Långt kvar till 19.00, så låt oss inte utgå från att det faktiskt blir match riktigt än.
Men, blir det match blir det intressant. Väsby börjar som sagt växa in i kostymen nu, och spelar rätt okomplicerat frejdigt. Dom kan ställa till det för fler lag än Löven. Men förhoppningsvis inte för Timrå ikväll. Tabellen bör snarast återfå sitt mer estetiskt tilltalande utseende.
sargad: Ikväll så vill jag se en urladdning av sällan skådat slag så enorm att man håller andan!!! Inga Hawaii skjortor på eller paraply drinkar i näven, bara stenjävlahårt jobb av ALLA PÅ ISEN!!! Kämpa för märket på bröstet och för varandra!! Ingen underskattning av dom här luringarna!!😈😈😈
Nisse på Mon or: Jinxa är ju en form av intern hybris, så det borde finnas någon annan benämning för detta... Härmed inför jag SFINXA, d v s när någon utifrån försöker föra över favoritskap och press på en annan individ eller ett annat lag.
Andersson: Det gäller att vi är påslagna från start ikväll och inte sitter kvar i bussen. Kan bli en riktigt rolig match mellan två lag fyllda av självförtroende!
Håkkybåkky: må vara klumpigt beskrivet, och ber om ursäkt om någon tog illa vid sig, men matematiken är enkel...jaa, jag har säsongskort. Och lägger 5 stödbiljetter per hemmamatch utöver det. Kan tänka mig större belopp, men då i någon slags organiserad form.
Jag förstår och håller med Nisses uppsåt, om än aningen klumpigt beskrivet. Omskrivning: Låt oss alla göra vad vi kan, sett från våra personliga förutsättningar, och hjälpa laget i vårt hjärta!
För egen del ska jag smiska till med 5 stödisar - en hyllning till bojjan (nr23--> 2+3) som idag saknas.
Älskar laget nubbs har byggt, att krydda med någon utländsk stjärna säger jag inget om alls, vi har haft grymma sådana, löven tar nu in sin 8:e kanadick, jag önskar med hela mitt rödvita hjärta att våra grabbar vinner en final mot Team USA uppe i norr!
Nisse på Mon or: Nä men det känns som att du utgick från att alla som köpt säsongskort också kunde skänka en tusenlapp nu. Så är inte fallet kan jag tala om eftersom jag har säsongskort men ingen extra tusenlapp
Nisse på Mon or: "Hallå, har ni köpt säsongskort så kan man ni väl hosta upp 1000 till, det var väl inte de sista slantarna ni hade?" Intressant resonemang.
Ikväll väntar förmodligen tuffaste matchen hittils iår. Väsby går på rus nu och som alla vet förstärkt med 2 riktigt vassa spelare sedan sist vi mötte dom.
Nisse på Mon or: Jag vet inte om jag talar för alla med säsongskort nu men det är definitivt inte bara rika knösusar som köper säsongskort. Jag har säsongskort men det betyder inte jag jag kan skita ur mig en tusenlapp till på beställning.
Olli Hahl: Måste vara första matchen någonsin han missar pga skada/sjukdom. Han har några missade matcher under föregående säsonger men som jag minns det så har det då handlat om barnafödsel, avstängning eller att vi helt enkelt varit övertaliga.
Dä rinn lätt ikväll!!!🥳🥳🥳🥳