1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 601947 inlägg · 6212 ämnen
« · 43946 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Laddad klack!
Okey,,, men jag hörde ju att det där med Mattias var ett stort och roligt aprilskämt bara!

Mvh:Draget

Draget: Svårt att läsa eller? Läs igenom det jag skrev ytterligare en gång, då bör du förstå vart jag fått uppgiften ifrån.

Da Beezer,,,Vart får du alltifrån!

El Maco: Jag har pratat med Mattias själv och han berättade att Timrå försökte värva honom. Av någon anledning litar jag mer på det han säger än det du har hört.

Sv: Kapanen
Bafucin! Bofors är väl en kanon å inget hockeylag, eller...?

det verkar som tik har fått den målvakt vi behövde...

Bra TIK!
Tänk om Timrå kunde blanda sig i streckstriden på allvar framöver.
Några drömomgångar till så...
Nästan 4 600 - mycket imponerande publiksiffra.

grattis TIK
får gratulera TIK

Grattis TIK att ni fått igång laget, det blir roligare då även för oss som (just nu) ligger högre upp
Det var en skitmatch mellan oss senast , men Ni var bättre på slutet och förtjänade bonuspoängen.
Egentligen tycker jag det är tråkigt att vi (TIK, LHC) skall vara inblandade i botten striden, det är ju kul med nya lag, inte bara de gamla vanliga, Bif, FBK, DIF, HV etc... det skulle vara bättre om de fick åka ur en sväng.
För vår del tycker jag att det är på tiden att vi etablerar oss där uppe, , vi är trots allt sveriges 5:e stad, (fast ingen vet det mer än vi) fast vi har en dålig idrotts kultur här

Hua

är vintern slut uppe hos er också ??
lhåce

120 minuter utan att göra ett mål på Timrå IK....*fniss* vilket spöke.....

RED DEVILS :
Ja vi blir väl lite apatiska och börjar att bli van vid han...Alldeles för mycket fulspel av SSK och det var väl för härligt att dom inte lyckades kvittera..... och det tog väl halva matchen innan vi började ge igen med samma mynt...Hade varit 15 liknande situationer före, men helt plötsligt så tar han ut Z:a????...Bra tryck på de dryga 4500 i hallen ikväll, vilken publiksiffra för att gå och kika på ett bottenlag som är på väg upp över kvalstrecket.....Det fortsätter vi med, nästa match fyller vi ladan......

mike66: Det är ju definitivt klart att Öberg gjorde en riktig kanon match, det var nog första matchen för säsongen som klacken inte skanderade något om domaren. Öbergs förra match i Ladan var också en riktigt stabil insats. Jag har aldrig gillat honom tidigare men de 2 senaste matcherna har han varit otroligt bra.

Dj Hemp:
Du är välkommen in i klubben, du borde ju egentligen vara hedersmedlem du, som skapade denna myt....Vi går starkt i de lallande fånarnas klubb förtillfället..2002...Lalla vidare, Lalla vidare...

gud:
Hoppas att man får se en ändring på profilen nu, du har väl läst den senaste krönikan hur det kommer att sluta.....

Vilken tredje period vi fick se, snacka om äckligt diciplinerat, vilken offervilja vilket dödsryck,ojojoj snacka om att man hade hjärtat i halsgropen, när vi de sista minutrarna klantar till det och blir 6 man på banan..???????? Onödigt kan man tycka! Gastkramande sista minuten när Wanheden lämnade kassen, konstigt att SSK inte tog ut han tidigare och satsade på 6 mot 4 istället????.....

En utav de härligaste tacklingar på länge fick man också beskåda i första perioden då vår allas Mr Ward skickade in Poppe så att det står SSK på sargen fortfarande tills dom målar om den till nästa säsong...

Andra perioden vill jag som vanligt inte disskutera då det inte fanns nått att disskutera......Ja det ska va Öberg då som helt klart är blind, nu är det definitivt klart.....

Eftersom nånn sällan pratar om Matthiassons insatser så kan jag säga att han åter igen gör en bra match, börjar att gilla han mer och mer och är tillsammans med Z:a och Ward en utav mina favoriter i årets Timrålag.... Han gör ett kanonjobb varje gång han är inne på isen..

Slut summeringen blir att det spelas Lite skönhockey och mycket spel med hjärtat nu och grabbarna gör det riktigt bra, härligt att beskåda....

Forza Timrå...Vägra kval...Kämpa

DJ Hemp: Fortsätt så, optimistklubbens server blir överansträngd annars. Jag ska tipsa Adrian om din hemsida, han gillar "matiga" hemsidor.

Sv: Flaggan.
Tindra: Den fastnade på samma ställe igen i det västra hörnet, det såg nästan ut som nån höll i den på pin jäv..skap. (satt mittemot)

Nu: TV-sporten!

Och Gävle-resan hade varit given om det inte varit för... barnkalas!

Joji, tänk om Kapanen kunde bli den frälsare man önskade då han anlände till våra breddgrader... Hans senaste matcher indikerar en eventuell succé! Men som pessimist måste jag väl tro att det rör sig om ett tillfälligt lyft, ett sista dödsryck inför den slutgiltiga katastrofen...

Sv: Flaggan.
Tindra: vem bryr sig om en flagga en sådan här härlig kväll, det är nog därför vi vinner. flagg trassel 2ggr och 2 vinster. Bra fortsätt med flagg trassel.

zäta: Kapanen tackar för kontraktet, på bästa sätt. :-)
Den där gamla tråden om Kapanen var ju riktigt bra, klättring i trådtoppen?

Flaggan.
Hur kommer det sig att flaggan satt fast igen??
Skönt med tre poöng ;-)

Sv: Håll i Grabbar
D v s först då kan jag tänka mig att prioritera bort familj och problem...

Gud:

Hoppas då att vi möts i kvalserien... Känns som att jag kommer att vara mer på hugget då det gäller liv och död... Elitserien är ok, men alltför mycket av en transportsträcka för en ödesmatch-snubbe som jag... Timrå, AIK/LHC, Leksand, NH90, Löven, SAIK... Då är jag med!

Mr Dj Hemp..
den är sten cool..ett tips till ALLA..
gå in på Mr Dj Hemps hemsida..gå
in på Mr Dj Hemps profil o klick o spana
in den.. Hempen..vänta du till vi möts irl
så kommer du se skillnaden..

Det är säkert fler som börjar svettas nu,de flesta resultaten gick TIK:s väg ikväll.TIIIIIIIIIIK.!!!!!!!

Gud:

Ja, oväntat gullig må jag säga... Men inte så lik T Mogren som jag trodde...

Du diggar inte The DJ Hemp Web Site?

Våga kvala...!

Mr Dj Hemp..
visst är jag söt...kvalserien kan du glömma..
vi kommer att kravla oss över kvalstrecket..
vilken flumig flishig hemsida du har..

VÄGRA KVAL.....

BIF- TIK 4-3 strf.

TIK- LHF 4-2

Borås-indian:

Nja...

BIF - TIK 7-1

TIK - LHF 2-3 (str)

Nästa match mot brynäs kommer att gå till straffar, där förlorar ni. Men sen tar ni luleå efter ordinarie tid.

Gud i himlen:

Som du märker håller jag på pessimismen... Kvalserien lurar alltjämt bakom hörnet... Men nu blev jag glad!

Har sett dig på bild från Rambergsvallen, ho ho...!

Dr-Nix:

Visst, Gävle borta... Brukar innebära torsk, trots spelövertag... TIK kommer att kämpa som fan, men det blir ändå knapp förlust (1-7)...

Mr Dj Hemp..
är inte du nego blir jag orolig..hua hua..
den dagen du blir positiv så blir fan frälst..;0)
8 poäng på 3 matcher..Mmm..smaka på det

VÄGRA KVAL.....

1-0 och självförtroendet stiger inför kvalserien... Obesegrade så långt under 2002... Fan vad roligt!

hemp...möter dom brynäs borta nästa match?...då blir det kanske tufft men om tik kämpar så är inget omöjligt

Det är MYCKET starkt av TIK. Jag hoppas att ni slipper kvalserien.

Borås-indian:

Icke - det är tredje gången!

MoDo (h) 4-0, SSK (b) 1-0, SSK (h) 1-0...

Är det första nollan som TIK håller denna säsong?

Hassebo. Ta av dig kläderna!

Dr-Nix:

Jag ligger alltjämt lågt, på lördag blir det torsk med 7-1 i kaffelådan...

Men ikväll ska vi fira - tredje raka!!! :-) :-) :-)

Sitter här på isladan och mår som en kung!!! Vilken pärs!

2 gudar på plan: Kimmo Kapanen och Robert Jindrich!

Börjar se ljuset igen!!!

det börjar se bra ut..om gubbarna fortsätter att jobba hårt så kan detta gå vägen ändå..det såg väldigt dystert ett tag men det börjar se bättre ut nu

Ja, fortsätt med det, Borås-mannen... :-) :-) :-)

SSK har alltjämt Timrå som sitt s k bogey-team... :-) :-) :-)

Grattis till segern, nu har jag önskat er lycka till 3 ggr. Varje gång har ni vunnit. Jag får fortsätta med det.

Heeeela Mora lyfter på hatten.

Molin är varm i kläderna. Heller hur Jollybob!?

Gud:

En pessimist-tippare är lika glad, han... :-) :-) :-)

Jag minns en gång när det var 13 poäng upp till strcket. Nu är det 6. Jag räknar ner 6,5,4,3,2,1...

Seger med 1-0??? :-) :-) :-)

Yeeeeees..
en Lallande Fåne är såååååååååå nöjd.....

1 minut kvar. Bit ihop. Vadå inte bra i Malmö? LHC torskar ju.

Håll i Grabbar
Nu hoppas jag att det håller ikväll,alla matcher går TIK:s väg utom i Malmö men det är viktigast att AIK o LHC går på pumpen.
KÄMPA TIMRÅ.

« · 43946 · »