Kan vi sakna 44an Igor verkar vara en tillgång, 44 låg väl på en -80 typ, Nordgren missade en straffslag det första i så fall i SEriesammanhang för Nordgren, men Smedberg missade väl också nån om jag inte minns fel.
Har man som Hockey supporter, något mindre fel i skälva hjärnkontoret, då allt man gör, allt man säjer kretsar kring hockey. Men livet är väl som Hockey? Fast oförstående anhöriga inte förstått det än, och bli irriterad då ett samlag tex, likställs med en komplett hockeymatch med arena och allt,
Vad är det att bli arg på, bara titta på banan, en nedsläppnings punkt och två teknings cirklar och ett mål, en hel j-la anfalls zon är det ju, Och har man speglar i taket och på väggarna visar det juh sig att vi har publik också. För och inte tala om snuskgubben i huset bredvid.
Och reglerna är ju detsamma ta tex ,
Interfearence: Det händer att tjejen inte vill. Icke spelförande spelare...
Checking from behind: Talar väl för sig själv.
Offside: hmm synd att brevbäraren han hem först,
Matchstraff: Skulle inte tagit den sista groggen,
Misskontakt: Ja, vad hade man där att göra,
Sen får du editera som du vill... men lite mer förslag är det iaf
nu är herrarna(gubbar) Smokey och Daniel från kungsör på väg hem,dessa två bergslagna eminenta grabbar (gubbar) var en härlig överaskning att träffa, ville bara TACKA för deras medverkan här i göteborg!! TACK GUBBAR ni gjorde det igen med den röda timrå opeln!! (nästa gång så hoppas jag att något går sönder)
TIK031... tik031 medlemar!! i kväll är det sista chansen att ANMÄLA sig för resan till KARLSTAD!! maila [email protected] och anmäl er NU!!!
Smokey: Var det i uppspelen som det var dåligt eller var det dåligt i hela försvarspelet? Tidigare har juh uppspelen varit det som blivit farligast bakåt. Kunde väl tänka mig att VF skulle spela lövenhockey.. Tik har jävligt svårt för sådant spel.
jämtlandsfil: Varken fågel eller fisk. Måste vara svårt att kliva rakt in i hetluften. Gick väl inte direkt bort sig... Men framhävde inte heller något. Men hela Timrås försvarsspel var under isen långa stunder. I hela första så var det spel mot ett mål. Timrås. I andra så försökte faktiskt Timrå. Och visst fan bjöd man upp till kamp. Men en som jag och många andra upplevde som en korrekt brytning blev till straff för Frölunda. Förvisso räddade De Roville straffen. Men skakigt var ordet. Och Frölunda åkte omkring och körde grishockey. Zäta fick säkert en 400 rapp över armarna... Och fasthållningar var vanligare än spårvagnar i GBG. Visst. Frölunda var bättre. Men även om TIK försökte så var det en svartvit som inte såg ett skit som han borde sett. TIK:arna blev mer och mer uppgivna. Men jag tror PEO tar tag i det här... Och på lördag så lär vi få se ett taggat TIK i favoritarenan (Det är faktiskt samma rink med nytt skal) i Kalstad
Cool rapport! Trist bara att du sovit i DJ Hemps fulaste hall alla kategorier... Du borde besöka vår nuvarande istället! Men skit samma, tak över skann är väl vad som räknas...!
Åkte med Daniels jävla Opel mot GBG. Ingen tändning som krånglar, ingen kylare som läcker... Oroväckande. När bilhelvete krånglat så brukar TIK piska skiten ur motståndarna... Nu går det oroväckande fint. Vilse i GBG... Ringer Gud. Vi är sena. TIK 031 laddar för fullt på Babar. När vi slutligen glider in på Babar med andan i halsen så blir det att svepa två pilsner på typ 4 minuter... Sedan bara att rusa till Scandinavium. Det är bara att konstatera att det är mer folk på hästhoppning än ishockey. Jävla ökenplåtlåda. Det finns givetvis bara en klack i hallen... Och dom har ingen trumma. TIK börjar darrigt. Inte en målchans i första. Frölunda trummar på mot ett virrigt TIK. 2-0 I andra händer det saker... Källarsson kör över Freddan. En klar olyckshändelse. Ser otäckt ut. Men Freddan reser sig mödosamt och åker med klackens jubel av rinken. De Ruville in. TIK biter tag i matchen. Dommarn Andersson tappar greppet och dömmer straffar hit och dit. Pajas! Och det är fan inte gnäll. Standarden håller inte på dommarkåren. TIK hämtar dock in två mål... Men Indianerna piskar också in två. 4-2.
Tredje. Nu behöver TIK ett snabbt mål... Efter några sekunder gör dock Frölunda 5-2... Luften går ur en aning. Och det blir mer yrspel. 5-3! Finns det tid finns det hopp. Det är nära på slutet... Men TIK orkar inte bryta tillbaks... Och torskar med 5-3.
Kul att träffa så många Göteborgare i TIK-mundering. Säkert en 30-40 pers totalt. Har blivit grymt tråkad på Avenyn av säkert... flera stycken Frölundafans... Tänkte ett tag kasta en gatsten... Men besinnade mig givetvis. Nästa gång tar vi dom.
Kan nu skryta med att jag sovit i hallen hos både Dj Hemp och Gud. På lördag tar vi nya tag mot Färjestad!
Ä det nå´n ide´att diskutera målvakter,när grabbarna bara får iväg TVÅ skott på mål? Dessutom var det den snabbaste perioden av alla matcher ikväll. Längtar de hem? Kom igen nu då!!! Kriga!
Vi är alltså inne i augusti och vår trötta, jävla officiella hemsida fortsätter sin törnrosasömn. Ff inte ett av nyförvärven under 25/26 års trupp. Sjukt pinsamt
*fniss*