1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582163 inlägg · 6215 ämnen

2005-11-15 Timrå IK - Mora IK

« · 616173 · » Till forumet


Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
Varför kvittas utvisningen när det är lika manskap på isen?
Kommentera

Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
RocknRolf2: aja, snart ny säsong igen kanske var en bättre replik
Kommentera

Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
Men fan också. Det som är mest illa är att laget sviker hemmapubliken, okej att göra plattmatcher borta ibland. Men fan inte hemma. Bara hoppas publiksiffrorna inte rasar nu
Kommentera

Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
aja, snart ny match igen.
Kommentera

Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
Rooster23:sista chansen
Kommentera

Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
Måste in med en nu....!
Kommentera

Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
dr-nix: nä.....men vi får inte ge upp än......
Kommentera

Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
Hmm två bra lägen, gör man inte mål på liknande lägen vinner man inte matcher.
Kommentera

Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
BlackBay: jo det vore kanske läge att ge Asplund förtroende som förstemållis, låta honom växa till den keeper han var förra säsongen
Kommentera

Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
larry73: Skulle va rätt knäckt om jag var Asplund.... detta måste ju vara hans enda chans att få bli förstemålis.... o trots att att Oksa ofta klantar till det så får Asplund sällan chansen trots att han är bättre än Oksa
Kommentera

Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
SaraS:Nu sätter vi den
Kommentera

Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
Tänk att få ett mål till nu... Skulle bli lite nerv i alla fall.
Kommentera

Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
larry73: klcken gör mig alltid rörd!
Kommentera

Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
gud: Jo men just nu så känns det som RR2´s forum Nästa alla (inkl mig) pratar om hans senaste inlägg skulle jag vara han så skulle jag garva ganska mkt...Det vore roligt att vi kommer tillbaka till Timrå igen. Vad skall vi göra för att vända detta negativa trend som vi nu har. Personligen tycker jag synd om Asplund som mot Frölunda var bra och nu inte får stå, för Oksa känns lite mer fladdrig mot för vad Asplund gör. Sedan vore ett eller ett par nyförvärv perfekt. Visst det är svårt att hitta spelare men någon måste det finnas...
Kommentera

Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
Skönt i alla fall att de petade in en puck nu.
Kommentera

Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
RocknRolf2: Yes! Äntligen!!
Kommentera

Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
Rooster23: min huvudsakliga kritik har varit mot nyförvärven som helhelt.
Man har inte kunnat ersätta nyckelspelarna och därmed gjort samma fatala misstag som GIF.
Kommentera

Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
RocknRolf2: Är detta definitionen på en äkta renlärig Timråsupporters verklighetsuppfattning: Laget ska vinna alla matcher, utan att motståndarna gör några mål. Spelarna är så nära perfekta som bara går att få till. Ingen blir trött, ingen missar en målchans, ingen målvakt släpper in några mål. Timråsupportern är överordnad tränare och sportchef och ska kontaktas i alla väsentliga frågor.
Kommentera

Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
larry73:
Jag håller tom Rocken roffe i vissa delar av hans kritik...

Men fortfarande är det inte det som gäller när det handlar om honom..

Det är hans otroligt enerverande upprepningar som stör och tyvärr så drar han med folk som är besvikna för stunden in i skiten...
Kommentera

Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
Det hela handlar väl om vilken inställning man har till motgångarna. Vissa tycker det är bara att acceptera, "gilla läget" som nån uttryckte sig. Andra plockar fram motorsågen.

Iofs har jag varit igång sen augusti som gud sa, eller egentligen långt tidigare än så.
Kommentera

Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
Jesse P: Tack....
Kommentera

Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
RocknRolf2:
jo jag tyckte de var en ganska kvalificerad
sammanfattning
Kommentera

Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
Timrå IK går på vatten... Eller?
Kommentera

Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
gud: Men slå dövörat till, det funkar ganska bra.
Kommentera

Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
Rooster23: inte riktigt rätt men
Kommentera

Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
gud: Nja Rolf har snackat om att TIK saknat målskyttar, sedan kastade han sig över Oksa i ett par veckor för att sedan återigen gnälla över deet här med målskyttarna. Så han varierar sig. Dock så är han oerhört tröttsam.
Kommentera

Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
Robban: Inte hålla käften men i många fall är det just det många ber RR2 göra det. Jag håller inte med i allt som kommer därifrån men låt honom surra på och bemöt det med fakta och egna ideer. Och gå för långt??? nä det tycker jag inte han har gjort, man får sålla vad man skall bemöta och vad som skall bara passera.
Kommentera

Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
larry73:
Helt ok att skriva nästan vad man vill..Men att en kille som Rocken Rolf skriva samma sak sedan i Agusti är bara patetiskt och jävligt jobbigt att läsa..

Att Rocken Rolf får skit för det är inte så konstigt Och då hoppas
jag att du förstår vad jag menar..??

Konstigare än så är det inte...
Kommentera

Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
larry73:

Äntligen en bra åsikt. Finns en stor klubb för inbördes beundran på detta forum. Tyvärr.
Kommentera

Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
larry73: Och håller man inte med någon ska man hålla käften då? Hur levande blir forumet då? Om någon upprepar sig varje dag, ska man inte få säga ifrån då om man tycker att personen ifråga gått för långt. Hur levande blir forumet då?
Kommentera

Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
RocknRolf2: Och ny Morautvisning i slutsekunderna. 58 sek i 5 mot 3, i början av sista perren. Sedan ytterligare 1,5 min. powerplay.

Ett mål direkt är ett måste, annars är matchen över.
Kommentera

Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
BlackBay: Trist med Oksa. Jag tyckte han växte in i rollen och spelade riktigt bra trots hans orthodoxa målvaktsstil. Men tydligen är målvaktsfrågan fortfarande ett problem
Kommentera

Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
gud: ja tänk. Varför uttrycker folk åsikter om coachning i lagsport överhuvudtaget?
Kommentera

Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
per162: Bytte inte Kenta ut Oksa i Täljematchen så lär han inte göra det nu heller.... surrade med farsan i telen nyss.... 3 rena målvaktstavlor av Oksa som det lät o karljäkeln byts ändå inte ut..... Skulle jag vara Asplund skulle leta upp en annan klubb för får man inte chansen en sån här gång att bli förstemålis så får man det aldrig.
Kommentera

Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
gud: Låt alla säga vad de vill. Negativa eller positiva saker. Detta forum verkar vara för de som har interna skämt med varandra och diskuterar massor av annat än Timrå. Så när någon kritiserar Timrå får de stå ut med massor av skit. Man får inte säga att Timrå saknar målskyttar, målvakterna är inte stabila m.m. Vad skall alla säga för att det skall vara ok här? Att Timrå är bra i år? Konstruktiv kritik är alltid bra men vad kan man säga om denna säsong som är konstruktivt? Átt man tycker olika tycker jag gör ett forum roligt och levande, inte massa ja sägare.
Kommentera

Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
RocknRolf2:
Kan det vara så att Kenta är tränare och att du inte är det???
Kommentera

Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
coachmissar nu också, obegripligt att matcha Sloan i 5-3. TOPPA!
Kommentera

Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
någon som vet vad som händer?! sätt in Asplund nu vafan!!
Kommentera

Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
HUR FAN KAN DU MATCHA SLOAN I %_# ? ? SNB SHKIaäåbh
Kommentera

Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
RocknRolf2: Likförbannat ligger 8 just nu. Vad vill du ha sagt?
Ja just det ja. Jag glömde att det finns folk som inte har något bättre för sig än att hitta fel i allt och alla. Måste få gnälla på något för att må/känna sig lite bättre än andra.
Kommentera

Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
5-3 i 1.27, NU MÅSTE MÅLET KOMMA!
Kommentera

Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
mikaelkarlsson: Ojojoj, riktigt illa detta. Känns som att spelarna på klassiskt Wikegårdsvis sitter kvar i bussen, eller nåt. Man borde väl bli förbannade i det här läget iaf? Var syns det?
Kommentera

Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
mikaelkarlsson: vad säger klacken?
Kommentera

Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
mikaelkarlsson: men byt ut finnjäkeln i målet nu innan siffrorna rasar iväg helt
Kommentera

Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
Rooster23:Fy satan vad illa
Kommentera

Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
0-3. Det är trist att ha rätt.
Kommentera

Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
Rooster23: då var det kört då..... eftersom TIK gör MAX 2 mål/match så får vi som bäst oavgjort...... o Nubben sa i senaste intervjun att det inte var sån panik på målskyttar som folk ville påpeka..... när ska han inse att vi har rätt?
Kommentera

Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
Avgjort.
Kommentera

Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
Uppryckning nu grabbar!!
Kommentera

Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
0-5 mot Mora är det väl den här säsongen så här långt?

Kommentera

« · 616173 · »