Varför avgick Peo? då hade vi i allafall ett anfallsspel. Nu är det ju hönsgård i både försvar och anfallszon. Ett typexempel är när Mattiasson kommer in i bra läge och bara åker fram och lämnar pucken till östlund. Man tycker att dom ska bli förbannad och börja tackla allt som rör sig, Men inte fan dom vinner inte en närkamp utan står och petar lite försynt med klubban som ett gäng kärringar. Fy faaaaaan
kn.. tror inte att du är en TIMRÅ IK supporter.. jag har kollat ALLA dina inlägg..finns INTE mycket bra i dom..Hmm..troligtvis så är du en kattlovers...men du var allafall närmare på 1-6 än jag 3-2...
uhmmm enligt st så för tik samtal med kapanen ..detta bekräftas av kapanen bl.a. ...det verkar iaf bli så att han kommer til tik han säger att han VILL komma till tik
sorry fellas som sagt jag har oftast rätt konstigt nog, dom är blinda i ledningen. det blir ingen ny målis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tror du att dom är så klippska att dom köper in en målis, jag skulle bryta kontraktet med flera spelare. vad gör hautamaa, jo han kostar en massa pengar. simons halvardsson. äh låna ut låna ut
hoppas att kapanen blir klar för tik ..tik måste tamefan inse att dom inte har något att förlora och satsa på att spel och försöka göra lite mål !...detta betyder inte att jag vill att tik ska sälja alla backar och spela med 5 forwards men ett effektivare spel önskas men det är kanske lättare sagt än gjort
Nu måste Timrå inhandla en målvakt fort som faan. För det krävs en stabil sådan för att klara av kvalserien, samt att han måste få lite tid på sig att spela in sig i laget. Det uppträdande som F. Andersson hade i tredje skulle rendera omedelbar utlåning till första bästa allsvenska lag, om nåt lag skulle vara intresserade. AGERA NU !!!!!1
Igår fick jag skit för att gå till personangrepp. Herr stenis, kom inte och säg att jag hade fel eller du som kallas gud. Idag förstår ni varför jag tycker så illa om den sk. tränaren som införskaffats.
Detta är mitt absoluta sista inlägg på denna sida och jag kommer inte att ta till mig det fina gamla TIK så länge den mannen är kvar.
bucken man har liksom gett upp, vad ser du för ljusning, fattar inte du att timrå kommer att få vänta ytterligare i några år innan vi får se elithockey igen. tänk dig själv när tierp kommer på besök. hur många spelare tror du stannar i timrå efter denna säsong. det finns inte lika mycket hjärta här som i leksand
ELLER KAN JAG INTE FÅ HÖRA!!!! det finns tid kvar vi vänder detta he he. nu måste dom göra någonting. inte ens linköping vr så här dålig när dom hamnade sist i elitserien när dom åkte ur
Måste väl vara många som mår dåligt nu,jag gör då det. Några 3 poängare skulle nog göra livet bra mycket lättare.Man hoppas och åter hoppas att nu ..... , men inte.
Kn.. så det var riktat mot mig... du verkar vara helt väck..fråga om jag följt TIMRÅ IK över huvudtaget i år...HALLÅ..kom in i matchen..så otroligt dum fråga..tippat matchen har jag gjort..scrolla ner lite så ser du mitt tips...
om man tittar på modo så har dom en jäkla massa backar som är riktigt spelskickliga och snabba, första passte från backa är viktiga, och den kommer direkt och snabbt i varje anfall, det saknar timrå, dom ville ha tyngd i laget, vi kanske kan värva dunderklumpen då!
Vi tycker om dig jättemycket, men ibland går topplocket och det skrivs massa tok. Oftast menar vi det kanske inte, men ibland har vi kanske också lite rätt.
om du har rätt eller fel vet
varken du eller jag..det får vi veta
när säsongen är över...