JonteD: Minns ni dömde ut mig vid kvalet och så fick jag tok fel mot OSK. Men vart är viljan i Björklöven? Har ni följt med på twitter ikväll om allt tjat om ev spelfusk?
MR T: Men en herre i publiken var synnerligen upprörd över att domaren inte såg att den där solklara knätacklingen var en ren och schysst tackling. Humor.
Villervalla: Han lär ha rekvirerat ett helt regemente från amerikanska mellanvästern. Hockeyspelarna var tyvärr slut, men han tar vad som helst bara de kommer från det stora landet i väster.
Haha folk snackar att Lövenmatchen är uppgjord på Twitter. PGA nån konstig oddssättning. Kom in i matchen nu istället. Vore ju århundratets skandal om det fanns 1 procents sanning i det ens. 😅
Slagskottet: Det där kan vi få komma att äta upp ordentligt! Vi är många som får jinxa tillbaka resten av säsongen för att få rätsida på den där kommentaren... redan i mitten av december.
KulltorpsOlli: jag tänker att Steen och Grundström var spelarna som lyfte Löven. Nu är dom borta och resultatet ser vi på isen. Ett rätt så ljummet Löven
Tikkare: Hur kommer det sig att Mora lyckas jobba sig in i den här matchen, medan vi lugnt och tryggt åker ifrån, trots att vi enligt utsago har en så kass backbesättning?
Olli Hahl: Visst är det märkligt? Jag är hellre glad i onödan än bedrövad i förskott. Alla fattar väl att ingenting är avgjort, men nog känns det bättre att vinna 16 raka än att harva i de nedre regionerna. Jag gläds både över segrarna och uppmärksamheten och all den frustration som vi tydligen ger upphov till.
Sputnik: Freddan om du läser detta. Jag tar hellre en torsk mot Löven och vilar våra toppspelare,sätt in J20 om det är så. Snacka vad Huchings och CO kommer skada sönder oss annars..
Olli Hahl: Det var många Modoiter som var glad förra säsongen, med all rätt. Det vore ju väldigt tråkigt om man inte fick tycka att det är kul med hockey även fast det är grundserien. Det är ju svårt att glädjas i ett slutspel som inte har startat dessutom.
Tom Topp: kommentatorn är lite övertaggad. Han la ju världens super-jinx då han sa ”löven kör över Mora, det är dominans!!” När dom gjorde 3-0. Det svänger snabbt i hockey, som man brukar säga.
Sputnik: Vet inte om vårt rekord slår högre, varje rekord är en ypperlig prestation oavsett serie. Men visst.. rekord ska väl kanske jämföras inom seriesystemet, precis som de individuella rekorden gör. Visst torde Dahlén gå mot rekord denna säsong?
timraw: Vad göra en julifredag mitt i semestern med ett självklart bad avklarat? Ja, på väg hem från Vivstavarvstjärn tog jag en avstickare förbi Sörberge kyrkogård där jag utan att känna till var spelare #5 ligger begraven tog mig an ... | Läs mer