1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 601701 inlägg · 6213 ämnen
« · 31718 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Bort med thorén
Både Håckla och jag har stått bredvid Niklas i båset när han tränade våra 89:or i Nolby Hockey, så jag känner Niklas lite och vet att han är en mycket bra hockeytränare och människa. själv så har han sina söner i Njurunda SK nu.

Niklas är en mycket bra och hockeykunnig människa som har jobbat både med barn och vuxna och som har en bra distans till det här med ishockey, så nog är det bytänkande från många personer när man vill ha bort honom.

Va härligt klimat det skulle bli om vi blev av med alla bytänkande kossor i detta hockeydistrikt, tänk att få se alla kossor beta tillsammans på de brända slätterna.....

Nu lägger vi av med pajkastningen emot Niklas och inser att situationen är som den är, med Molla och Niklas i båset kommer det att bli många sköna poäng framöver....

Forza Timrå mot seger ikväll......

Oraklet Hasse Andersson redaktör på tidningen "Hockey" utmärker sig igen som "kännare" och framför allt Modo-sympatisör. I P4 säger han att Modo vinner med 7-1 mot Tik i kvällens match. Man undrar så smått, hur är det med partiskheten?

Håckla..
även om Thoren är en bra grabb
så kanske inte han passar alla som
hejar på TIMRÅ IK.. det ända jag har
emot honom grundar på bytänkande..
du vet..ifsh kille lixom..annars så är han
säkert bra..

Sv: bäst
Precis Håckla ikväll så måste Deouville få chansen igen annars så begår dom tjänstefel, och efter Freddans insats senast så lär väl Deroo få chansen igen.

FORZA TIMRÅ mosa skitlaget från Ö-Vik.....

nero: Ställ dig i båset å coacha laget själv.
Så får vi se vad som händer då.

Nero:
Snacka inte skit om Thorén, det är en bra grabb.

Timrå IK är dom bästa.

Bort med thorén
Hej ! skulle tro att TIMRÅ har skapliga chanser att störa modo om dom kan ta fram det spel och den kämpaglöd dom visade mothv 71. Men kanske det viktigaste av allt är att inte thorén får bestämma något i båset. Han kan ju hjälpa till att torka visir eller dela ut vatten.

Timrå IK är dom bästa.

Och jag har hört på DOMUSTRAPPAN att Timrå chockar MoDo i kväll och tar 3 pinnar,

Men då måste DeRouville stå i kassen !.

Sa Sa Sa Bra Bra Bra Timrå Timrå Timrå.

Sv: Hardcore Fans On Tour
Blir det 1- eller i bästa fall 2 poäng i kvällens övning, så skall man va jättegla. Det troliga är dock att Nolaskogsarna tar allt. Bästa chansen för poäng är inte ikväll, den kommer längre fram. Bäst vore om Molla o comp. kunde börja med att försöka få till försvarsspelet, så att det funkar inför en mycket jämn kvalserie.

Hmm, det var inte många rätt...

min lista-
1 Northbank supporters
2 White Lions
3 Wolfpack
4 The Reds
5 Timrå Supporterklubb
6 Järnkamminerna

Resten är kass

gud>>
Enligt erat tips på TIK031´´s hemsida så ska vi vinna med 3-2, Halleluja alla Timrå IK barn. och där läste jag det först som nån tönt på Expressen brukar skriva. Halleluja Molla, ta oss upp ibland molnen ikväll. Halleluja Timrå IK är dom bästa...

Alldeles strax ska Hälge och Tikfanz börja färden mot Foppaland.
Vi vinner med 3-2..sorry gud...och får en mycket trevlig hemfärd.

HH..
bara lite vilse?? jag har inte hittat hem ännu..

4-2 till TIMRÅ IK ikväll bara så ni vet vart
ni har läst det först...

Zigge:
Men om man ta med Lill-strumpa och Sysster-yster, på borta resorna då ökar ju genast stattestiken,,,,,,,Vart lite vilse i pankakan av dit inlägg

Sv: MoDo-Timrå
ja det är oroande...micke lind har varit bra denna säsong..men jag tycker nog at mattiasson har varit bäst tillsammans med zäta som varit bra han också..

Idag blir det vinst !!!
om man tittar på förra matchen så kunde man ändå se spår av den moral och kämpavilja som varit osynlig så här långt.
Spelar de som de gjorde sist så blir det vinst då Modo är ett sämre lag än Hv71.
Tror att pöjkan tar sej i kragen och piskar Modo med 5-2,efter 2 baljor av Z som verkade riktigt på gång senast. Ett stort orosmoln på den rödvita hilmen är dock att Micke Lind inte kommer till spel.

Zigge!
Hallelulja,hur många supporter resor har the rädds
haft dom sista 10 åren? Det kan inte vara många.

Friskan..
mera farbror Frej..

Bästa hockeysnacket är Timrås, utan konkurans.
Patroner, Dragoner och Timråsuppar är väl samma folk ?, eller ?.

KROSSA MoDo !.

Timrå IK är dom bästa.

Zigge: Vilken Westerberg menar du....Staffan eller? Du kommer inte in vart du vill i Globen.

Zigge: Tänkte mer på ditt surr om att vi bara åkte i en minibuss till Ö-vik när ni själva inte ens har hemmaklack... det är fan bättre drag i Allsvenskan, kanske skulle göra nåt åt en 50 matcher lång transportsträcka... ifjol var det väl allt nytt för oss...

Det här med att man indelar i fack har med våran Halls struktur att göra... eftersom man då måste gå i samma gångar som spelarna, det är förbjudet i ES...

Följ länktipset, gå in på Elitserien o tryck på Attendance...

Hå och hej med farbror Frej:

Hej alla barn nu blir det barnprogram
titta nu här vad farbror Frej tar fram
en liten klubba så ska ni höra
vad man med en klubba kan göra
slå hårt på pucken skrik ut ett vrål
så har vi gjort oss ett segermååååål.

bäst
elitseriens 10 bästa klackar

1 redhawksupport
2 blue lightnings
3 northbank supporters
4 red tags
5 white lions
6 timrå supporterklubb
7 the reds
8 brooklyn tigers
9 wolfpack
10 järnakminerna

Friskan: Vilka 'regler'? Westerbergs regler? Har aldrig sett nån lag om att folk ska interneras i olika delar i en ishall, isf bryter ju Globen/Hovet mot detta??
Jimmy: Läs mina inlägg igen, har jag skrutit över nån jätteklack? Det ÄR ett problem som de/vi brottas med, dock finns där en liten klack. Sämsta snitt?? Visa mig den statsen, vart tror du er statistik går åt för håll nu?? MoDo är den Elit-förening, som gjorde det BÄSTA ekonomiska reslutatet ifjol, +8 milj.
Ett faktum är ju att när både Löven o TIK låg i Eliten, så kom det mindre folk till Kempis ifrån de orterna, dock vägs det upp ngt av derbyna, när det ofta var över 5' .kanske blir det bättre me folk nästa år, o bussen från Ö-backa får börja gå upp til Kempis igen?? ;-D

Zigge: Visst var det, mer folk i fjol men "en gång - aldrig mera" gäller nog för de flesta som hamnade i kobåset däruppe

Zigge: Ni har ett lag på den övre halvan av serien, ändå har ni hela elitseriens sämsta hemmasnitt... Eran bortaläktare är den sämsta jag beskådat... våran Hall är väl inte av högsta klass, dessutom skiljer våra klubbars ekonomi en del oxå... dessutom har vi klack på våra hemmamatcher det har inte ni haft då jag varit där... sluta kasta sten i glashus...

ja ja håller me oxå den är rymlig och det är därför att timrå vinner ikväll!!!!
det är ju fler timråsupportar än va det e modosupportar

DJ Hemp: Det beror ju på att du är över överlängd, ca 2,10 m...

Zigge:

Håller faktiskt med! Kempis är en kanonhall, en av de absolut bästa jag har besökt. Dessutom: Inga som helst problem med sikten...!

Tack för mig...

Va, vilka 'fakta' bortförklarar jag??
Bedrövligt är väl, att som i TIK-ladan, SPÄRRA AV/IN folk i olika fack, så att man EJ som borta-supporter kan gå bort o fika, elr ta en bärs!! Korv me bröd är allt som bjudes i 'hörnan'Finns det NÅGON annan hall som 'internerar' gäster på det vis Ni gör?? I tex Kempis är ni fria att gå vart ni vill.
DET är pinsamt o bedrövligt, samt att era res-tavlor o ur mm håller div 1-klass!! Se o lär i Kempis, tavla i mitten, med tid osv, som ALLA ser!! Hurvare om att kasta sten i glashus...

Då har jag en fråga

Är du rädd för att vi kanske kommer med en 10 man stark klack och överröstar er lika lätt ändå ?

Eller va hänger de i Dwarf asså

OK , liten (!!) tankewurpa...
Nytt försök:

HARDCORE DWARF FANZ OFF TOUR!!!!!

Zigge: Pinsamt att försöka bortförklara fakta. Bedrövligt av MoDo och ha en dylik borta-sektion. Dock åker jag upp i alla fall och stöttar mitt kära Timrå IK (på sittplats).

Sv: TIK i TV
HH; Det låter lömskt! Patronerna drar snart igång igen...

Octagon; I eftermiddag ska jag förklara den kritik jag ger supporterklubben för resorna.

Skarin; Jag älskar debatter så du är välkommen! Efter vad jag sett hittills är ni inte mycket att hänga i julgranen. Säg tid och plats så kommer jag!!
Lyssna på HH nu...! ;)

Finns någon plats kvar för den som i sista minut kommit på att han/hon vill åka till Kempehallen. Befinn dig på Navet 15,40-15,45!
Timrå vinner och vi ser nye tränaren i båset. Vill ni verkligen missa det?

Klart nu!!!
Lill-Molla, välkommen Tebax till Kempis!!!!!
Med MoDo-b denna gång (Freddan, Styf m fl)
www.hockeymagasinet.com/hm/nyhet.asp?id=1880

Zigge: man ser bra .. det är första målet som är lite tokigt bara .. å va i hela helleskotta menar du med midget ?

HARDCORE FANZ ON TOUR

Så nu är det Kempis borta-stå som är orsaken...Såg Ni bättre där ifjol? Å hur 'långa' är Ni? 'ser halva planen'...Jag har själv stått ibland på nämnda sektion (tex när HV spelat, utan klack), endast en dvärg elr småbarn ser så lite. Visst ser man dåligt vid närmaste målet, men men..
Hardcore Midget Fans Off Tour??

Det är inte klart än. Det blir dock klart inom kort. Ingen signatur än...

pettson: enligt både ST och dagbladet är det inte 100 % klart utan bara 85-90 och vi vet juh hur snabbt det kan svänga... se bara på åhlund...

ikväll säkrar vi er jumboplats som en liten tidig julklapp.
vi varit alldeles för givmilda mot timrå under er nya sejour i ES.
det är slut på det nu.

hej viva!

Enligt nyheterna på tvåan igårkväll så är Molla klar och kommer stå i båset ikväll.

Vem är det som coachar i kväll? för Molin är väl inte klar än? nån som har koll på det kanske,det ska väl förhandlas först kan jag tänka mig.

Zigge från s:a Foppaland. Jag håller med dig i allt - det är en skam som TIK supp att plötsligt tappa sina medfränder - vart fan tog de vägen ?
Det är väl oxå så att det i fjol var lite av nyhetens behag men den krassa verkligeheten är en minibuss plus ett antal p-bilar.
Som en förklaring måste ju givetvis gälla att ni inte ger bortasupportrarna någon chans att se matchen från er idiotiskt byggda bortasektion- sämst i landet. Väldigt många vill helt enkelt inte åka och ställa sig där och inte se matchen - förklarligt !!

Octagon: Jag ska också sitta, tillsammans med den busslast jag medföljer.

Hmmmmm "storebrollan" tror på Timrå seger,,,,,,,,,,,,,,,,,

Kommer det bli resor till Globen, eller ska man getta dra gång Ockelbon,,,,

Laken: Vi lär nog få plats på den del av läktaren där man ser. Det är om man kommer för långt till höger eller för långt fram som bara halva rinken syns!!

Octagon: Ja, ståplatserna för bortasupportrarna i Kempehallen är ett enda stort skämt! Pinsamt MoDo!

Hur lågt har TIK me supportrar ramlat?? Trots att jag e MoDoit, så lider jag lite med Er, dels den allt större luckan till de övriga lagen, o nu detta, att Ni, som i flera år gapat om att ni minsann är Sveriges Bästigaste Klack, o så åker ni med en minibuss(!!!) till ett derby!! Vart e ni på väg? Mot 18 långa svåra år igen??
Kom igen nu, det är långt ifrån kört, 3 vinster så e ni ju på banan igen! Men jag har då personligen helt tappat respekten för er som klack betraktat, inte för att MoDo har nån speciellt framstående dito, men som ni gått an, hade man ju liiite högre förväntn.
Nåja, lev väl alla, kanske ses vi nästa ggn Jim Brithen's HÅRDA GRABBAR besöker er (vi brukar ju bjussa Lillebror på poäng nu å då, även ikväll??)

gud:
*asg* Ja du är rolig du, ska nog nomineras för humor priset, "Tänkte",,,,,,,,,,,,,,,

HH..
tänkte inte på det...

« · 31718 · »