1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

583190 inlägg · 6215 ämnen

160 till Leksand

354029 · » Till forumet


Sv: 160 till Leksand
gexs: jo blir nog något sånt för mig också tyvärr! =(
Kommentera

Sv: 160 till Leksand
Fanzin: men du menar väl 168 men väl vad mycke folk själv ska man ju lysna på radion!
Kommentera

Sv: 160 till Leksand
Swordster: jo precis,,,=)
Kommentera

Sv: 160 till Leksand
Fanzin: Ja enda fördelen med att stanna hemma är att man slipper hamna i närbild på TV..
Kommentera

Sv: 160 till Leksand
Knylan: www.madhawks.com är alltså länken. Råkade pilla dit en punkt också.
Kommentera

Sv: 160 till Leksand
På tal om bilder, hittade en rätt så schysst bild från MIF-matchen hemma 13/11 på flagghavet då. Finns på länken... finns fler bilder från den matchen på www.madhawks.com.
Kommentera

Sv: 160 till Leksand
167 st anmälda är fantastiskt. Hoppas att man får se lite bilder på klacken på tv =)
Kommentera

Sv: 160 till Leksand
Per HApps:
Som jag skrev till dig:
Det är fortfarande ca 30 platser kvar på de bussar vi har till förfogande nu. Märker vi att trycket ökar så kan vi sätta in större resurser då.
Kommentera

Sv: 160 till Leksand
Jalle!!
Flytta fram sista anmälningsdagen till den 23/12-03 kl.18.00
Kommentera

Sv: 160 till Leksand
JAlle!
Anmäl 5 bussar till LIF och satsa sedan på att fylla dessa. Om det sedan "bara" blir fyra så inte fan kommer LIF att hänga er för det.

Kör hårt nu!!
Kommentera

Sv: 160 till Leksand
Dream Team: Det är väldigt överraskande att det skulle bli så många. Och så här helt plötsligt också.

Fast om man ser till för några säsonger sen så hade man ryckt på axlarna nästan om det hade varit 167 anmälda. Fast det verkar nästan som att vi kommit till nån vändpunkt nu, reseintresset har kommit igång igen efter att ha legat på kylning i några år. Mycket har vänt efter Brynäsresan för några veckor sen. Att Willysson och gardet har kommit tillbaks gör en hel del det med...

Nu fyller vi fyran också!
Kommentera

Sv: 160 till Leksand
Redax 2:
bara 4?? känns nästan läge för 5...
och 2 av dessa bussar ska givitvis fortsätta ner till Götet
och se Timrå spöa Frölunda...
Kommentera

Sv: 160 till Leksand
Knylan: Jo skulle man hålla anmälningarna öppna en vecka till så kan de kanske gå, men sista annmälningsdag är ju imorrn kl 14 egentligen.. ?
Kommentera

Sv: 160 till Leksand
Stefan Jalonen: Ähh, pessimist. Satsa på 4 bussar nu..!
Kommentera

Sv: 160 till Leksand
Knylan:
Dock så går ju anmälningstiden ut i morgon. Sen tar vi julledigt fram till annandagen. ;-)
Kommentera

Sv: 160 till Leksand
Knylan: Ja, makalöst egentligen.. 167 anmälda nu!
Kommentera

Sv: 160 till Leksand
Bergius: Nästan så att man inte skulle bli förvånad om det även blev en fjärde buss. Är ju över en vecka kvar till matchen. Vart kommer allt folk ifrån? =)
Kommentera

Sv: 160 till Leksand
Sådär nu har man postat 2 anmälningar. Ser lugnt ut med 3 bussar nu va?
Kommentera

Sv: 160 till Leksand
pasi:
Det duger...
Kommentera

Sv: 160 till Leksand
Stefan Jalonen: Tyvärr så dricker jag inte för jag har problem med nacken och en axel så räknas värktabletter in som berusningsmedel, man kan bli ganska sexig då också.
Kommentera

Sv: 160 till Leksand
Stefan Jalonen: O herre j-klar. Nu får jag associationer till tåget i "Ombytta roller"

- Have you ever done it with a monkey..?
Kommentera

Sv: 160 till Leksand
...och bussen stannar (sluligen) vid Sydkraft Arena?
Kommentera

Sv: 160 till Leksand
Redax 2:
Då säger vi det. Men den här gången kör vi nyårstema. Alla ska ha på sig partyhattar och vara berusade. :-)
Kommentera

Sv: 160 till Leksand
matsby: Lagom tid, måste fundera lite.
Kommentera

Sv: 160 till Leksand
matsby: Beror på vilken omväg vi tar hem det... =)
Kommentera

Sv: 160 till Leksand
matsby:
26 till så är det smockfullt. Skulle vara roligt. Jag har inget emot att trängas lite.
Kommentera

Sv: 160 till Leksand
pasi:
skulle tippa att vi är hemma 00-01 tiden kanske?
Kommentera

Sv: 160 till Leksand
matsby: Vilken tid brukar man komma hem efter en Leksands match, har varit på bortamatcher men alltid med egen bil så jag har haft funderingar på att åka med supporterbussen.
Kommentera

Sv: 160 till Leksand
matsby: Jag tror att det blir tre bussar, någon bil eller tre och att vi totalt är över 200 rödvita på plats. Tyckte dessutom att jultemat i Färjestad såg så kul ut att det gott kan köras en gång till...
Kommentera

160 till Leksand
Hur många tror ni vi får ihop?
hur många saknas tills tredje bussen är full..
Kommentera

354029 · »