gud: Du är ju bara en liten dvärg gud. Förstår din fruga iaf...Jag saknar dina furor till ben och kanoter till fötter som leverade fina smörpass på mike the mans träfötter, och det blev en och annan strut ibland.
Härligt att ha snott ditt tips för i morron, 4-2 hård seger skulle jag tro..Sa du 5-3, fniss.. säger bara 1-1? Ha en skön helg alla TIK:are. FORZA TIMRÅ...KÄMPA...
Nånn som vet vart jag kan få tag i data på Molla, födelseår,mm. Håller på att uppdatera spelartruppen på TIK031´s hemsida..
Imorgon börjar vändningen för Hela Svea Rikes hockeylag - Brynäs IF. Tack snälla Timrå IK för att Ni finns! Äntligen blir det lite ytor för Soling och Co att åka på. Tror kanske inte på 0-5 men 1-5 ger nog rätt bra betalt på Matchen skulle jag tro... Återigen TACK!
Jag hade tänkt åka ut imorgon, men måste tyvärr ändra planerna p g a en middag vid fyratiden... Dessutom ligger jag aptaskigt till ekonomiskt! Köper för dyra julklappar till mina älskade...!
Jag åkte förvisso med Madde till en match häromveckan, men några kort har jag inte sett... Därmed saknas ännu ett synintryck av Gud i mitt visuella samlingsarkiv...
Men du beskrev dig själv som tvåmetersjävel tidigare i höst och någon påstod häromåret att du liknar Torgny Mogren... ;-)
Fick till min glädje den eminenta boken "Grönt + Vitt = Guld" hemsänd av Nyllet idag... Den handlar givetvis om Bajens väg till SM-guldet! Blir underbar läsning på småtimmarna...
...... och skulle du komma lite försent går det att få tag på en biljett för en femhundring utanför, på den s.k svarta marknaden......
Känns som om jag vill snacka lite Håkan Åhlund, nu när han fått lite perspektiv på sitt nya jobb. Ngn som kan yttra sig förutom RED DEVILS då jag redan har bilden klar för mig vad han tycker om Åhlund. Någon som vågar sig på att berätta för en som bor i Mora?
Då vi tänkte åka utomlands för att se elitseriehockey i Timrå önskar vi hjälp mig med tid för morgondagens match och hur man bokar/ förköper biljetter. Tack på förhand.
lobben: Vilken sport bör kunna passa mig då? Tror jag ska prova på bridge, eller det kanske inte är en sport? Curling skulle nog passa mig och Deroo bra, ska fråga han om han vill haka på och lira...Bowling tror jag också på, Schack är en annan höjdare...
Funderar starkt på att byta sport, vilken sport håller Anrell på med? Den sporten skulle jag också vilja syssla med...Hasse Anderssons sport kanske vore ett alternativ? Min största fundering just nu är att sluta att skriva att Deroo är så bra....
Molla for President och Freddan för kung......I morgon förlorar vi med tvåsiffrigt minst, kanske t,o,m tresiffrigt......
Madde:Det jag tyckte va dåligt i går på matchen, va att dom blandar både MoDo och Timrå supportrar på samma läktare..eller vad tycker du?Jag tyckte också att det va mycke småbarn som bara stod och skratta...
med tanke på att många tror som jag att TIMRÅ IK ska slå brynäs så har jag feelat lite och kommit på att jag ändrar mitt stall tips för matchen i morgon...5 - 3 till våra hockey hjältar
Tycker att Ed Ward och Per Hallin varit de två spelare som visat den mest positiva trenden senaste tre matcherna. Sedan tycker jag att TIK äntligen lämnat sarghörnen och förstått att målen blir till när man kommer in framför mål och inte bakom. Fortsätt så !
Efter att äntligen ha sett Hockeykväll så reagerade jag på en sak. Efter Timrås mål, hörde ni jublet??!!!
Jag skulle inte påstå att vi utklassade Modo men nog måste vi ha gett dem en match på läktaren. Tänk då om fler tik;are i hallen skrikit med oss. Vad gjorde egentligen en del människor på bortasektionen? En del kom ju igång i tredje men var ganska tyst där förutom vissa gaphalsar...
RED DEVILS: Är du säker på att det inte stämmer då? Ja, det verkar ju lite konstigt. Själv har jag endast skrivit alla spelarbeskrivningar, har ingen koll på det övriga.
vem är det som har koll på fakta om spelarna??? det är väldigt konstigt att det kan skilja så mycket mellan två säsongers matchprogramm, nästan alla spelare har fått en annan matchstatistik och många har visst bytt moderklubb, och många verkar ha spelat i flera lag sammtidigt då man denna säsong har splelat i fler lag än förra säsongen, men somliga har helt plötsligt också inte spelat i vissa lag. många spelar har också fått mindre antal landskamper denna säsong...
tex. Peltoma har blivit 1 cm längre, spelat 6 lansdkamper mindre, bytt moderklubb och har spelat i Ilves sedan förra säsongen.
det har skett mycket konstiga förändringar på de flesta, undra om dom bytt personnummer och födelseort också...
Actionleffe: Vi (4 st.) satt på sittplats. Tgo och Kongo gick före oss, mot er, vid utgången efter matchen. Bo wasa och jag stod kvar ett tag och bara n j ö t. Både jag och Bosse hade matchtröjor på oss.
Hejsan hejsan...har för tillfället som yrke att åka runt på sveriges alla elitserie arenor och kolla av lyxighetsfaktor, stämningen i publiken m.m...imorrn har turen kommit till Timrå...ni gör mig väl inte besvikna däär borta? Hur många åskådare räknar ni m
Nu är alla trådar samlade under ett å samma namn...Hardcore, Björkö, Friskan...Kanske vi ska slå våra röster ihop å bara mangla alla andra klackar till nästa gång =)
Det är så jävla mycket härligt grått och massabruk över Timrå IK!
SM i svårmod och ångest.
Jagade av kronofogden. Explorer, rödnästa grå gnällgubbar, sliten hall, vad fan är lyxiga loger? Läktare brantare än pisten i Svartlien, sprucken ... | Läs mer
Du är ju bara en liten dvärg gud. Förstår din fruga iaf...Jag saknar dina furor till ben och kanoter till fötter som leverade fina smörpass på mike the mans träfötter, och det blev en och annan strut ibland.
Härligt att ha snott ditt tips för i morron, 4-2 hård seger skulle jag tro..Sa du 5-3, fniss.. säger bara 1-1? Ha en skön helg alla TIK:are. FORZA TIMRÅ...KÄMPA...
Nånn som vet vart jag kan få tag i data på Molla, födelseår,mm. Håller på att uppdatera spelartruppen på TIK031´s hemsida..