Nyhet finns på startsidan! Är det någon som kan leta fram mer fakta än vad som finns i den bifogade länken så får denne gärna slänga iväg ett mess till mig. Dessutom om någon kan översätta det som står i länken får man också messa mig. Min franska är sämre än vad vädret är just nu.
Madde: Går det att anmäla sej nån annanstans än på Wärdshusmacken? Jag var och anmälde en familjemedlem och antal anmälda på macken stämde inte med antalet på 1:a sidan.
Dåligt att skylla på tre dagars regeln då det fortfarande är fyra dagar kvar, Matchen är på lördag va, Onsdag idag,,,,,,,Men då har ni ju uppmärksamma att det går en resa iaf så, bara annmäla er,,,,Säg istället det ni vill men inte törs, vill se hur det går i morgon innan man annmäler sig,,,,,,,,,,,,,,,I morgon är en annan dag som det heter,,,,,,,och 100 på vins kan man alldrig bli, men 50 chans är det, och kul brukar det vara på resorna,,,,,,,,
Håckla: Håller verkligen med om att den där nr5 ceremonin var lite väl billig precis som du säger. Det var liksom överstökat på några minuter, kändes som att en så stor spelare som Lill-Strimma borde ha fått lite mer uppmärksamhet.
Visst är det de, Ove heter han och grabben heter Janne fruktad center i BIF. En annan Larsson i SSK är en som heter Peter Larsson som har en Far som heter Curt som var målis i SSK för många år sen.
Vill ni ha en mer utförlig förklaring så skicka ett brev till mig så ska jag förklara varför den existerar och kanske jag avslöjar de knep vi har.
Hur kan en dag spela så stor roll för så många? Vill man verkligen åka på resan så löser man eventuella problem. Vi svarar så gott vi kan på de funderingar ni har.
Blir det inte 2 bussar till Brynäs, så blir jag en aning besviken på Er. Kom inte och skyll på 3 dagars-regeln!!!
Bevisar väl det jag alltid har sagt. LHC saknar fullständigt hockeykultur och stil. Inte konstigt att dom tycker illa om Timrå IK som riktigt genomsyras av hockeyhistoria och kunniga supporters.
DJ Hemp: Vet ej om dom brukar vara ute på HS skulle vara kul och få lägga in alla som var med eller åtminstone få med nicket på dom. Och kan man stå ut med publiciteten och kändisskapet som detta med supportermatchen har gett en, så vågar man säkert ställa upp på TIK031´s hemsida också, allt för att bjuda på sig själv....en TIK:are går aldrig ensam....
Anledningen till att actionleif ser coolast ut är att han har riktiga Räägger pollissar...Lite likt Ronny & Ragge måste jag säga...Hohoooo
Har sett bedömningar av andra klackar här i gäsrboken och då bl.a den från LHC.När jag i höstas var och såg matchen FBK-LHC och även då ceremonin före den matchen då Ulf Sterner hyllades och hans "tröja" hissades i hallens tak.Mitt i hyllningen av en av hockey-Sveriges största profiler hittills höll på att genomföras och några av hans gamla kompisar såsom t.ex "Sura-Pelle",Honken, Lasse Björn,Dubbelnisse m.fl stod med honom började LHC-klacken att gasta hejarramsor!Det tyder på väldig låg respekt och känsla för hockeyn och dess stora namn.Undrar om en supporterklubbsansvarig kan förklara/försvara en sån händelse?!?
En annan look alike är förre domaren Jörgen Grundström,som försökte följa regelboken men blev bespottad av alla,och Saddam Hussein då båda har svarta huvudbonader,yviga mustascher och benägenhet att styra de breda massorna utan att få dem med sig!
Friskan; jo det är ju synd, slår TIK SSK blir det väl 45-50 bilar ner på lördag. Synd att SK har denna 3 dagars regel men det är visst ett krav från förbundet.
Bo wasa: Enligt reseledaren är det försent att anmäla sej till supporterbussen då iaf. Jag tror också när vi tagit några points imorrn blir det rusning.
Håller fullständigt med, Z är en kopia av Jim Carrey, det har jag alltid sagt men aldrig fått medhåll av någon. P.S I morgon blir det seger! Heja heja heja Timrå.....
Gone: Apropå länktipset, stretching. Jag läste att vår förre hjälte, Markus Sjöberg, inte var van vid stretching. Så när RBK-arna förmådde han att börja i höstas, så drog han på sig en höftskada - nu stretchar han inget mer. :-)
Nej, egentligen inte. Har bara hört vad som sagts på radion och det är att han har full rörlighet utan nämnvärd smärta och det bådar ju gott. Han såg inte direkt ut att vara på partyhumör när han lämnade Globen dock...
Rip Kirby: Vet att endel hatar Karlstad och Färjestadsupporters här så jag skriver inte så ofta
Men idag hör jag undantag. Tänkte först berömma Timrå och Tommy för att fått ihop laget så bra och prestationen igår är det starkaste jag ... | Läs mer