1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 600171 inlägg · 6212 ämnen
« · 18565 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Luleå TIK
Gud: Nu får du fan ta ditt ansvar.

Om vi alla på GB:n och i klacken sjunger:
"Han har öppnat pärleporten"

Så sticker jag och lirar 0-9 på Oddset...

kan inte vara lärkin!! enligt rykten
så har han fått tillbaks synen..

Någon som vet vad det är för elak domare i kväll?

Sv: Burra klar för MIF
Skarin: Är du säker på att det där var ironiskt? Själv är jag mer
tveksam.

Sv: Hemsidan
Tur man är mer fostrad på det däringa IFK-Sundsvall i sådana
märkliga sporter som fotboll. Det är fan så mycket lättare att
koncentrera sig på TIK då... För i fotboll så medger jag att jag är en
typisk medgångssupporter. Fotboll är bara en väntan på "real"
hockey.

I kväll vore det bra med en seger. Men det är absolut inget
nödvändigt.

Luleå-Tik 2-2 och på straffar vinner hemmalaget. Ääääää.... Jag
skiter i att tippa.

HH: He, he.

hahaha...har det slagit slint totalt??

Tycker också att det var lite synd att inte "Burra" valde Timrå.

Men å andra sidan har aldrig danskar varit särskilt bra på det här med hockey.............ironiskt sagt.

0-9 i röva i kväll...
tyvärr så blir det så!! allt blir pannkaka, gästboken kommer
att brinna upp,peo kommer att mönstra på ett skepp som har
destination afrika,ladan blir såld till norge,janne får inga surströmming burkar sålda,Smokey sadlar om och börjar heja på sundsvall.. lärking får synen tillbaks"halleluleja" nä.. nu går jag o sparkar jesus i röva

Tja det visste man ju redan..Det som är lite konstigt är att det vad jag förstår, klagats på Mif spelare som skulle vara föra gamla och för slöa-och så värvar man Burra! Måltjuv ja, gammal ja. slö-?. Nåja, kanske Tik har nätet ute? Någon fler spekulation?

Friskan: Men samtidigt så kommer ju inte kanadensaren vara med i kvällens match. Blir spelklar någon gång nästa vecka.

Jag tror också att vi vinner. Men det kommer bli tufft. Äckligt tufft.

Kämpa Timrå in med pucken, hey hey!!!

f-n vad synd...men innerst inne visste man ju redan det

Är det någon fler där uppe som kan hjälpa Friskan att konka med sig tre poängarn hem,,,,,,

ok...dom är inte bra just...det håller ja med om.

Men ikväll lossnar det.....sanna mina ord

1-4 det lossnar ikväll...... dessutom kommer Freddan va tänd om f-n mellan stollparna..

Krossssssssaaaaaaaaa Lule

Jesse_p: kanske för att Timrå är allt annat än bra just nu..

jovisst kommer det att gå.....varför tror du inye det?

Jag säger så här om kvällens match:
Det kommer aldrig att gåååååå!

Madde: Jag tror också vi vinner, det var en intervju med den nye kanadensaren i Lule häruppe på radion, han landade i morse och lär väl vara lagomt trött när matchen ska dra igång.

Sv: Hemsidan
Dängroth: det är inget lätt OK du hystar upp på våra späda axlar...Hav tålamod. Snart är GIF klara för säsongen och då kommer vi gamla stofiler antagligen masande över mon. Förhoppningvis är inte TIK avhängda vid det laget. Då kanske jag inte riktigt orkar. Man är ju lite medgångssupporter, pytte men ändå, efter 30 år på TIK-läktaren. Medgives.

Sv: Osanna rykten?
250kg: Sätt HH på fallet ist... han är värre än en blodhund...*le*

Tack HH!! Du är bara för skön. Jan G Jo?! Du menar han journalisten eller?

Att Lärking författat brevet, förefaller föga trovärdigt, skulle det då isf, inte varit skrivet med blindskrift maskin??

Marigt detta får nog sätta Jan G Jo på fallet,

Eller Andes Mäki!

Nära laget? Ej spelare?
Då måste det vara Lärking som författat brevet...

Rodde från Håveland! Det får TIK suportrarnas cykeltur från stockholm till sundsvall att framstå som en fis i rymden.

LHC-Historien:
Av vad jag hört så ska det här LHC-brevet vara skrivet av någon nära laget dock ej en spelare... Det sa Bendelin igår... Överlag verkar det vara en hel del strul i den klubben...

NBS är ett funk/soul band från skåne... riktigt bra är dom, och skojjiga... ska dom vara i kinnarps? när timrå hälsar på? två orsaker att gå dit då...

Tvivlar starkt på att HV kunna köpt honom... Med tanke på att han bestämt sig redan vid Jul ifjol för att gå till TIK...

Kan det vara så att TIK-klacken skrev det där brevet?

JUHA HAUTAMMA

Juha Hautamma är årets flopp i elitserien 2001/2002

Med facit i hand gjorde HV71 rätt i att inte köpa Juha.
Alla Tik fans måste vara besvikna.Challe Berglund är
inte ute och cyklar när han tippade TIK på plats nr 11 i elitserien.
Kom ner till Kinnarps Arena och bli krossade både på isen
och på läktarn.Det där om att ni är Sveriges bästa klack har ni
fått om bakfoten.NBS är No 1 i Sverige.

250kg:

Ang, om ryckterna så har enligt sporten igår (SVT) som pratat med styrelsen, att rycktet att 23 av 25 spelare var missnöjd med bendelin,,brevet visste dom inte var det kom ifrån som anonymt var ifrån en "Spelare" kan mao, varit får kalle pettersson eller stina kalsson,,,som vill gävlas,,,,MEN!! Thorgny Bendelin har lämnat sin platts till förfogande,,,,,,,,,men fortsätter tills vidare som tränare,,,,,,,

TIK:are som misskött sig, vet jag inget om borde de som var där veta,,,,och hoppas att supp klubben tar hand om det isf,

Målsnålt ikväll... tror jag inte. Lhf-Tik 2-3
Veckans flyt håller i sig även ikväll...

Osanna rykten?
Verkar blåsa friskt i linköping. Ligger det någon sanning i brevet som hamnat hos media? Det är ingen som verkar ha en aaaaning om det påstådda.
Sedan påstår man dessutom att TIK- supportrar ska ha mere eller mindre skämt ut sig vid mötet senast.
Jag tror att det här är två mkt b-aktiga skämt från klubben!

Om du vill hitta Hempen får du leta på GIF-planket.

Vart är DJ Hemp's negotips?
Saknar denne artist på gb.

Intressant...
Hemmamatcherna går snacket att TIK får problem för att bortalaget backar hem.
Borta borde rimligtvis hemmalagen spelare offensivare, och TIK få mer ytor. Men det går stick i stäv med Timrå's poängskörd på bortaplan.

Målsnålt uppe i Delfinen 2-1 till Timrå.

Viktig match ikväll... TIK måste va rejält revanschsugna efter förra veckans mediokra instatser... Lite nyfiken är man ikväll oxå på att Peo testar lite ny bortaspelstaktik... dvs att det inte kommer vara full fart framåt även på bortais... O med tanke på att TIK inte tagit 3 poäng borta på ca 11månader så är det väl kanske dags att testa o köra lite taktiskt på bortamatcherna... Vilket lag som tar ledningen kan bli rätt viktigt i denna match... Kul o se vad Freddan kan gå för... Vill han bli 1:e målis så är nog detta en jättemöjlighet för honom att ta den... KOM IGEN NU TIMRÅ!!!

Sv: Vi kommer närmare och närmare en vinst.
Det kan lika gärna bli förlust ikväll. Och då gäller det att inte drabbas av panik.
Skulle vara intressant att se hur GB ser ut vid vinst respektive förlust.
Trots allt rör det sig bara om en match, men en viktig sådan, och en negativ trend som ska brytas.
Med tanke på att TIK till skillnad mot för ifjol inte tränat för att ha en formtopp i inledningen, var man lite förberedd på att det kunde komma en svacka i början.
Men vinnar-stimmet kommer förr eller senare, var så säker.

Ser att Peo ändrar om lite i taktiken, inte samma tuta och kör. Likadant ändrade han ifjol efter att den inledande framgångsvågen bedarrat.

Synd att inte Styf är med. Han har saknats i de senaste matcherna. Mot SSK fick motståndarna för mycket gratis framför TIK's mål.

###
Saknar Huss.

För övrigt tror jag som Laken, vi kommer närmare och närmare än vinst. ...

...

Själv tror jag dock att Luleå vinner med 3-1...

Den allmänna känslan hos många verkar vara att det blir vinst ikväll... :-)

Sv: United
Såg på Man U på TV igår o kunde inte låta bli att jämföra dem med TIK...

Så här är läget i Man U: de har en tränare som det börja surras om att han varit där för länge... igår såg lagets fixstjärna David Beckham sliten ut o fick inte till mkt framåt pga att han var hårt bevakad av motståndarna... Lagets målvakt Fabien Bartez har tidigare varit mkt hyllad men gjorde igår några tavlor som kostade dem matchen... Deras senast inköpta back Lauren Blanc gnälls det på att han är för gammal o för långsam... Ungefär samma saker det gnälls på i TIK alltså...

PS: Jag är Liverpoolfan o tyckte det var rätt skönt o se Man U torska... Det gäller dock inte i TIKs fall...

Sv: Hockeyfrilla
Nähä, vi får väl nöja oss med de som fanns i mitt länktips då...

Ja, Igor blir kvar. Tror att det lossnar i kväll - vi vinner övertygande. Jag håller för en gångs skull med ST - kolla in Robban gissa om han sliter hårt varje match. Ha en bra dag allihopa!

Sv: Hockeyfrilla
cedel: Nix inte längre iaf...

Hockeyfrilla
Jag undrar om Robert Burakovsy har en riktig hockeyfrilla?

jag sitter hemma
framför radion och text tv:n jag.
2-0 till TIK!!!!!!!!

Helt fel!
2-0 till TIK!!!!!!

Nu är det bara klart skoldagen, sen bär det av till Luleå=))

« · 18565 · »