det är sååååå härligt med en en vinst efter (tyvär) alla förluster.. ska bli kul att höra lite om matchen utav någon som var där.. nu ska vi också se om det dyker upp några kattjä..ar i kväll.. eller om de vanliga klagande människor har nått att delge oss..
Gud: Var det inte det jobb han fick 94... var det i organisationen?? men inte som tränare fick han kicken iaf... för han funderade på att börja igen...*le* nått för tik nästa år??
Instämmer, Jag har oxå en positiv känsla i hela kroppen. Ikväll kan vara kvällen då det vänder för laget och för alla oss som våndas på matcherna och lider med grabbarna efter varje förlust.
Tyvärr får jag inte vara på plats ikväll om/när det händer men jag håller alla fingrar och tår jag har.
RUNARUP: skönt att höra att det finns folk med lite positiva tongångar. hoppas å tror på vinst ikväll. när ljuset slocknat å livet är över, så vet jag att JAG stöttat mitt lag till sista andetaget. elitserien, allsvenskan, div.1 eller 2, TIMRÅ kommer alltid att vara mitt lag. det sitter liksom i ryggmärgen, för evigt. hoppas att det finns fler som går på hockey för att titta på matchen, inte nå´n tavla på ena kortsidan.
För första gången på ganska länge har jag en positiv känsla i magen. jag är övertygad att att det går bra ikväll. Modo har gått bra en längre tid kan omöjligt vara lika tända som TIK. För fan, laget har ju sin heder att spela för, den som inte är beredd att offra en tand ikväll kan omöjligt somna gott i natt.
Med hjälp av en taggad hemmaklack kommer det att gå vägen. Så, lämna hängläpparna hemma och lufta lungorna ordentligt i ladan ikväll.
Så du menar om jag nu stänger av erat IP nr då stänger jag av hela erat jobb från Hockeysnack då???? Låter inte riktigt bra..har iaf för mig att det går att ändra på IP nummret men är inte riktigt säker..meningen med ip nr var att man ska kunna stänga utav dom som inte sköter sig här..om det nu är som du skriver så är det en riktig miss på erat jobb och det sätter ju erat egna anseende på nätet under stor press då det kan bli svårt att spåra vem utav er som skriver dittan och dattan..så jobba på ni och sköt det här med Hockeysnack på fritiden så slipper det bli en massa missuppfattningar och skit..Gå och jobba på sista kvarten nu så att inte Sverige stannar...
Vad gäller anslagstavlan så år den under all kritik. Har man spelat på elitseriematcherna så måste man kunna lita på att resultattavlan uppdateras med jämna mellanrum. Annars måste man ju sitta och lyssna på radion hela matchen om man har ett "spel" igång. Det ska man inte behöva om man dessutom betalt inträde. Det är möjligt att det är ideellt arbetande som sköter tavlan, men jag tvivlar på att Timrå inte får in några pengar för det. Företagen har säkert betalt för att få sin reklamplats på den tavlan. När den sköts dåligt så är det ett hån mot sponsorerna.
Att Mullback skulle sköta tavlan tycker jag är befängt. Varför ska han det? Om jag tycker att maten är dålig på en restaurang så ska jag laga den själv, eller? Helpunchigt! Har Timrå IK satt upp tavlan så ska dom/ni givetvis sköta den på ett bra sätt.
Ser det att en del har en liten form utav personlighetsklyvning här. Iaf så vinner vi med 13-0 ikväll och Z:a gör alla målen. Vet om ännu fler som har en massa olika alias. Ni som inte skrivit något på eran profil kan ju ta och göra det så blir det så mycket trevligare att umgås här inne på Hockeysnack. FORZA TIMRÅ IK mot SLUTSPEL det bär........
Ni måste inte roasta vårt utbud lika hårt som Timrå IKs men tänkte bah påminna om att vi har två olika tishor till salu. Alternativ 1: Ifrån Medelpad kommer vårat lag - Kommentar överflödig men att gå med en tröja som bär en av våra ... | Läs mer