Knylan: Ser med tillförsikt fram emot vad JO kan erbjuda. Han var bra sist han lirade här och stämmer en promille av det han säger i intervjun på hemsidan borgar det för en kvalitetsökning.
För det var ju så sist det begav sig; lite valpig i spelet och lite "unga" beslut stundom. Ska bli roligt att se honom i rött och vitt igen. Och precis som du säger; spännande kedja. No doubt.
Däremot har han stora skor att fylla - om det nu är vad han ska göra. Både Lundeströms och Bogqvist var klasslirare på den här nivån. Där framför allt den förstnämnda är svår att ersätta.
Vi får i alla fall en första bild av honom imorgon. Sedan inbillar jag mig att han inte kommer att glida in och tokdominera från start. Han lär väl behöva nån match att komma in i grejerna.
Väsby imorgon känns som en mardrömsmotståndare så här efter två miljoner - känns så i alla fall - veckors uppehåll. Hur är läget i Timrå? Har man konserverat formen? Kommer avsaknaden av nhl-lirarna att vara stor?
Hassan: jag gissar på hemmamatchen den 16 december..... lite påskyndad nödlösning så namnlappen sitter fast med dubbelhäftande tejp och lossnar i tredje bytet.
Hank: Ahh... just ja, ny vadslagning på gång! Sist var han ju snabbare än vad jag trodde. Misstänker såklart att herr Westin pillade dit några korsstygn! Jag säger att Olofsson har namnet på ryggen lagom till Lucia.
Äntligen! Väsby må vara det tabellmässigt sett sämst placerade av de tre lag i ligan som har VIK som initialer, men de kändes ju fram till matchen i onsdags som det mest formstarka. Återstår att se vad fan det egentligen är frågan om.
Kedjan Madsen - Olofsson - Hartmann känns nästan hysteriskt intressant på förhand.
Timråhej: Vet ej, läste bara en Tweet där en person skrev att han förstått att Olofsson spelar gratis typ. Så ta det med en nypa salt då jag inte kan bekräfta sanningshallten. Personen som skrev det verkar va en reko snubbe i allafall så kan likväl stämma på nått sätt, att han är billig i allafall.
Sputnik: Läser förövrigt att nån skriver på Twitter att han förstått att Olfosson princip kommer spela gratis kommande 2 år. Vet ej sanningshalten med med tanke på Nubbens uttalnde om att det inte kommer påverka ekonomin, så kan det säkert stämma. Med rådande Pandemi och täta föräldrar så kanske han väljer tryggheten för att få utvecklas där ham trivs som fisken i vattnet till minimal peng.
Sputnik: Fagemo kallas hem från SSK. Där har vi ett lag till som kommer falla likt Hästen utan sina lån. Har för mig jag läst att SSKs lån stått för ca halva totala målskörden hittils.
Costanza: Framgångens hemlighet är att aldrig släppa målet ur sikte . Snart är vi i där och tampas bland de stora ulvarna och ni också . Som man sa en gång i tiden ..Lyckan kommer Lyckan går den gud älskar lyckan får .
{8671}: Haha vem trodde på det ens. Större chans tomten finns på riktigt än att han stannat hela säsongen i Löven. Hade det varit flr hela säsongen så hade han varit i FBK redan. Skönt att Timrå inte var lika beroende av NHL lånen som löven varit. Vi har seriens bästa forwards enligt mitt tycke, med eller utan lån. Nu blir det ännu mindre konkurrens utan Steen i Löven. Sen är det väl bara fråga om innan Grundström drar med.
Costanza: få se nu , ni slog Väsby med 7-2 , som i sin tur slog löven med 5-3 häromdagen...som slog BIK med 7-1 , som i sin tur slog Tingsryd m 7-5 , som vann mot vita hästen med 9-3 som ändå slog MoDo med 7-0. :-D
undrar vilken spåkula man behöver för att kunna tippa några resultat alls i framtiden...
JonteD: Hur ska detta sluta i vår? En ny grisig matchserie mellan Klyktattare där nu Jonte äntligen får vara med och grisa på riktigt. Han är bra, Timrå är bra. Men kan ni grisa? Ser att ni har några gamla sura gubbar där i laget. Brynäsare också. Blir tufft för MoDo detta.