1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 601557 inlägg · 6212 ämnen
« · 30260 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: SSK-TIK
Freddan spelar bra 34 sek kvar

50 sek kvar 6 mot 5 HUAA

För i helskotta håll i nu!!!!!!!

Linköping torskade

Klockan går för sakta 2 minuter kvar.
TIMRÅ KÄMPA IN I DET SISTA

4 min kvar

2,5 min kvar..

AHH Nu är det närvöst

Kom igen TIMRÅ ta med er en 3:a hem ,nu kan det inte va mycket kvar .
Slit som djur KÄMPA TIMRÅ & KLÄTTRA

51.23 2 min SSK 24. BEMSTRÖM, Jörgen HOOK

warsd har vaknat nu jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa håll i det här nu grabbar....

enligt sandlin i dagbladet i dag så kiommer det bara gå bra i två matcher sen är vi tillbaka i samma spel som förut.....

FORZA TIK! ...jobba som djur så detta står sig

SSK-TIK
Stå på nu håll i detta nu.
Radiosporten har svårt att se att det är Timrå som ligger sist och SSK på femte en väldigt jämn match.
Kämpa Timrå

Sv: PO kvar
Snaabel:
Jag håller med dig varför ska vi stå som några fågelholkar och gapa o skrika Timrå ik är dom bästa när spelarna är dåliga.

HH:

Ja det säger ju allt. Skulle inte tro att Timrå har en bortskämd publik. Åker du runt på de flesta elitseriearenor i landet så kan jag garantera att Timrås publik ligger i toppen över att stötta sitt lag.

Du säger att vi sitter som fågelskådare och inte gör något. Men är det bara vi supportrar som har en skyldighet mot spelarna då? Har inte spelarna en skyldighet mot oss?

Många av oss spenderar flera tusentals kronor på Timrå. Är det då rätt av vissa spelare att inte ens kämpa under matcherna? Även spelarna har en skyldighet, tänk på det!

Snaabel:

Annser du att laget fått det stöd dom behöver, Okey 4-5000 på läcktar, BRA!!!!!! men ger inget stöd så länge dom sitter som några j-la fågelskådare, och grämer sig i motgång, det märker laget och huvuderna blir tyngre,,,,,Nää mer possitiva och klappa och sjung du kommer krigar kännslan i laget,,,,,,,,

Varför börjar laget få stöd först då dem har övertag?????? Jo därför att Timrås j-la bortskämda publik tycker synd om sig själv och vad dom ska säja på jobbet,,,,, Visa ert j-la hjärta istället 4000 som sjunger och klappar ger resultat lovar det,,,,,,,,,

Kanske det .. men ser vi tillbaka på fjolåret .. då va de ett herrans liv p åoss supportrar .. och då gick det bra även för laget !

actionleif:

Visst, det är inget fel på att vara positiv, tvärtom..det är bara bra. Men det jag reagerade på var att han sa att vi supportrar skulle sluta att snacka om tränaren och istället skulle rannsaka oss själva och fråga oss vad vi hade gjort för laget.

Jag skulle vilja påstå att vi supportrar har gjort precis vad vi kunnat för att stötta laget. Det är nog inte så många lag som har så pass mycket publik som oss fast ligger så dåligt till.

Därför tycker jag han är lite för naiv i vissa påståeenden istället för att se vad det egentliga problemet är, nämligen laget. Men det klart, så fort man kommer med någon kritik så får man ju skit. Är dock inte överasskad.

Sv: Efterlängtad SEGER
nu missade ssk en straff ,,

pelle hallin missade en straff nyss ,, dock spelar timrå väldigt bra !

Sv: Tränare
Marodören: Du "värvade" väl ändå honom efter att han kommit?

en Gästbok utan HH är som en fest utan OLW ..

Snaabel : Hur kan du säga något sånt ??

Du såg väl vilken nivå GB var på när HH var borta .. de va ju på minus nivå !!!

HH : du behövs i denna GB lika mycket som laget behöver oss supportrar !!

250kg kärlek :

Jag har hört talas om ED WARD, jag har honom på mitt NHL 2001 spel till playstation.
Jag har även skapat Zäta och har honom tillsammans med Huselius och Markus Nillson i fruktad kedja tillhörande Florida Panthers.

Snälla ta en seger ikväll Timrå !!

Sv: TRÄNARSURR
dr-nix: Alltid intresserad av fakta.

250 jag vet tänkte bara att du var intresserad av att läsa hehe :P

Skarin och swen: Nu lyser det rött utav bara den...
Swehockey kan man lita på...
:o)

dr-nix: Långt innan tidningarna publicerade detta nämde jag Lars Molin som tänkbar och min förhoppning.
Expressen skriver så mycket att man bara ska svälja hälften.
Men denna tidning och en del andra massmedier lär få rätt i att Molin tränar laget inom kort.

250: Hetast i Timrå: gamle guldhjälten Lars Molin, som nu står överst på klubbens önskelista över ersättare till Peo Larsson.

gick ner på ICA och då såg jag en intressant löpsedel .. kolla länken

...ska läsa nu

Tror inte Pär Mårts flyttar tillbaka till Timrå.

ajdå .. såg att länken inte fungerade längre ..

vill ni chatta .. ladda hem mirc (länken)

länk till match chatten .. Kom dit eller så finns den på mIRC på undernets server kanalen #timråik

Såna luringar de är, på swehockey.

Laguppställningen är inte helt klar än. Då förstafemman lyser rött är det officiellt.

Ja, det stämmer. De var snabba idag att lägga ut informationen.

skarin: swehockey

swen: Vart ser du det?

Ser att det blir Zetterberg, Lind & Carlsson i en kedja, blir det bra det?

Snaabel: Din åsikt är mottagen och respekterad. Men L-G Jansson?? Är det en bra lösning?

Vad som skulle behövas nu är att väcka de som sover i laget. Man har hamnat i en dvala. Det finns ju ingen (förutom Zäta) sedan förra året som tar detta på allvar. Crippe var bra till en början, men sedan har han försvunnit. Undrar igentligen om Crippe verkligen var bra i början? Han satte ett par puckar, vilket alltid rosas, men var han verkligen bra?

Finns det någon ( förutom Zäta) man känner igen sedan fjolåret? Jag finner inte ngn! Skulle det vara nån är det defintivt Lind och hans oerhörda talang med klubba och puck, spelsinne kallas det visst!

Det känns lite vemodigt när en sån som Ed Ward kliver in och dominerar totalt. Påstår att ingen, eller kanske någon, hade hört talas om honom tidigare. Trots det kliver han in och dominerar totalt...... Då är det defintivt något som inte stämmer.

jag också, nu knske dom kontaktar dimman.
jag håller tummarna fortfarande, att få se den vindsnabbe ryssen i elitserien

250kg kärlek:

Jag har rätt till en åsikt..=)

250hekto kärlek:

Håller med dig. Om dom skulle vinna idag så skulle det inte bero på att Peo avgick. Det skulle istället bero på en tillfällig adrenalinkick.

Säger som jag sa förut. Det viktigaste framöver är inte segrar, det är istället ett fungerande grundspel som måste hittas igen. Om det hittas så är jag övertygad att laget grejjar en eventuell kvalserie.

Om inte, tja....då blir det nog tyvärr allsvenskan nästa år.

Snaabel: Hoppas att du inte menar allvar!

"i dag känns kraften" ?
gud: Du som varit så positiv och känt kraften vid ett otal tillfällen, varför säger du att du känner kraften just nu?

Jag skiter i om laget torskar i kväll, jag struntar i om det inte står en Thorén eller Peo i båset, jag skiter i att laget går kräftgång i dagsläget, men jag skiter DEFINTIVT inte i att Peo valt att kliva åt sidan.

En dag som denna där ketchupeffekten lär råda ska man inte hylla ( om det blir vinst) laget och dess nytänkta filosofi, utan hellre sörja en person vars karisma präglat och gett resultat genom åren.

Jag tycker att det är alltför tidigt att "glömma bort" Peo och det han har gjort, men jag är rädd för att en seger ikväll och det kliver in en massa totalt inteligensbefriade människor som hävdar "vad var det jag sa!?"
En seger i eftermiddag känns rätt betydelselös.

Den som ens antyder att "det var Peos fel" efter matchen, oavsett resultat är inte en supporter.

Jag älskar ALLTID TIMRÅ IK. Glöm inte bort det, alla ni andra.

Tränare
Jag vill se Lars-Gunnar Jansson som ny tränare!

mike66..
i dag känns kraften..seger är det som känns..
Jesus är på träningsläger..du vet..oblat o vin
är inte någo att leka med..

Lill gud:
Är det nån som har omvänt dig??? Har inte sett Jesus på ett tag så man kan ju börja undra...En positiv gud är alltid roligt....

FORZA TIMRÅ...KÄMPA......

mike66..
näpp..idag blir det en seger..Hmm..tror
på 4-2 till vårat lag TIMRÅ IK..IDAG vänder det..

« · 30260 · »