1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 600171 inlägg · 6212 ämnen
« · 18686 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Peos framtid osäker?
Jodå, man kan faktiskt få mjältbrand fast man opererat bort mjälten. Det är en bakteriell infektionssjukdom, så det är nog bättre att säga antrax. Så Foppa måste också vara försiktigt när han öppnar posten....

Sv: det måste hända något
Kan bara hålla med om att det måste till en förändring i båset, Peo e säkert en duktig tränare, dock en bedrövlig Coach..Att klaga på att zäta endast gjort 4 poäng visar bara på okunskap, det är lätt för motståndarna att plocka bort honom tack vare att det finns för få "bra" spelare i Timrå! Sedan oroar målvaktssidan mig, De Rouville är en puckmotare som släpper mycket returer, medans freddan blandar sina insatser friskt! Nu vill det till en skärpning, annars får Challe Berglund rätt i sitt uttalande angående förste Coach att få sparken!!

Tack för ordet

ha ha ha samma skrot och korn!

greve..
FRISKAN är inte en tant.. hon är dam...
bara så du vet det

Smokey: Ja kanske det.......*tänka*

Foppa... Hade inte han opererat bort en mjälte... Kan man få
mjältbrand då?

nä fy fan att stoppa in en tant i båset... tillbax med husse om det ska vara så!

Smokey: Jag har en Foppa-tröja som man kanske skulle offra till Gudarna, spänna upp i ett mål och skjuta sönder med ett par tusen slagskott... å andra sidan är han JUH en föredetting så frågan är om det hjälper ????

Friskan: Du får fan gå in och agera MORSA!!! Det brukar ändå vara
dom som har den största makten i slutändan...

Jobbigt detta för hjärtat, ikväll var det seeegt. Jag håller med Per HApps (som också var i Delfinen) att vi behöver nån "storpappa" som leder grabbarna typ Huss, Lindblom, ikväll fanns ju inte ens Freddan som påhejare i båset.......bara för att skylla på nånting.

Smokey: Det är ju det som är roligt mitt i all "bedrövelse"...
Tänk när chanserna hamnar I mål...woow...

#40: Inte läge att köra lite woodoo med några av dom där tröjorna
du har i ägo?

"Timrå var dom minst dåliga i första"
"Fem minuter kvar och det var nerv i matchen"

Citat från TV-sporten.

Tänk om inte Timrå missar alla jävla målchanser... Då kommer TIK
att hoppa bock genom tabellen.

Det känns inte speciellt upplyftande att vara TIK-supporter f.n. Ingemar Bergman-känslan fortsätter att dominera. Tyvärr är både Malmö och Luleå på uppåtgående så sista platsen ser rätt given ut om inget drastiskt händer.

Coachning är ett gammal kärt ämne och det är väl ingen nyhet att Peo inte coachar under matcherna, senaste Time-Outen var väl mot Nyköping nittonhundrakallt.. och är det fortfarande rätt att envisas att matcha Zäta i dubbla femmor ??

För säkerhets skull fyllde jag på samlingen av matchtröjor med 2 MoDo-tröjor från auktionen på deras hemsida idag......

Alla missade målchanser...Sitter det i huvet? "Njääääääääääe...
Inte än"
Zetterberg.

bara inte Challe börjar snacka så är det lungt! det är ett styggt miffo det!

Nu är det snart Timrå IK på sporten... Curre ska bara dilla lite om
omoraliska föreningar... He, he...

ja men det var ju härligt... på Lördag blir det andra bullar!!!

red n´ white pride world wide!

Fagemo

vem gjorde TIK målet?

En TIKare går aldrig ensam...

2-1

Challe dömde ut PeO innan säsongen startat efter han fått uppdrag för landslag, pris etc. Han måste ju ha en analys av Timrå."..hhmm få se nu. PeO..ja, så säger jag.."
T.o.m Percy brukar ge tränare längre livstid än dig... Bäckman borde sitta löst i så fall. Bendelin får ju forstätta. Melin likaså... Kunskap och tålamod brukar premieras i början av serien, vad ska man ta till om inte nya tränarn funkar då? Nej, du studieskuld 0kr,
visa färgerna.

Sv: Luleå-Timrå
Jag känner faktiskt för de rättrogna som har en långa resa hem. Det gick inte vår väg denna gång heller. Nu vänder det, det måste göra det! På lördag tar vi förhoppningsfullt full pott mot Brynäs!!!

för oss som ät på jobbet utan text-tv... hur slutade matchen?

Red n´ white pride world wide!

för både malmö och luleå kommer att röra på sej i tabellen tro mej värva och det nu

Nej men jag tycker att det ska ställas mer krav jag skulle vilja se peos ilska någon gång över spelarna

Nu är vi juh en match närmare nästa seger, tjoho.....

palle... Så du tror att Bäckman varit tyst i båset fram till nu?

Selektera! studieskuld 0 kr är givetvis ytterligare en tönt som
dessutom skriver att han "gillar att häxa i GB" Säkert en
Femtekolonnare från grannklubben i Medelpad.

Visst fan vänder Vi det här. Jag är dessutom säker att vi kommer
att få se vissa coachinginsatser från Peo som kommer att väcka en
del förvåning...

det måste hända något
nu måste det värvas och det nu tåget går nu.jag vill se mer fart och det nu mer ilska och peo visa att du blir förbanad någon gång mer bäckman stil tack. fart och fläckt i båset tack.mer krav på spelarna

Och??? Man kan väl inte leva på gamla meriter. Kan man inte få laget att vinna nu så spelar det väl ingen roll vad som hände för ett eller fem år sen. eller hur? Alla tränare kan sparkas oavsett meriter om de inte kan få laget att vinna.

Nåväl, vi ska inte klaga, livet är nog något värre på sina håll i världen... en svart liten trissa som jagas frenetiskt och engagerar så många är ju helt fantastiskt. Nästan lika spännande som Mjältbrandsrubrikerna.

Han fick väl nyss ett pris för sin förmåga...

Peos framtid osäker?
När kommer Peos framtid i TIK att börja diskuteras, karln är ju inte precis ett hockeyorakel... i coaching.

Många skott blir det, men totala intrycket är lamt och lojt, både i och utanför båset, men efter regn kommer sol sägs det !
En som har sol är i alla fall #8 Jörgen Eriksson. Lycka till Jörgen !
Ciao Italia.

Nu är det tungt, riktigt tuuuuungt........
kämpa TIMRÅ!

Det här är ju löjligt, fasen man trodde väl att de skulle vara mer poäng efter så många omgångar. Är fundersam på om allt står rätt till i årets Timrå. Tyvärr får nu laget börja samla ihop sig till kvalspel, kan inte bli nått annat än det i år. FY FASEN vad less man blir.

Du ska stanna..för nu behöver vi gud..

nu är det ingen ide att vara
i gästboken i kväll.. för nu ska peo sparkas,
spelare ska säljas,priserna är för höga,spelare ska köpas..
kansliet drack för mycket kaffe idag Ähh.. nu drar jag..

Ännu en hedersam förlust, när ska det vända?

FAGEMO.. till slut

säger bara 2-1...

HH...
jag jobbar på det...

2-0 OJ oj,,,tror jag kissar på mej..........

Fader vår som i himmelen är ske din vilga,,,,,,,,

Luleå-Timrå
Oj oj oj nu är det 2 -0 till Luleå...........

Sv: Luleå TIK
Very superstitious, writing on the wall...e-dur och 10-0 till Lule och domarn.

under matchen så kan vi samlas i chatten ( länktips ) eller #timråik på mircen på udnernets server ..plus att det finns en webradio på www.hockeyligan.se .. sänder hela tiden från matchen

Till matchen gå in på chatten...

jag tar det om vi drar den i e-dur!!
ett annat tips till alla är 5-3 till
domaren...

Ray Charles Stevie Wonder och B.Lind är domare, rykten säger nå't om att alla domslut kommer att granskas av en jury bestående av challe, babsan och riddarn. Andra påstår att det är P.Andersson ikväll.

« · 18686 · »