1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 598787 inlägg · 6213 ämnen
« · 2112480 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Apropå nånting...
JonteD: att de tar bort matchen från listan är tecken nog på att något inte står rätt till.

Spännande och de vad de kommer fram till, svårt bevisläge i dessa fall. Spelare kan ju lassa in massor på Mora ovetandes

Men det känns väldigt orimligt som matchen såg ut och det ska till stora summor för att det ska rubba oddsen så, samt ge utslag på varningslampor

KulltorpsOlli: Kentää till grabbarna i morse. Vill ni ha lön så lägger ni er mot Mora ikväll. Jag har 5 nya Transatlanter på g jag bara M Å S T E få köpa..

Andersson: inte löven, men vissa spelare kan göra grova pengar. Har man ingen direkt anknytning till laget så kan det säkert vara frestande! Korttidskontrakt t.ex

Smokey: kan det vara möjligt?

Sputnik: Jo jag såg de men de brukar synas direkt på svenska spel om de är ngt oknytt på G!!

kentÄ ..blÄÄ..nej tack
nubben👍alla dar i veckan

KulltorpsOlli: ..men är pengarna slut så är pengarna slut....

JonteD: Verkar vara andra bettingsajter vad man förstått. 🧐

T T: Jag spelar men bara powerplay o aldrig så där o jag såg inte något sånt på svenska spel!

{8671}: Jag tror inte Moraspelarna är inblandade. För den som såg matchen var det solklart vilka som kan ha varit en del av detta...

Sputnik: finns ingen fördel med 3-0 ledning kan vara så

T T: ja ni har rätt och jag har fel, folk har lastat in massor på Mora och det har höjt oddsen på lövenvinst trots att ställningen inte återspeglade oddset.

Det som blir spännande nu blir ju att reda ut VEM som spelat.

Olli Nomadinen : läste först : Kentää är en bluff , hans MILJARD är slut nu

Sputnik: Dessutom fick ni öppet mål till SHL, gratulerar i förskott. Vi möts i hissen.

Hassan: Kentää är en bluff som synas nu. Hans matjord är slut och på riktigt är jag övertygad om att Löven har många år kvar innan de spelar i SHL. Med det här laget går de iaf inte upp. Helt enkelt för att det inte är särskilt bra. Totalt felkomponerat, spelare som höftats in. Kentää blundar och pekar, tar första bästa typ

T T: Ok. Spännande att följa detta. 🙃

Rallarn: Har väl förekommit en del sånt inom fotbollen va?

Vad tjänar Björklöven på en läggmatch ?

Sputnik: Det är andra bolag än Svenska Spel som det har satsats mest hos.

TIK1928: världens bästa målvakt utanför NHL imponerade ju inte direkt! Sånt kan ju kännas lite oroväckande!

TIK1928: Diskvalificerade kan man hoppas. En skam för allt vad hockey är om det ens finns ett uns sanning i det.

Själv tror jag att resten av Sverige missat det vi anat här inne. Löven är ett luftslott byggt på illusioner, majonnäs och legosoldater. Nu pyser det ut...

TIK1928: Isåfall är det enskilda spelare som blivit utsatt för utpressning/hot för att påverka resultatet.

TIK1928: Jag förstår inte heller riktigt allt det där som inte heller spelar. Tydligen har oddsen pendlat jättekonstigt vid ställningen 3-3 och det blev högt odds på Lövenvinst.
Känns mer som att det handlar om Svenska spel som gjort bort sig mer än nån i Löven, hoppas jag i allafall. Vore en oerhörd skandal annars.

Sputnik: För mig som inte spelar och förstår sig på detta, men OM nu Löven har lagt sig så antar jag det är för pengarnas skull? En sån sak går väll knappast förbi ostraffat?

Sputnik: Man tackarrrr kompis!!🍺🍺

{8671}: Löven gav 5 ggr vid 3-3. Ingen lastar in på Mora i det läget utan att veta något.

Smokey: helt klart förlora mot Mora som bara har Johan Persson...

{8671}: Har svårt att tro att nån inom Lövens förening är inblandad, måste va nån inom Svenska spel som gjort bort sig..

T T: Sjukaste jag sett. Fyra lövenspelare som står och sover? Ser inte ut som de bryr sig överhuvudtaget.

Sputnik: Vart hittar man målet med kommentarer? YouTube elr?

Smokey: Japp, det såg fishy ut på isen och på oddsen kan jag säga...Ngn har efter Lövens första period lastat in på Mora....mycket underligt...

Smokey: nej men så var det väl ändå inte, oddset på löven var högre vid 3-1 resultat än vad det var innan match och det var problemet. Det är ju inte löven som sätter oddsen.

KulltorpsOlli: Haha! Skaplig skillnad på fokus efter match i Media. Läggmatch i Löven, Twitter kokar.
Drömmål på Timrås 3-1 Tittwer kokar och blev viralt ända till Staterna igår. Skilda världar. 🤪

Tikkare: Ja de passar ju en biker!! Jag använder rondellen den kittlar så gött under näsan!!🍺😇🎄

Björklöven misstänkta för matchfixning.

JonteD: jag kör med stihls 460 röjsåg

T T: De där va verkligen mysko!! Ja vet han måste va bakis!!!😂😂😇

T T: Kändes som 4 Lövenspelare med Livebetting...

4-8
löven-mora
hej hoppsan🤫
matchstraff o grejer

Försöker man ens här? Kolla #74. Helskumt.

Sputnik: Visst vare Hutchings som skämde ut sig i kvalet mot oss va? Brinner lätt i skallen där var det verkar..

{9037}: Skönt...och moderatorerna har äntligen vaknat och rensat. Hoppas de sett långsiktigt på det..

{8671}: Att en spelare får frispel och gör något puckat är väl en sak men så här mycket fulspel av så många är helt makalöst dåligt.

KulltorpsOlli: dåligt med modolojder och lövare i vår bok nu för tiden 😂

Slagskottet: Ett rätt kreativt sätt att rädda upp ekonomin i så fall. Men ett gäng legoknektar kan väl tänkas göra saker för pengar.

Vissa verkade helt klart lägga mer fokus på att bli utvisade än att göra mål.

Slagskottet: Japp, såg det. Får en att fundera....

Tom Topp: Jo även Madhawk har ju fått revidera sig en del. Men säsongen är inte slut än och Löven har det psykologiska övertaget mot oss kvar. Blir spännande om vi kan övervinna det spöket den 27:e. Hutchings borde inte få spela den matchen dock. Tycker det borde vara typ 10 matcher på en sån sjukt ful grej.

Sputnik: herregud vad löven skämmer ut sig och då menar jag inte i målprotokollet. Håller med dig där, Timrå borde vaska poängen mot löven och ställa över två kedjor.

En spearing i skrevet 5+20 min, en tackling i rygg 2+10 och en solklar bentackling som även den borde ha varit 5+20.

Sputnik: Jag kommer ihåg lövenfansen efter första matchen, då var SHL platsen deras!

« · 2112480 · »