1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 598790 inlägg · 6213 ämnen
« · 2112396 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Apropå nånting...
MR T: Ja, eller värre än Karlskoga skulle jag vilja säga

JonteD: Minns ni dömde ut mig vid kvalet och så fick jag tok fel mot OSK. Men vart är viljan i Björklöven? Har ni följt med på twitter ikväll om allt tjat om ev spelfusk?

MR T: Men en herre i publiken var synnerligen upprörd över att domaren inte såg att den där solklara knätacklingen var en ren och schysst tackling. Humor.

Allvarligt talat så spelar Löven ordentligt oansvarigt

Jadu 8 mål insläppta mot Mora, njae inte impad av Löven.

Jåkkinen: Då borde dom degraderas... 👍😉

Jåkkinen: Ja Kentää behöver 4 nya Transatlanter. Köp, Köp, KÖP!!

Woody Jokinen: Men snälla nån hare blivi röta i alla björkarna elr nån moraspelare som fått tag på hormoslyr!!!!

PezN: Ja. Det är tre-åttam. Fem mål i numerärt överläge för Moram.

Sputnik: Löven har spelat på egen förlust, allt för att få in deg till nya spelare😉

Woody Jokinen: fyfan vad effektiva Mora är i PP ändå.

Woody Jokinen: För övrigt är det ett nöje att läsa statistiken. Topp tre i assistligan och topp fyra i plus/minus-ligan är skrivna på oss.

Villervalla: Han lär ha rekvirerat ett helt regemente från amerikanska mellanvästern. Hockeyspelarna var tyvärr slut, men han tar vad som helst bara de kommer från det stora landet i väster.

Haha folk snackar att Lövenmatchen är uppgjord på Twitter. PGA nån konstig oddssättning. Kom in i matchen nu istället. Vore ju århundratets skandal om det fanns 1 procents sanning i det ens. 😅

Slagskottet: Det där kan vi få komma att äta upp ordentligt! Vi är många som får jinxa tillbaka resten av säsongen för att få rätsida på den där kommentaren... redan i mitten av december.

Kenttäs telefon går varm nu, vilka ska han ta in nu?

erathoo: Jo det ska vi, det ingår... :-) Moderatorerna har vaccinerat vårt forum nyligen, så det går bra...

Slagskottet: Usch vilken jättejinx!!!!😈

Härligt svänggäng det är det här daladansarna.
9-9 i mål (hittills) mot Timrå och Löven och 3 p.

Tikkare: Du ja har en rakhyvel te låns om du vill!!!😇😇🎅🎅🎅 Hihihi!!!!

EN sak ska ni vara riktigt klar över, den här säsongen är avgjord nu. K.O!!!

Stordäng för löven! Halleluja!

Nåja nu ska vi vara ödmjuka och inte häckla lövensupportrar......eller? Liiiiiiite skadeglädje får man väl ändå känna ..? 😉

Woody Jokinen: Haha. Fel spelare att glömma bort i det läget. Så grymma avslut han har, Persson.

Woody Jokinen: ja ”klara av” var en smärre överdrift av dig, dom släppte ju ändå två mål i det boxplayet 😜

TimraStockholm: Wallson är Skellefteås trojanska häst

JonteD: japp..det är jag..

Hank: Johan Persson vilken frälsare!

Tikkare: Heja Mora friskt humör!!! Förresten e de där du???

Tikkare: Men Gud så slarvigt att ta en sådan utvisning efter att ha klarat av (nåja) en femminutare.

Villervalla: Känns som Wallson skulle kunna ta timeout och köra klassikern ” kom igen grabbar, de har också en dålig målvakt”

Villervalla: Domaren har barnvakt hemma och vill ringa och kolla att allt är lugnt. Inte värre än så.

KulltorpsOlli: jag tänker att Steen och Grundström var spelarna som lyfte Löven. Nu är dom borta och resultatet ser vi på isen. Ett rätt så ljummet Löven

Börjar det inte gå lite till överdrift med allt "ringande" efter vart och vartannat mål?

PezN: spiken i kistan

Woody Jokinen: Får vi se en sparkad tränare i löven i år, eller nästa?

Woody Jokinen: släkten är värst. Lyrenäs gör 3baljor

Tikkare: Hur kommer det sig att Mora lyckas jobba sig in i den här matchen, medan vi lugnt och tryggt åker ifrån, trots att vi enligt utsago har en så kass backbesättning?

Tom Topp: Rahimi är överskattad. Rätt så dålig med puck. Ser trög ut i skridskoåkningen. Tänker på vår Albin Carlsson som åker skridskor som en gud.
Uppladdat:

500x0-resized202012131649214091.jpg

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
Synct: Han stoppar in ett m efter många ord. ”Matchem, göram, överlägem” Är det någon dialekt man missat?

Synct:

Reta honom inte, han har ju ett tydligt talfel, det är enda förklaringen.

Hutchkings, vem fan är det?

Jag skulle vilja se löven-timrå i nästa omgång.

Varför i hela helvete säger kommentatorn Moram? Med ett klart och tydligt M i slutet, låter sinnessjukt.

Sputnik: Dahlén är väl inget fan av Hutchings heller. Han har väl uttryckt att det finns några riktigt fula spelare i Löven...

Sputnik: Och vårat Skägg känns bra mycket stabilare i defensiven än deras skäggiga dam!

Olli Hahl: Visst är det märkligt? Jag är hellre glad i onödan än bedrövad i förskott. Alla fattar väl att ingenting är avgjort, men nog känns det bättre att vinna 16 raka än att harva i de nedre regionerna. Jag gläds både över segrarna och uppmärksamheten och all den frustration som vi tydligen ger upphov till.

Sputnik: Freddan om du läser detta. Jag tar hellre en torsk mot Löven och vilar våra toppspelare,sätt in J20 om det är så. Snacka vad Huchings och CO kommer skada sönder oss annars..

Olli Hahl: Det var många Modoiter som var glad förra säsongen, med all rätt. Det vore ju väldigt tråkigt om man inte fick tycka att det är kul med hockey även fast det är grundserien. Det är ju svårt att glädjas i ett slutspel som inte har startat dessutom.

Tom Topp: kommentatorn är lite övertaggad. Han la ju världens super-jinx då han sa ”löven kör över Mora, det är dominans!!” När dom gjorde 3-0. Det svänger snabbt i hockey, som man brukar säga.

Sputnik: Vet inte om vårt rekord slår högre, varje rekord är en ypperlig prestation oavsett serie.
Men visst.. rekord ska väl kanske jämföras inom seriesystemet, precis som de individuella rekorden gör. Visst torde Dahlén gå mot rekord denna säsong?

Olli Hahl: Jo jag älskar glädje och firande av alla slag. Nu har du nog tolkat fel😂

Svaret var till villervalla om vad som var det som var viktigast.

Då anser nog de flesta att avancemang är viktigare än rekord.

Själv firar jag skott på mål emellanåt 😎

Tom Topp: Otippat, Kentääs luftslott med tveksam karaktär på Transorna lyser igenom när det går emot.

« · 2112396 · »