Nu får det fan i mig vara nog!!! Vem är det egentligen som sköter matchrapporteringen från de andra elitseriematcherna? Varje jäkla gång har jag sett hur nonchalant man sköter denna så kallade service. På Brynäsmatchen i lördags konstaterade jag att man nästan ständigt låg efter ett par mål på varje match. I matchen Modo-Luleå t.ex. stod det 2-1 på tavlan länge länge, fastän Luleå hade vänt matchen för länge sedan. Detta gäller ALLA MATCHER, VARJE GÅNG! Förra säsongen var precis likadan. Har Timrå Ik bestämt att man ska bjuda på resultatservice får det banne skötas också, annars kan det lika gärna slopas. Önskar svar från någon ansvarig./Stefan
Alltså nu är det lite snurrigt. Man är alltså tvingad att anmäla sig till resan på lördag via telefon? Går det inte lika bra att anmäla sig på matchen på torsdag eller på Värdshusmacken? Är nämligen lite rädd för strålningen.
Madde.. näpp.. jag frågade ingen.. det var en av killarna som ropade efter dig..han ville att du skulle ta några kort..och jag fastnar ALDRIG på kort...
TIK031... kl 17.00 är den sista chansen att ANMÄLA sig till RESAN jönköpning.. så lyft luren o ring LAWA eller maila [email protected]..
Supporterklubben har nöjet att kunna erbjuda våra medlemmar ett årskort som gäller både på Total Studios i Sundsvall & Timrå Hälsostudio i Timrå. Priset för medlemmar i Timrå IK Supporterklubb är 1995:-
För det så för man i Sundsvall utnyttja Gym, Spinning & Pace. Och i Timrå så ingår allt.
Sedan ligger har Vi fått en förfrågan om att hjälpa till på Toner För Miljoner som går av stapeln 17-18/11. Vi behöver ca: 20 st som kan hjälpa till med div uppgifter. Och bland våra medlemmar så måste det väl finnas ett gäng som är villiga att hjälpa till.
Intresserade av Gymkortet, Toner För Miljoner eller både och skickar ett mail till [email protected]
Gud; Så du frågade någon helt enkelt?!!! Då borde du dyka upp på någon utav våra kort, hade du jeansjacka? Dominera på läktaren, med 1500 där så var det ingen utmaning. Kom och ge oss beröm på vår hemsida istället...! =)
Madde.. jag är lite blyg...men jag är helt säker på vem du är!! du tog en del kort.. men ni ska ha en hel del beröm... imponerande att ni orkade åka så långt o dominera läktaren så där.. p.s jag var en av dom 2 rakade killarna till vänster om klacken.. enligt swen lik torgny mogren..
Gud; Jag tycker att du kunde ha kommit fram och hejat iaf! Hur kan du vara så säker på att du fått rätt ansikte till mitt namn? Rambergsvallen har satt nytt bottenrekord... Har börjat återhämta mig efter helgen, så mycket att läsa här i gb;n... får skriva ett inlägg senare...
Friskan: Men lilla vänn,,,du tjatar väl inte,,,,,Var länge sedan suppstyrelsen fick förslag, och varför suppsidan måste tillbaka,,,,,,
Och vem som är Webb ansvarig kan man ju fråga sig, tycks va j-ligt bra på devalvera iaf,,,,och försvann gjorde han sedan han lovat oss supportrar en es mässig sida,
Kära Kennet: Tror du vi supportrar är dum i huvudet, Du har mycket att förklara som du lovat,,,,gör det,,,,,,
Ni som skriver och klagar över den obefintliga uppdateringen av hemsidan:
Ni har rätt, just nu är allt under kritik men sedan ett par veckor tillbaka jobbas det för högtryck på nya lösningar. Problemen är långt mer fundamentala än vad vissa av er verkar förstå. Till att börja med har vi ingen webmaster, vilket i sig är en förutsättning för att kunna ha en internetsida. ´
Om ni undrar ngt, kanske är sugna på att hjälpa till går det bra att skicka ett mess till mig.
det har du rätt i Friskan! mer info om supp.klubben! när tiffo prylarna kommer, skall vi sätta upp info lite här och där... det vart lite strul när vi skulle beställa sist! men snart kommer det lite kvittorullar, stripes, bengaler och rökbomber... det skall bli lite fart snart! det lovar jag...
Så har det gått ett bra tag sedan jag blev tillsagd att sluta tjata om Supportersidan............och är det nån som sett nån ny Supportersida?????? Och varför det inte finns nåt info i Matchprogrammet om Supporterklubben det är det ingen som har kommenterat. Det skulle väl kunna vara en liiiiten rad iaf.
rillo.. kul att du är nöjd med något här i livet.. för ni sundsvalls supportrar brukar aldrig vara nöjd med något...det måste varit jobbigt att fylla i TIMRÅ IK som ditt favoritlag när du fick din egna sida... vad säger de andra småkissarna om att du har skrivit TIMRÅ IK som favorit lag?? kan du inte stå för att du gillar sundvall??
Rillo>> Det går ju inte så väldigt bra för böbcäts heller ..
Gävle>> Från Svl busstation 10.30. Visst har det vart lite dålig info men det ligger väl i folks intresse att ta reda på saker oxå. Det är ju inte omöjligt direkt.
alldeles riktigt Greve... kan fan bli riktigt skoj på Lördag! kanske hade blivit ännu bättre me´ tåg?! men men... 5-6 bussar tycker jag låter skapligt?!
Helt klart, ska fanimej ha på mig röd/vita fillingar till och med. Denna gången ska vi mosa Brynäs i deras håla, jag menar dom kan ju inte ha en sån tur igen som i Lördags. Nej, fram med vimplar, tröjor, och "dryck" så tar vi dom på Lördag. Nu är grabbarna på gång, det syntes i Lördags, Peltomaa i back.
Som alternativ till tandborsten fins fina ÖL glas, som går utmärkt att dricka grogg ur, utav det hemvävda slaget,,,,,Men Wisky glas skulle inte vara dumt,,,,,Och naturligt vis borde det som standard på alla wiskey glas följa med en liten bit Täljsten, mycket bättre än is då det inte blir vattenskadad,,,,,,,,,,,,
Daniel i kungsör... när ryktet om attackopelns död nådde mig så blev jag orolig.. kunde inte tro att det var sant.. hoppas nu att hårdträningen a´la peo fixar till det??
Moverare... två ispass.. inte bra detta!! annars i denna fråga så hänvisar jag till Smokey..
I' ll be damned! Sedär, så går det när man är så snar att döma. Bravo Timrå! Men webshopen måste man ändå hålla ögonen på, Timrå IK en klassiker under rubriken barn/ungdom, däremot ingen Z-tshirt, den finns på annan plats.
Friskan: Jag är inte orolig eftersom dom största dumskallarna, på båda sidor, knappast kommer att spela supportermatchen. Allt i enlighet med principen mycket snack och lite verkstad. Det kommer att vara tämligen lugna och sansade människor som kommer att dra på sig den blå tröjan.
Lura ned mig i hörnen? Ha, det är ju där jag håller till. Och framför eget mål. Så försök bara. Och tränat har jag, har varit på is två gånger i år, och springer regelbundet. Men mycket till hockeyspelare är jag ändå inte.
Fel, Norma Jean Bell är inte Marilyn Monroe. Hon är en svart amerikansk sångerska från 70-talet. Där brister hela iden med tävlandet. Annars är det 1Monroe-2Mailer. 3. Mannen.
Är det inte rätt troget? Jag sviktar inte i min Timrålogi och jag tror inte att någon annan gör det heller. Däremot så är det en förbannad plåga att matcherna får sådan uppmärksamhet nuförtiden. En bortaförlust mot Husum gick att avskärma när man bodde i Stockholm, en hemmadito mot Brynäs bombar ju mot en i text-tv, DN/Svenskan, Metro och allt vad det är.
Zetterberg omslagspojke för Sweden Hockey Games. Märkligt att det går att köpa en blågul tröja med #20 Zetterberg men inte en rödvit. Fuskar man bort Timrås största affischnamn på 20 år? Fixa Zetterbergkult NU!
Ni måste inte roasta vårt utbud lika hårt som Timrå IKs men tänkte bah påminna om att vi har två olika tishor till salu. Alternativ 1: Ifrån Medelpad kommer vårat lag - Kommentar överflödig men att gå med en tröja som bär en av våra ... | Läs mer
Vem är det egentligen som sköter matchrapporteringen från de andra elitseriematcherna? Varje jäkla gång har jag sett hur nonchalant man sköter denna så kallade service. På Brynäsmatchen i lördags konstaterade jag att man nästan ständigt låg efter ett par mål på varje match. I matchen Modo-Luleå t.ex. stod det 2-1 på tavlan länge länge, fastän Luleå hade vänt matchen för länge sedan. Detta gäller ALLA MATCHER, VARJE GÅNG! Förra säsongen var precis likadan.
Har Timrå Ik bestämt att man ska bjuda på resultatservice får det banne skötas också, annars kan det lika gärna slopas. Önskar svar från någon ansvarig./Stefan