tänk vad glada vi ska bli när vi kvitterar innan tredje är färdigspelad
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2022-12-15
Tur det är uppehåll måste in med 2 backar omg är bara kärringar där nu sen Didde blev skadad inte en jävel som kan smälla på. Sen Alvarez i 1a är för helvete en spelare för 4e .
+ 3
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2022-12-15
Rautio borde få sparken efter detta.
Det här är det värsta en Timrå målvakt visat sedan södra sidan av 2010.
Jävla sopa!
Ingen vinnarskalle det där…
Men sedan…
Hur bra är vi..
Hur mycket vill man vinna?
Lösa puckar är rögles. För det står det på puckarna…
Det här är det värsta en Timrå målvakt visat sedan södra sidan av 2010.
Jävla sopa!
Ingen vinnarskalle det där…
Men sedan…
Hur bra är vi..
Hur mycket vill man vinna?
Lösa puckar är rögles. För det står det på puckarna…
+ 2
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2022-12-15
The great one: Vi vann ju trots allt mot Frölunda med 5-0 utan Strömberg och spelade lika mot Färjestad vid full tid. Nej det köper jag inte. Det finns ingen ursäkt.
+ 2
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2022-12-15
FH - avdammad: har ju sett ut så nu ett tag mot Brynäs ville man inte och Leksand är för bra att gå på halvfart mot sade då vila nu och träna kan jag ha fel..tror inte det exp..
Sv: Apropå nånting...
Alla satt ju och prata om ”Nu tar vi 3 poäng ikväll” hoppas ni är nöjda.
Nä våran offensiv suger kuk.
Nä våran offensiv suger kuk.
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2022-12-15
Strömberg betyder allt för det här laget? Sedan vissa här inne började härja om SM-guld så har vi 4 raka förluster. Tack för kaffet.
+ 7
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2022-12-15
Kerstin_k: Skönt och skönt. Hade varit betydligt skönare gå in i det med en seger. Nu smyger sig ångesten på med fyra raka förluster och att vi förmodligen kommer dala i tabellen.
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2022-12-15
Synct: Både dålig vinkel och i princip fri sikt.
Det finns en anledning till att Rautio inte stått mer matcher denna säsong. Lägstanivån är alldeles för dålig.
Det finns en anledning till att Rautio inte stått mer matcher denna säsong. Lägstanivån är alldeles för dålig.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Nej, nu får det vara nog för ikväll. Dags för uppehåll.
Pissigt att göra riktiga skitmatcher mot tre formsvaga lag i rad.
Pissigt att göra riktiga skitmatcher mot tre formsvaga lag i rad.
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2022-12-15
{9386}: Det här kommer att rinna iväg regält.... I samma veva folk började prata smguld så har man inte vunnit en match...
+ 5
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2022-12-15
Olli Hahl: Rögle ett lag utan självförtroende. Vi har bestämt oss för att peppa dom rejält.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
+ 2
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2022-12-15
Går ju inte ens att vara besviken, Rögle med maximal tir och ALLT studsar emot
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2022-12-15
Nisse på Mon or: Rautio ska ha Tambellinis skott, alldeles för dålig vinkel, han täcker ju inte någonting. 4:an säger väl sig självt. Men vi har gjort 0 mål, det går ju inte att lasta han för.
+ 3
« Föregående · 2426035 · Nästa »
