Faan vad det går tungt,Modo-Tik 2-1 det är visserligen halva matchen kvar men är oroande,försvaret måste nog stärkass,saknar mycket en riktigt kraftfull back som Schnabel och en bra spelmotor och spelfördelare som Pasi,tillsammans med skulle dom ge ett bra försvar : OBS 2-2 i Ö.vik
timrå kommer att klara denna j*vla uppförs backen..... hoppas jag . Ward var ett bra tillskot för timrå..... timrå kommer att VINNA det vet jag och alla andra timrå fans!!!
Faan så fort man sätter in nyllet här så går det åt h-vete.....Affe och jag dricker bara Redbulls nu...HALLELUJA kom igen och kämpa Timrå, denna j-la uppförsbacke,hela tiden.....God Natt nu håller jag mig undan ett tag.....
gud: F-n du gav mej en ide, tänk Alf Svensson som tränare åt Timrå,,,,Han tar fram saxen han i periodpausen och lugna killarna,,
Verkar iaf Hårt i Modo, enligt sportradion, Och jag tror stenhårt på Molin han har lösningen på Timrå såg en intervju nu,, han har komme på att vi ska göra mål, himmla kille detta
Mike66: Lovar att inte komma med ett recept,,, Men jag drar en liknelse mellan Mamma scans Köttbullar och hemma gjorda, De hemma gjorda är mycket frächare och mjukare än de som mammascan har då de är gammlare och stelare,,,,,,
HH: Prova och kör köttbullen med ett gäng A-Lagsspelare och ett gäng pojklagsspelare så ska du få se nått roligt....Niklas testade det på ifsh:s A-lag och Nolby hockeys pojkar, och troet om du vill men en A-Lagspelare har faktiskt större problem med det än en pojklagsspelare.....
Till alla som inte vet vad köttbullen är: Du tar fart från förlängda mållinjen, när du nått den röda mittlinjen då sätter du dig på huk som när en dam,tjej,kvinna ska kissa och försöker att glida ner till nästa förlängda mållinje.......Hyfsad beskrivning om jag får säga det själv.....
Olgas furir.. håller fullständigt med dig.. denna nämda Andersson skall inte få skriva i HOCKEY..partisk värre "journalist" har man knappt sett eller hört talas om..
Shador, har du någon gång tittat i tidningen "Hockey" då bör du förstå vad som menas. En tidskrift som säger sig vara neutral o alltså inte håller på något speciellt lag. På senare år har det faktiskt blivit bättre. Men förr var det bara Modo som gällde, sida upp o sida ner. Opartiskt? Men okey, vem som helst har ju rätt att tippa.
nero: Är ett bra brännar program, fråga har du bränt dig själv????
Skillnad Nolby Timrå svar Njett! båda handlar om kännsla för sporten och människor, sedan om tempot är olika skiljer kanske 4:a pass till annfallzon, men försvar är lika genom alla serier, bara tyngd och styrka som skiljer i de högre, Så börja snacka något du begriper dej på,,,,Eller gå och lägg dej drutten har väl varit snart
Det jag har emot thorén har inte med bytänkande att göra utan de resultat TIMRÅ visat, kommentarer på det eller !!! Sedan är det en viss skillnad på nolbys 89:or och ett lag i elitserien. Jag säger inte att jag skulle göra det bättre själv, men jag står ju inte där heller. Nä bort med honom och värva en spelare istället.