Olli Hahl: en tanke.... Löven vann första mötet i år och alla möten ifjol.. kanske läge att hålla ner hybrisen? Iaf tills den 27/12 till att börja med .. räcker att tappa formen i vår så är de över
Mike Keenan: Det är inte nu vi ska vara som bäst... det fattar vi oxå o framförallt spelarna... det är till våren. Att vi är överlägsna just nu är bara skoj... Vi jobbar vidare så toppformen infinner sig när den ska lagom till slutspelet.
JonteD: De är mycket matcher kvar och slutspelet är viktigare än seriespelet jämnfört med tidigare säsonger Modo har kvar att möta Timrå 4 matcher och Löven 4 matcher 27/12 möts Löven och Timrå
KniveN: Det är var pucken tar på klubban och om det är över ribban! För övrigt var Filip Sandstedt ( Den ena huvuddomaren) rookie på samma utbildning som mig en gång i tiden!🥳 Det var solklart mål... Dä såg jag direkt!!
JonteD: Särskilt inte Tim Söderlundh som spelar mycket vacker hockey. Men vad hjälper det mot den stora röda maskinen. Strax blir det kaffe och kaka i en mun nära dig. Det är nästan trist att aldrig behöva vara orolig. ;-)
Hatar allt! Missar 1 perren pga att man satt hånfullt lite för länge på jobbet. Sen när man kommer hem så ska TV:n uppdateras... missar hela 2:a pga det. När TV:n väl sätter i gång ser man hela bunten knata ut i periodpaus. Ja ja... får se matchen i repris. Ge mig en pilsner!!11!1
bar mofftak: Väsby är som Timrå ik när vi gick upp vid millenieskiftet, dom ger aldrig upp. Svårt att ogilla Väsby, jag hoppas innerligt att dom spelar i allsvenskan nästa säsong för det förtjänar dom.
JonteD: Timrå är överlägsna denna period, ändå är Almtuna inte helt kassa som sagt. Stänger ytor med näbbar och klor, sen har de Tim Söderlund som man inte annat kan göra än digga. Speedig tekniker som kan utmana på egen hand och skapa otyg.
Timrå Isstadion: Westfelt är ingen dålig center.. absolut inte. Sen kan man alltid tvista om att han är en offensiv center nog för en första . Men det finns säkert andra saker som väger upp..och han kan säkert göra en riktigt fin ... | Läs mer