KulltorpsOlli: Kentää till grabbarna i morse. Vill ni ha lön så lägger ni er mot Mora ikväll. Jag har 5 nya Transatlanter på g jag bara M Å S T E få köpa..
Andersson: inte löven, men vissa spelare kan göra grova pengar. Har man ingen direkt anknytning till laget så kan det säkert vara frestande! Korttidskontrakt t.ex
T T: ja ni har rätt och jag har fel, folk har lastat in massor på Mora och det har höjt oddsen på lövenvinst trots att ställningen inte återspeglade oddset.
Det som blir spännande nu blir ju att reda ut VEM som spelat.
Hassan: Kentää är en bluff som synas nu. Hans matjord är slut och på riktigt är jag övertygad om att Löven har många år kvar innan de spelar i SHL. Med det här laget går de iaf inte upp. Helt enkelt för att det inte är särskilt bra. Totalt felkomponerat, spelare som höftats in. Kentää blundar och pekar, tar första bästa typ
TIK1928: Diskvalificerade kan man hoppas. En skam för allt vad hockey är om det ens finns ett uns sanning i det.
Själv tror jag att resten av Sverige missat det vi anat här inne. Löven är ett luftslott byggt på illusioner, majonnäs och legosoldater. Nu pyser det ut...
TIK1928: Jag förstår inte heller riktigt allt det där som inte heller spelar. Tydligen har oddsen pendlat jättekonstigt vid ställningen 3-3 och det blev högt odds på Lövenvinst. Känns mer som att det handlar om Svenska spel som gjort bort sig mer än nån i Löven, hoppas jag i allafall. Vore en oerhörd skandal annars.
Sputnik: För mig som inte spelar och förstår sig på detta, men OM nu Löven har lagt sig så antar jag det är för pengarnas skull? En sån sak går väll knappast förbi ostraffat?
Smokey: nej men så var det väl ändå inte, oddset på löven var högre vid 3-1 resultat än vad det var innan match och det var problemet. Det är ju inte löven som sätter oddsen.
KulltorpsOlli: Haha! Skaplig skillnad på fokus efter match i Media. Läggmatch i Löven, Twitter kokar. Drömmål på Timrås 3-1 Tittwer kokar och blev viralt ända till Staterna igår. Skilda världar. 🤪
Tom Topp: Jo även Madhawk har ju fått revidera sig en del. Men säsongen är inte slut än och Löven har det psykologiska övertaget mot oss kvar. Blir spännande om vi kan övervinna det spöket den 27:e. Hutchings borde inte få spela den matchen dock. Tycker det borde vara typ 10 matcher på en sån sjukt ful grej.
Sputnik: herregud vad löven skämmer ut sig och då menar jag inte i målprotokollet. Håller med dig där, Timrå borde vaska poängen mot löven och ställa över två kedjor.
En spearing i skrevet 5+20 min, en tackling i rygg 2+10 och en solklar bentackling som även den borde ha varit 5+20.
timraw: Vad göra en julifredag mitt i semestern med ett självklart bad avklarat? Ja, på väg hem från Vivstavarvstjärn tog jag en avstickare förbi Sörberge kyrkogård där jag utan att känna till var spelare #5 ligger begraven tog mig an ... | Läs mer
Spännande och de vad de kommer fram till, svårt bevisläge i dessa fall. Spelare kan ju lassa in massor på Mora ovetandes
Men det känns väldigt orimligt som matchen såg ut och det ska till stora summor för att det ska rubba oddsen så, samt ge utslag på varningslampor